• Ik vroeg me af wie er allemaal een piercing heeft/wil? En zo ja, waar? En heb je er een foto van? (:

    Zelf heb ik een snakebite omdat ik dat gewoon super mooi vind. En ik heb ook stretchers in mijn oren (dat telt ook een soort van?), die op dit moment nog maar 2mm zijn maar ik wil 10mm. Verder zou ik nergens anders piercings willen. Ik zou wel graag nog een paar tattoos willen. Ten eerste het MUSE logo op mijn pols. Ten tweede de tekst 'Noone's gonna take me alive' op mijn borst (van ene schouder naar de ander zeg maar) en een coole artwork op mijn rug. Maar ja, of ik dat ga doen weet ik nog niet hoor haha. Zou het wel willen.

    Hier een foto van mijn snakebites (niet een erg duidelijke foto maar ik heb niks anders) en stretchers:




    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik had een neuspiercing, maar heb hem laten dichtgroeien na 4 maanden :x Ik ga van de zomer Snake Bites zetten, of Cheek Piercings... Ik twijfel nog.


    El Diablo.

    Chiboy schreef:
    (...)

    Nice! Je hebt echt mooie tattoos met betekenis enzo. Ik zou zelf nooit kleur willen trouwens. Ik houd meer van zwart wit.


    jaa dat sowieso, ik heb de tip gehad altijd iets met betekenis te doen omdat je er anders spijt van gaat krijgen en daar ben ik het altijd mee eens geweest.
    Ik vind zwart wit juist niks. en kleur juist veel mooier maar smaken verschillen haha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sofinite schreef:
    (...)

    Ik heb eerder 12 mm gehad en dat groeide bij mij helemaal terug. Had er alleen na een week alweer spijt van dat ik 'm eruit gehaald had :'D En ja, op je 18e mag je dat zelf beslissen. Nog 2,5 jaar en dan ga ik dat ook echt doen :'D


    Oh dat is wel nice dan! Verschilt ook per persoon denk ik. Mja, ik kende iemand en die had 30mm (vind ik echt niet mooi persoonlijk) en die had er één compleet dicht laten groeien, maar de ander wou niet en ze liep dus rond met één tunnel van 22mm en het zag er echt niet uit vond ik. ): Dus dat heb ik liever niet. Alhoewel ik 12mm nog wel aan zou durven.

    Leuk! Tja, ik mag ze wel van mn ma en ik ben bijna 18 dusja de keuze ligt eigenlijk al meer bij mij. Wel goed over na denken hoor! Dicht laten groeien is niet erg mooi. ): Ik heb er 5 jaar over gedacht dus ik neem aan dat ik er geen spijt van krijg.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Chiboy schreef:
    (...)

    Oh dat is wel nice dan! Verschilt ook per persoon denk ik. Mja, ik kende iemand en die had 30mm (vind ik echt niet mooi persoonlijk) en die had er één compleet dicht laten groeien, maar de ander wou niet en ze liep dus rond met één tunnel van 22mm en het zag er echt niet uit vond ik. ): Dus dat heb ik liever niet. Alhoewel ik 12mm nog wel aan zou durven.

    Leuk! Tja, ik mag ze wel van mn ma en ik ben bijna 18 dusja de keuze ligt eigenlijk al meer bij mij. Wel goed over na denken hoor! Dicht laten groeien is niet erg mooi. ): Ik heb er 5 jaar over gedacht dus ik neem aan dat ik er geen spijt van krijg.


    Ik mag dus absoluut geen piercings/tattoo's. Dat vind ik wel jammer. Ik mag mijn oren ook niet stretchen maar dat hebben ze niet eens in de gaten :')

    Amell schreef:
    (...)

    jaa dat sowieso, ik heb de tip gehad altijd iets met betekenis te doen omdat je er anders spijt van gaat krijgen en daar ben ik het altijd mee eens geweest.
    Ik vind zwart wit juist niks. en kleur juist veel mooier maar smaken verschillen haha


    Haha ieder z'n ding! Maar met tekst is het ook een beetje raar om kleur te laten zetten. Of in ieder geval met de teksten die ik wil gaan doen. Ik ben nou niet bepaald van plan om ze in regenboog kleur te zetten haha.

    En ja je moet er altijd een mooie betekenis bij hebben. Nou ja, is wel verstandig! En het is handig om een symbool te gebruiken en niet letterlijk de naam van je partner ofzo want daar kun je zo enorm spijt van krijgen.

    Mensen vinden het vaak ook onverstandig dat ik het logo van MUSE wilt tattooëren, maar daar zit ook een lang verhaal achter. Het komt er op neer dat ik zonder hen hier niet meer zou zijn en dat ik zonder heen geen doel had gehad in mijn leven. Ze hebben me enorm veel geschonken en daar wil ik voor de rest van mijn leven aan herinnert worden. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Ik mag dus absoluut geen piercings/tattoo's. Dat vind ik wel jammer. Ik mag mijn oren ook niet stretchen maar dat hebben ze niet eens in de gaten :')


    Dat is inderdaad jammer. Maar ook wel begrijpelijk. Ze willen denk ik gewoon niet dat je er spijt van krijgt.

