• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:37 ]

    Crave schreef:
    Verdomme, het maakt me niets uit dat je mijn beste vriendin bent, ik wil gewoon niet dat je me op tumblr volgt. Ik wil niet dat je leest wat voor verhalen ik schrijf, soms plaatjes posts en gewoon loze gedachten. Dan ga je - je onnodig zorgen maken en ik voel me belemmerd om alles nu nog te posten. Je hebt dit drie maanden geleden ook al gedaan en toen heb ik je uitgelegd dat ik niet wil dat je me volgt en nu doe je het weer.


    Hah, bij mij geven ze er niet eens een moer om :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Crave schreef:
    Verdomme, het maakt me niets uit dat je mijn beste vriendin bent, ik wil gewoon niet dat je me op tumblr volgt. Ik wil niet dat je leest wat voor verhalen ik schrijf, soms plaatjes posts en gewoon loze gedachten. Dan ga je - je onnodig zorgen maken en ik voel me belemmerd om alles nu nog te posten. Je hebt dit drie maanden geleden ook al gedaan en toen heb ik je uitgelegd dat ik niet wil dat je me volgt en nu doe je het weer.


    Kan je haar niet blokkeren of gewoon een andere URL nemen en die vervolgens niet aan haar vertellen?


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Sibyllin schreef:
    (...)

    Hah, bij mij geven ze er niet eens een moer om :')


    Ik vind het gewoon irritant (cat) dan vraag ik waarom ze me volgt en dan geeft ze als antwoord "daarom" (cat)

    Maar ja, hopen dat ze er niet op zal kijken of amper. *zucht*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ^Gewoon blokkeren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    ^Gewoon blokkeren.


    Heb ik al gedaan met een ander meisje van school xd en dat vind ik dan ook weer zo lullig

    OT; b&j ijs was zo lekker (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oh ja leuk, zelfs hier negeren ze me -_-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ach, het zal ook weer eens niet hè?


    26 - 02 - '16

    Jezus, wat is er aan de hand met mijn zusje? De hele dag loopt ze te krijsen ><


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ga dat wiskundeboek nog eens tegen de muur gooien.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb echt een gloeiende hekel aan mensen die zich werkelijk overal mee willen bemoeien.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Rot bloedarmoede, je put me helemaal uit :c


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    God, ik vind dit echt totale onzin :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cyborg schreef:
    Ach, het zal ook weer eens niet hè?


    Deep inside, I've never felt alive

    Wow, ik heb al bijna 150 woorden aan mijn SA. Nou ja, het is een begin ><


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik kijk uit naar het moment waarop mijn hoofd leeg is en ik weer eindeloos kan afdwalen in mijn gedachten *_*


    "I shut my eyes in order to see.'