• Ik vroeg me af wie er allemaal een piercing heeft/wil? En zo ja, waar? En heb je er een foto van? (:

    Zelf heb ik een snakebite omdat ik dat gewoon super mooi vind. En ik heb ook stretchers in mijn oren (dat telt ook een soort van?), die op dit moment nog maar 2mm zijn maar ik wil 10mm. Verder zou ik nergens anders piercings willen. Ik zou wel graag nog een paar tattoos willen. Ten eerste het MUSE logo op mijn pols. Ten tweede de tekst 'Noone's gonna take me alive' op mijn borst (van ene schouder naar de ander zeg maar) en een coole artwork op mijn rug. Maar ja, of ik dat ga doen weet ik nog niet hoor haha. Zou het wel willen.

    Hier een foto van mijn snakebites (niet een erg duidelijke foto maar ik heb niks anders) en stretchers:




    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Wist je niet wat een monroe was? Lolol. :')
    Hahaha. Je vind het over het algemeen niet bij mensen staan of bij mannen? And yeah, da's wel een debiele foto. Lolol. :'].


    Haha nee, ik heb geen verstand van piercings, niemand die ik ken heeft ze ook (; En bij mannen/jongens, de meeste vrouwen/meiden kunnen er wel mee door, al vind ik dit ook echt te lelijk:



    Je moet er namelijk wel het type voor zijn vind ik, voor de soort piercing die je neemt. Niet alles staat iedereen zeg maar :p
    Deze dude begrijpt het ook niet helemaal :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lolicia schreef:
    Hehe, yeah, ik heb een monroe (en oorbellen, of course). Ik zou alleen nog wel een navelpiercing willen, denk ik, en tatoeages. Alleen moet ik er nog effe voor sparen en zo en er een ontwerp voor maken. :Y)
    Ik ga d'r alleen geen foto van opsturen. :')



    Als je een Navel piercing wil laten zetten kan je het beste bij een goede gaan..
    Vraag of hij het wilt verdoven met ijs.. of spray..
    Niet aankomen of kijken want laten we zo zeggen ik werd pas weer wakker in de auto..
    Als je eenmaal je piercing hebt is der niks meer aan..
    Naja leuk om er mee te spelen dan, als je je verveeld...
    Whahahaha:D:D


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Haha nee, ik heb geen verstand van piercings, niemand die ik ken heeft ze ook (; En bij mannen/jongens, de meeste vrouwen/meiden kunnen er wel mee door, al vind ik dit ook echt te lelijk:



    Je moet er namelijk wel het type voor zijn vind ik, voor de soort piercing die je neemt. Niet alles staat iedereen zeg maar :p
    Deze dude begrijpt het ook niet helemaal :')

    Ah, okay. Ja, het moet je inderdaad wel staan. Heb je gelijk in. :] Hahaha. Ik durfde bijna niet op de link te klikken door de plaatjes die je eerder had verstuurd. Maar yeah, true. Die vrouw vond ik eigenlijk best wel eng. :'$
    Ik vraag me bijna af wat je nou van mij en die piercing vind als je al deze plaatjes al stuurt, haha x'D.


    Girl89 schreef:
    (...)


    Als je een Navel piercing wil laten zetten kan je het beste bij een goede gaan..
    Vraag of hij het wilt verdoven met ijs.. of spray..
    Niet aankomen of kijken want laten we zo zeggen ik werd pas weer wakker in de auto..
    Als je eenmaal je piercing hebt is der niks meer aan..
    Naja leuk om er mee te spelen dan, als je je verveeld...
    Whahahaha:D:D

    Ja, een goede is zoiezo wel handig hé als je een piercing/ tatoeage laat zetten. Hahaha. Hoezo je werd pas weer wakker in de auto? Viel je flauw? En yeah, ik vind een navelpiercing echt mooi. Alleen het moet je natuurlijk wel staan. Wat ik ook wel hoor van andere mensen is dat het vervelend is i.v.m. je broekrand of zo, dat die piercing eraan haakt. Heb jij daar last van of valt dat best mee?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb enkele tattoos, maar ik heb geen zin om nu foto's te maken. Ik wil wel graag een navelpiercing alleen dat staat niet bij mij, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    That's really really nice. Het staat je goed haha, ik heb nog geen piercings of tatts maar wil er wel een paar. Ik wil ook een stretcher hebben en ik ga denk ik tot 6 mm. Verder gewoon een dubbele helix. En qua tatts wil ik een op mn pols en een in mn nek.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Persoonlijk vind ik piercings bij jongens niet mooi en bij meisjes alleen een navelpiercing of bovenin het oor


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    I want a heart on my wrist really badly..


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    Ik heb zelf 3 forward helixen, heb er onlangs nieuw opgezet, maar die valle nogal groot zoals je ziet xd


    En wil binnenkort een tattoo achter mijn oor (:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 20:15 ]

    Amissus schreef:
    That's really really nice. Het staat je goed haha, ik heb nog geen piercings of tatts maar wil er wel een paar. Ik wil ook een stretcher hebben en ik ga denk ik tot 6 mm. Verder gewoon een dubbele helix. En qua tatts wil ik een op mn pols en een in mn nek.


    Dankje! En gewoon doen als je het wilt. ^^


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Payneless schreef:
    Ik heb zelf 3 forward helixen, heb er onlangs nieuw opgezet, maar die valle nogal groot zoals je ziet xd


    En wil binnenkort een tattoo achter mijn oor (:


    Ooh, zoiets heb ik nog nooit gezien. Ik vind ze echt stoer! (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Chiboy schreef:
    (...)

    Ooh, zoiets heb ik nog nooit gezien. Ik vind ze echt stoer! (:


    haha dankjewel !

    Chiboy schreef:
    (...)

    Dankje! En gewoon doen als je het wilt. ^^


    Haha yes, ik wou eerst een industrial hebben, maar ik heb er geen geschikt oor voor ;cc


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik heb op dit moment alleen een forward helix, maar binnen twee weken ga ik me een navelpiercing laten zetten. Verder zou ik ook nog venombites willen (twee tongpiercings naast elkaar), een surface in mijn nek en micro dermals onder mijn sleutelbeen.
    Voor m'n 18e zou ik echt heel graag 'awake' en 'unafraid' op mijn rechter- en linkerpols laten tatoeëren, maar ik heb zo van die ouders die daar heel erg op tegen zijn, helaas.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    2 helix piercings, gewone oorbellen die ik nog ga stretchen, tongpiercing.
    eruit gehaald: 3e helix en navel

    verder heb ik 2 tattoo's
    een tekst op mijn onderarm (de tekst onder dit bericht met een roos)
    en een keltische knopenband op mijn onderbeen bij mijn enkel (die ook groter is geworden dan ik eerst had bedacht hihi)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Tongpiercing
    wil nog een paar helix en tattoos ofcourse


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."