    En doe je goed haha! Mijn moeder had het meteen door. Niet dat ik het geheim hield. Ze heeft zelf iets van 5 tattoos en had twee piercings dus zou wel een beetje hypocriet zijn om te zeggen dat ik het niet mag. Ze weet ook wel dat ik er goed over na denk.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Malino schreef:
    Ik had een neuspiercing, maar heb hem laten dichtgroeien na 4 maanden :x Ik ga van de zomer Snake Bites zetten, of Cheek Piercings... Ik twijfel nog.


    Natuurlijk raad ik snakebites aan! Haha.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Amell schreef:
    (...)

    jaa dat sowieso, ik heb de tip gehad altijd iets met betekenis te doen omdat je er anders spijt van gaat krijgen en daar ben ik het altijd mee eens geweest.
    Ik vind zwart wit juist niks. en kleur juist veel mooier maar smaken verschillen haha

    Neehoor. Ik heb een tattoo zonder betekenis erachter en heb er geen spijt van.^^


    -

    Chiboy schreef:
    (...)

    Natuurlijk raad ik snakebites aan! Haha.


    Haha, dat wordt het ook waarschijnlijk. Ik heb van een vriendin gehoord dat als je Cheek Piercings neemt dat je de eerste 2 maanden op een hamster lijkt :x


    El Diablo.

    Ik had een neuspiercing (twee keer), en verder heb ik twee tattoo's.
    Ik zou graag een navelpiercing willen, maar ik heb geen mooie platte buik, dus dat gaat 'm niet worden.


    To infinity and beyond •

    Chiboy schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad jammer. Maar ook wel begrijpelijk. Ze willen denk ik gewoon niet dat je er spijt van krijgt.

    En doe je goed haha! Mijn moeder had het meteen door. Niet dat ik het geheim hield. Ze heeft zelf iets van 5 tattoos en had twee piercings dus zou wel een beetje hypocriet zijn om te zeggen dat ik het niet mag. Ze weet ook wel dat ik er goed over na denk.


    Ik snap ook niet dat ze het niet zien :'D Mijn haar is best lang en dik en hangt altijd voor mijn oor. Toch is het raar, omdat ik heel vaak gewoon huge spirals in mijn oren heb en zelfs dát valt ze niet op ;3 Ik wil sowieso een lippiercing. En als ik een tattoo wil, dan wil ik deze.

    Chiboy schreef:
    (...)

    Haha ieder z'n ding! Maar met tekst is het ook een beetje raar om kleur te laten zetten. Of in ieder geval met de teksten die ik wil gaan doen. Ik ben nou niet bepaald van plan om ze in regenboog kleur te zetten haha.

    En ja je moet er altijd een mooie betekenis bij hebben. Nou ja, is wel verstandig! En het is handig om een symbool te gebruiken en niet letterlijk de naam van je partner ofzo want daar kun je zo enorm spijt van krijgen.

    Mensen vinden het vaak ook onverstandig dat ik het logo van MUSE wilt tattooëren, maar daar zit ook een lang verhaal achter. Het komt er op neer dat ik zonder hen hier niet meer zou zijn en dat ik zonder heen geen doel had gehad in mijn leven. Ze hebben me enorm veel geschonken en daar wil ik voor de rest van mijn leven aan herinnert worden. (:


    De kleur is meer als een soort wolkje omdat mijn oma overleden is enzo,
    als er een verhaal achter zit is het toch niet heel onverstandig?

    Genius schreef op 7 juni 2013 - 19:06:
    Amell schreef:
    (...)

    jaa dat sowieso, ik heb de tip gehad altijd iets met betekenis te doen omdat je er anders spijt van gaat krijgen en daar ben ik het altijd mee eens geweest.
    Ik vind zwart wit juist niks. en kleur juist veel mooier maar smaken verschillen haha

    Neehoor. Ik heb een tattoo zonder betekenis erachter en heb er geen spijt van.^^


    Tuurlijk is het ook niet bij Iedereen zo, maar zo zei mijn moeder het tegen me. Meestal is het wel het geval namelijk maar niet bij iedereen ofcourse


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb 12 mm tunnels, een Helix, maar die is uit, omdat mijn kraakbeen geschuurd is, omdat hij geschoten is. E een septum.
    Ik ga binnen kort voor een tongweb.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 19:20 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''



    This is mine (:


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik vind tunnels en snakebites meestal echt awesome (depends on the person).
    Ik zou zelf wel willen stretchen maar mijn ouders gaan dat absoluut niet goed keuren helaas.
    Verder heb ik gewoon oorbellen en een helix. Binnenkort komt d'r nog eentje bij.