• Ik vroeg me af wie er allemaal een piercing heeft/wil? En zo ja, waar? En heb je er een foto van? (:

    Zelf heb ik een snakebite omdat ik dat gewoon super mooi vind. En ik heb ook stretchers in mijn oren (dat telt ook een soort van?), die op dit moment nog maar 2mm zijn maar ik wil 10mm. Verder zou ik nergens anders piercings willen. Ik zou wel graag nog een paar tattoos willen. Ten eerste het MUSE logo op mijn pols. Ten tweede de tekst 'Noone's gonna take me alive' op mijn borst (van ene schouder naar de ander zeg maar) en een coole artwork op mijn rug. Maar ja, of ik dat ga doen weet ik nog niet hoor haha. Zou het wel willen.

    Hier een foto van mijn snakebites (niet een erg duidelijke foto maar ik heb niks anders) en stretchers:




    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik heb alleen twee helix dingetjes in mijn linkeroor en normale oorbellen.


    Caution first, always.

    Ik heb een neuspiercing. Ik heb er meestal een gewoon steentje in.



    En soms een ringetje.


    26 - 02 - '16

    Tragus.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb een tragus piercing en daarbij houdt het op. Ik vind tatoeages sowieso al veel mooier en fijner, ik ben niet zo'n fan van piercings.


    Chaos is a ladder.

    Nah, heb geen van beiden. Mss als ik ooit kinderen heb, ik hun namen laat tatoeren


    -

    Ik heb een neuspiercing en een helix.


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb een helix.


    To love is to destroy.

    Ik heb een navel piercing.
    Had een piercing in me oor.. ( eruit moeten halen ivm werk)
    En ik had een neus piercing.. ( ook eruit moeten halen ivm me werk)
    Heb er geen foto;s van..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Ik ga binnen 2 weken een helix laten zetten *O*
    En aangezien oorbellen blijkbaar ook tot piercings worden gerekend: ik heb er 3.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 17:17 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb hele vette gaatjes in mijn oren, waar ik prachtige oorbellen in heb! Meestal knopjes. :Y)
    Daarnaast vind ik een tattoo niks, tenzij het bescheiden is en op een plaats die te bedekken valt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind beide er wel stoer uitzien, maar daar houdt het op. Ik heb geen van beide en ik hoef ze ook niet.


    Some people are art and do art at the same time

    Barnabas schreef:
    Ik heb hele vette gaatjes in mijn oren, waar ik prachtige oorbellen in heb! Meestal knopjes. :Y)
    Daarnaast vind ik een tattoo niks, tenzij het bescheiden is en op een plaats die te bedekken valt.


    Ohja, oorbellen zijn natuurlijk ook 'piercings', haha. Dat vergeet ik echt altijd, maar wat dat betreft heb ik ook piercings (: Ik heb ze echt pas een half jaar ofzo :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hehe, yeah, ik heb een monroe (en oorbellen, of course). Ik zou alleen nog wel een navelpiercing willen, denk ik, en tatoeages. Alleen moet ik er nog effe voor sparen en zo en er een ontwerp voor maken. :Y)
    Ik ga d'r alleen geen foto van opsturen. :')

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 15:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Hehe, yeah, ik heb een monroe (en oorbellen, of course). Ik zou alleen nog wel een navelpiercing willen, denk ik, en tatoeages. Alleen moet ik er nog effe voor sparen en zo en er een ontwerp voor maken. :Y)
    Ik ga d'r alleen geen foto van opsturen. :')


    Hahaha, omg, ik ging opzoeken wat een monroe was, found this:



    Er stonden nog een paar jongens tussen, man, dat staat echt niet :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Hahaha, omg, ik ging opzoeken wat een monroe was, found this:



    Er stonden nog een paar jongens tussen, man, dat staat echt niet :Y)

    Wist je niet wat een monroe was? Lolol. :')
    Hahaha. Je vind het over het algemeen niet bij mensen staan of bij mannen? And yeah, da's wel een debiele foto. Lolol. :'].


    Don't walk. Run, you sheep, run.