• Vandaag kwamen er een paar jongens uit mijn klas met stinkbommen, ze wouden ze bij nask laten afgaan gewoon voor de lol. En ook omdat hij een slechte leraar is die geen orde enzo kan houden, ze wouden weten hoe hij zou reageren. Dus we gingen met zijn allen naar nask en na een tijdje werden er drie gegooid. Één achter in het lokaal, één voor en die ander viel waardoor we heb niet meer zagen. Nou gingen er twee af, en de leraar moest er wel om lachen. Hij vond het wel leuk zo'n geintje, maar zei dat het genoeg was. Toch zag hij er een beetje boos uit. Hij ging de laptop's halen en vlak erna hoorden we een gesis. Meteen schopte een jongen de bom naar voren, zo werd hij door geschopt en kwam hij onder mijn stoel. Ik sprong ervan af, maar hoorde dat ik hem snel weg moest schoppen. Ik gaf hem een kleine trap en net toen hij verder ging ontplofte hij. De persoon naast me zette een stap richting mij en de leraar kwam woedend terug. Hij beschuldigde haar voor het laten afgaan en begon te schreeuwen. Hij tilde zijn hand op en werd helemaal rood, hij sloeg me bijna, maar ineens kwam er een leraar. Hij liep kwaad weg en de andere leraar vroeg wat er was gebeurd. We vertelden over de bom die niet afging en toen ineens weer wel enzo. Hij moest lachen en zei dat het wel een grappig idee was. Onze eigen leraar kwam terug en het leek alsof hij gejankt had. We kregen een preek en er werden er zes uitgestuurd omdat hij niet wist welke van hun het had gedaan. De les ging voorbij en we zouden een tussenuur hebben. 10 minuten voor de bel ging kwam de coördinator binnen. Hij zei dat ons tussenuur verviel en we opvang zouden hebben, hij zei niet van wie. In de pauze keken we op de monitor en we wisten het zeker. Het zou onze dood zijn. We gingen naar het lokaal en daar zat hij. De coördinator, en hij keek niet blij. We gingen zitten en hij vroeg wat er was gebeurd. Weer vertelden we het en hij zei dat hij het ook wel een keer had gedaan. We vertelden ook dat leraar ons elke vrijdag middag laat nakomen zodat hij kan 'uitleggen' waarna hij gewoon over Amsterdam en voetbal gaat praten. Nu gaat er gekeken worden wat er gaat gebeuren, maar onze klas gaat in de problemen komen. Zegt onze coördinator dan..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik vind dat de mensen die het hebben gedaan gestraft moeten worden maar de mensen die ervan af wisten, hadden zich dit ook kunnen bedenken. Dit soort dingen kan je namelijk niet zomaar doen. Daarnaast vind ik het sneu van de mensen die het hebben gedaan. Goed, de leraar kan geen orde houden maar ik denk niet dat die mensen enig idee hebben hoe moeilijk dat soms kan zijn. In plaats van de leraar te helpen gaan ze hem nog meer tegen werken, wat verwachten ze dan? Een schouderklopje, zo van goed gedaan jongens?

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 23:09 ]


    Physics is awesome

    FloraBunce schreef:
    (...)

    Jah maar aan de andere kant, voor zover als dat ik begrijp is dr ook niet iemand uit de klas geweest die ze heeft proberen te stoppen? Dus dan vind ik persoonlijk dat zij ook gewoon mee hebben gedaan, al is het niet met zoveel daden.

    Maarja, ik vind het ook verdiende loon dat ze straf krijgen, sowieso snap ik het nut er niet van in om stinkbommen te gaan gooien puur omdat de docent niet zo goed lesgeeft. Als je dat vervelend vind kun je ook gewoon met de desbetreffende docent, of je mentor erover praten. Lijk mij tenminste..


    Tuurlijk, tuurlijk. Je hebt gelijk hoor !
    Een straf hoort ook, maar om het heel erg te maken hoeft dan weer niet.


    Danmarks Dynamite.

    Boilesen schreef:
    (...)

    Tuurlijk, tuurlijk. Je hebt gelijk hoor !
    Een straf hoort ook, maar om het heel erg te maken hoeft dan weer niet.


