• Vandaag kwamen er een paar jongens uit mijn klas met stinkbommen, ze wouden ze bij nask laten afgaan gewoon voor de lol. En ook omdat hij een slechte leraar is die geen orde enzo kan houden, ze wouden weten hoe hij zou reageren. Dus we gingen met zijn allen naar nask en na een tijdje werden er drie gegooid. Één achter in het lokaal, één voor en die ander viel waardoor we heb niet meer zagen. Nou gingen er twee af, en de leraar moest er wel om lachen. Hij vond het wel leuk zo'n geintje, maar zei dat het genoeg was. Toch zag hij er een beetje boos uit. Hij ging de laptop's halen en vlak erna hoorden we een gesis. Meteen schopte een jongen de bom naar voren, zo werd hij door geschopt en kwam hij onder mijn stoel. Ik sprong ervan af, maar hoorde dat ik hem snel weg moest schoppen. Ik gaf hem een kleine trap en net toen hij verder ging ontplofte hij. De persoon naast me zette een stap richting mij en de leraar kwam woedend terug. Hij beschuldigde haar voor het laten afgaan en begon te schreeuwen. Hij tilde zijn hand op en werd helemaal rood, hij sloeg me bijna, maar ineens kwam er een leraar. Hij liep kwaad weg en de andere leraar vroeg wat er was gebeurd. We vertelden over de bom die niet afging en toen ineens weer wel enzo. Hij moest lachen en zei dat het wel een grappig idee was. Onze eigen leraar kwam terug en het leek alsof hij gejankt had. We kregen een preek en er werden er zes uitgestuurd omdat hij niet wist welke van hun het had gedaan. De les ging voorbij en we zouden een tussenuur hebben. 10 minuten voor de bel ging kwam de coördinator binnen. Hij zei dat ons tussenuur verviel en we opvang zouden hebben, hij zei niet van wie. In de pauze keken we op de monitor en we wisten het zeker. Het zou onze dood zijn. We gingen naar het lokaal en daar zat hij. De coördinator, en hij keek niet blij. We gingen zitten en hij vroeg wat er was gebeurd. Weer vertelden we het en hij zei dat hij het ook wel een keer had gedaan. We vertelden ook dat leraar ons elke vrijdag middag laat nakomen zodat hij kan 'uitleggen' waarna hij gewoon over Amsterdam en voetbal gaat praten. Nu gaat er gekeken worden wat er gaat gebeuren, maar onze klas gaat in de problemen komen. Zegt onze coördinator dan..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Tsja, als je zoiets doet kun je ook wel verwachten dat je straf krijgt. Ook is een leraar nog zo slecht, je kunt niet verwachten dat je hiermee weg komt (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Dus omdat het niet klikt tussen jouw klas en de leraar, ga je er maar vanuit dat het allemaal maar goed wordt gevonden als er stinkbommen worden gegooid? Terrecht dat de hele klas wordt gestrafd, probeert niemand het meer.


    From these ashes, I will rise

    SPECS schreef:
    (...)

    Nee ik ben het er zeker niet mee eens en ik kom ook voor mezelf op maar in je eentje voor jezelf opkomen werkt niet zo goed als het tegen een groep is.
    Als ik waar dan ook iets van zeg ben ik weer de verklikker of saai of braaf.

    Het punt is gewoon dat ik het er niet mee eens ben maar mezelf gewoon uit de problemen hou als het even kan, vroeger zei ik er wat van en dat bezorgde me alleen maar problemen, pijn, tranen en nog meer elende.


    Klopt, maar als je tegen een groep opkomt, moet je de sterkste ervan pakken. Als je hem/haar heb gepakt zal de rest je niks verder durven doen.
    En verklikken, oké dat is ook weer zo iets. Maar je hoeft (in dit geval de stinkbommen dan, om maar ff ontopic te blijven) het ook niet per se tegen een docent te verklikken wat de rest wil gaan doen, je kunt ook vertellen dat je het er niet mee eens bent tegen degene die het heeft bedacht en hem/haar proberen te stoppen. Als je dat tenminste geprobeerd hebt vind ik dat je niet bestrafd moet worden want je hebt dan tenmisnte geprobeerd het tegen te houden.

    En om jezelf uit de problemen te houden, klopt, wie doet dat nou niet. Of wie wíl dat nou niet, laat ik het zo maar formuleren. Maar soms (als we het even over het pesten hebben) komen de pestkoppen wel zelf naar je toe zonder dat je er iets voor hoeft te doen. Dan zou ik niet over me heen laten lopen en de sterkste neerhalen (niet met geweld als het niet hoeft). Heb je de sterkste te pakken dan druipt de rest ook wel af.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    wathehell zijn julie voor klas srs gaan julie een beetje stingk bomme zitte gooie srs zoek n levven my frienden!.


    ruik aan je poep

    Sorry hoor, maar we waren gewoon stinkbommen aan het gooien. Twee minuten stank en that's it.. Waarom doen jullie nu alsof we met echte bommen hebben gegooid? Jezus, mogen we dan nooit eens iets doen?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Sorry hoor, maar we waren gewoon stinkbommen aan het gooien. Twee minuten stank en that's it.. Waarom doen jullie nu alsof we met echte bommen hebben gegooid? Jezus, mogen we dan nooit eens iets doen?


    It's a ridiculously childish 'joke/prank' and it's not even funny. What did you expect people to say?
    'Oh, wow, that's so cool. You guys are sooo awesome.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    nessje schreef:
    Sorry hoor, maar we waren gewoon stinkbommen aan het gooien. Twee minuten stank en that's it.. Waarom doen jullie nu alsof we met echte bommen hebben gegooid? Jezus, mogen we dan nooit eens iets doen?

    *facepalm*
    Dan mag jij eens gaan vertellen waarom je die bommen zou gooien.


    Deep inside, I've never felt alive

    gingercheeks schreef:
    Ja, logisch dat je in de problemen komt, zoiets moet je ook niet doen :') Die kerel probeert gewoon zijn werk te doen en dan gaat zijn klas stinkbommen afsteken, zou ik ook kwaad om worden tbh.


    Ex astris, sciencia

    Javert schreef:
    (...)

    It's a ridiculously childish 'joke/prank' and it's not even funny. What did you expect people to say?
    'Oh, wow, that's so cool. You guys are sooo awesome.'


    Quote.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    nessje schreef:
    Sorry hoor, maar we waren gewoon stinkbommen aan het gooien. Twee minuten stank en that's it.. Waarom doen jullie nu alsof we met echte bommen hebben gegooid? Jezus, mogen we dan nooit eens iets doen?

    Als je onder 'iets doen' stinkbommen gooien verstaat niet nee. Dat is enkel kinderachtig en daar wordt niemand beter van. Hoe oud zijn jullie, tien?

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 16:34 ]


    Ex astris, sciencia

    nessje schreef:
    Sorry hoor, maar we waren gewoon stinkbommen aan het gooien. Twee minuten stank en that's it.. Waarom doen jullie nu alsof we met echte bommen hebben gegooid? Jezus, mogen we dan nooit eens iets doen?

    vint je het normaal als je zoiets gooid ofzo?ga naar de peutersgool, daar kunje wel beter leve.


    ruik aan je poep

    EurometerXD schreef:
    (...)
    vint je het normaal als je zoiets gooid ofzo?ga naar de peutersgool, daar kunje wel beter leve.


    Ga jij terug naar de peuterschool man, dit is toch geen Nederlands.


    i put the fun in funeral

    Vinter schreef:
    (...)

    Ga jij terug naar de peuterschool man, dit is toch geen Nederlands.

    tuurlyk is he nederlands, is het chinees?-,-


    ruik aan je poep

    Wat verwacht je dan ook als je van die flauwekul uithaald? Hoe oud zijn jullie? Twee?


    comfort in c h a o s

    EurometerXD schreef:
    (...)
    tuurlyk is he nederlands, is het chinees?-,-


    Het is erg slecht Nederlands. Maar dat is erg off-topic, guys.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.