• Ik vroeg me af wie er allemaal een piercing heeft/wil? En zo ja, waar? En heb je er een foto van? (:

    Zelf heb ik een snakebite omdat ik dat gewoon super mooi vind. En ik heb ook stretchers in mijn oren (dat telt ook een soort van?), die op dit moment nog maar 2mm zijn maar ik wil 10mm. Verder zou ik nergens anders piercings willen. Ik zou wel graag nog een paar tattoos willen. Ten eerste het MUSE logo op mijn pols. Ten tweede de tekst 'Noone's gonna take me alive' op mijn borst (van ene schouder naar de ander zeg maar) en een coole artwork op mijn rug. Maar ja, of ik dat ga doen weet ik nog niet hoor haha. Zou het wel willen.

    Hier een foto van mijn snakebites (niet een erg duidelijke foto maar ik heb niks anders) en stretchers:




    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik wil wel piercings maar ik mag ze niet. Tattoo's wil ik later ook nog wel. Ik heb alleen mijn oren gestretcht, 10 mm en 6 mm maar die moeten allebei 12 worden.

    Ik heb oorbellen en een navelpiercing. Maar daar ga ik geen foto van showen. :Y)
    Oh en ik heb een tattoo. En 1 op komst.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 18:52 ]


    -

    Ik heb 9.5 mm stretchers, ook al zien ze eruit alsof ze kleiner zijn dan 9.5 mm.



    Ex astris, sciencia

    Ik heb in mijn linker neusvleugel een piercing. Maar die piercing zie je haast niet zitten.

    Ik heb een tongpiercing, maar ik ga er geen foto van posten :').


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb geen piercings of tattoo's en hoef ik er ook geen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sofinite schreef:
    Ik wil wel piercings maar ik mag ze niet. Tattoo's wil ik later ook nog wel. Ik heb alleen mijn oren gestretcht, 10 mm en 6 mm maar die moeten allebei 12 worden.


    Als je 18 bent mag je het zelf beslissen, toch? En nice! 12mm is wel echt super mooi. Alleen ik heb gelezen dat als je verder dan 10mm gaat je ze niet dicht kunt laten groeien en dat wil ik eigenlijk wel kunnen.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik heb een neus piercing alleen geen foto van en ik heb drie tattoos:

    Hart op mijn schouder

    Voor mijn beste vrienden die altijd voor me klaar gestaan hebben

    Nunca Dejes Que te Vean Llorar; Laat ze nooit zien dat ze huilt op mijn been:

    Iets wat mijn oma altijd zei, gezet nadat ze overleden was

    en een engel met mijn mams naam:

    Tsja blijft toch me mams

    Ik heb niet echt iets met piercings, meer wat met tattoos


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mulford schreef:
    Ik heb 9.5 mm stretchers, ook al zien ze eruit alsof ze kleiner zijn dan 9.5 mm.




    Zijn dat driehoeken ofzo? o: Ze lijken niet rond maar de foto is ook een beetje klein dus ja haha. Ik vind ze wel vet, staat je goed!


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Chiboy schreef:
    (...)

    Zijn dat driehoeken ofzo? o: Ze lijken niet rond maar de foto is ook een beetje klein dus ja haha. Ik vind ze wel vet, staat je goed!

    Jep. Dat zijn driehoeken. Dank je

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 18:56 ]


    Ex astris, sciencia

    Chiboy schreef:
    (...)

    Als je 18 bent mag je het zelf beslissen, toch? En nice! 12mm is wel echt super mooi. Alleen ik heb gelezen dat als je verder dan 10mm gaat je ze niet dicht kunt laten groeien en dat wil ik eigenlijk wel kunnen.


    Ik heb eerder 12 mm gehad en dat groeide bij mij helemaal terug. Had er alleen na een week alweer spijt van dat ik 'm eruit gehaald had :'D En ja, op je 18e mag je dat zelf beslissen. Nog 2,5 jaar en dan ga ik dat ook echt doen :'D

    Ik mag piercings, tatoeages, een regenboogkleurige hanenkam etc. maar ik wil het geen van allen :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil een lippiercing. En later ook nog een aantal tattoos laten zetten.

    Amell schreef:
    Ik heb een neus piercing alleen geen foto van en ik heb drie tattoos:

    Hart op mijn schouder

    Voor mijn beste vrienden die altijd voor me klaar gestaan hebben

    Nunca Dejes Que te Vean Llorar; Laat ze nooit zien dat ze huilt op mijn been:

    Iets wat mijn oma altijd zei, gezet nadat ze overleden was

    en een engel met mijn mams naam:

    Tsja blijft toch me mams

    Ik heb niet echt iets met piercings, meer wat met tattoos


    Nice! Je hebt echt mooie tattoos met betekenis enzo. Ik zou zelf nooit kleur willen trouwens. Ik houd meer van zwart wit.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik heb een navelpiercing en vleugeltjes op mijn rug.


    Your make-up is terrible