    Jaa oke, een heel erge straf is inderdaad ook weer nutteloos, dat ben ik met je eens. Maar 1 of 2 uurtjes nablijven zou ik wel snappen. Maar erger niet, nee. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lol, verdiend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ieder veertig zweepslagen. (cat)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 23:28 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ieder veertig zweepslapen. (cat)


    En daarna voeren aan de babyhamsters! ZE WORDEN DOODGESABBELD


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    En daarna voeren aan de babyhamsters! ZE WORDEN DOODGESABBELD

    De restjes zijn voor de ratten! :Y) O, en voor de glitterende wannabe-vampiertjes.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    De restjes zijn voor de ratten! :Y) O, en voor de glitterende wannabe-vampiertjes.


    Neenee.

    Voor de Fifty Shades moms!


    quidquid excusatio prandium pro

    gingercheeks schreef:
    Ja, logisch dat je in de problemen komt, zoiets moet je ook niet doen :') Die kerel probeert gewoon zijn werk te doen en dan gaat zijn klas stinkbommen afsteken, zou ik ook kwaad om worden tbh.


    Bad decisions make good stories.

    Okammy schreef:
    (...)

    Neenee.

    Voor de Fifty Shades moms!

    Dat wordt een slijmerige boel... D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ja oké, dat we gestraft moeten worden kan ik wel begrijpen enzo.. Maar net zo hard kwam ik er pas achter toen we in de klas zaten en toen waren ze al bezig, ik zei alleen dat het ervoor gezegd was om geen verwarring te Brengen. Naast mij zijn er nog een paar kinderen die het niet wisten en al straffen ze mij omdat ik het wel 'wist' die andere hebben er dan toch niks mee te maken? En ik hoop dat die leraar ook in de problemen komt omdat hij me al en paar keer het gevoel heeft gegeven dat hij ging slaan. Het is niet de eerste keer dat hij zijn hand optilde als hij boos werd.. Maarja, wat jullie willen. We komen vast wel in ergere problemen dan een uurtje nablijven.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    FloraBunce schreef:
    (...)

    Jah maar aan de andere kant, voor zover als dat ik begrijp is dr ook niet iemand uit de klas geweest die ze heeft proberen te stoppen? Dus dan vind ik persoonlijk dat zij ook gewoon mee hebben gedaan, al is het niet met zoveel daden.

    Maarja, ik vind het ook verdiende loon dat ze straf krijgen, sowieso snap ik het nut er niet van in om stinkbommen te gaan gooien puur omdat de docent niet zo goed lesgeeft. Als je dat vervelend vind kun je ook gewoon met de desbetreffende docent, of je mentor erover praten. Lijk mij tenminste..


    Weetje bij mij deden ze dat ook en als ik het wist hield ik mijn mond omdat ik al jaren het mikpunt ben van pesterijen en vrienden maken op school voor mij niet het makkelijkste is, het is niet altijd zo dat als je niks zegt dat je het maar gewoon goed vind.


    You were born original, don't die as a copy.

    Rybak schreef:
    Ik vind dat de mensen die het hebben gedaan gestraft moeten worden maar de mensen die ervan af wisten, hadden zich dit ook kunnen bedenken. Dit soort dingen kan je namelijk niet zomaar doen. Daarnaast vind ik het sneu van de mensen die het hebben gedaan. Goed, de leraar kan geen orde houden maar ik denk niet dat die mensen enig idee hebben hoe moeilijk dat soms kan zijn. In plaats van de leraar te helpen gaan ze hem nog meer tegen werken, wat verwachten ze dan? Een schouderklopje, zo van goed gedaan jongens?


    Kijk, jullie denken allemaal dat het een gewone leraar is, maar hij pusht ons echt heel erg. We worden nooit geholpen en de enige keer dat hij iets uitlegt is omdat er een andere leraar bij is.. Daarnaast is hij niet echt wat je kan noemen leraar.. Sommigen hadden echt een schouderklopje verwacht, gewoon omdat hij ons ook zulke dingen aandoet..

    Het boeit me ook niet meer, het liefst ben ik zo snel mogelijk van die verdomde school af, misschien moeten ze ons gewoon klassikaal van school trappen. Dat is vast een 'goede' straf..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Okammy schreef:
    Ik hoop dat jullie klas in de problemen komt. Verdienen jullie. Wtf gaan jullie stinkbommen gooien in de klas?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt