• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:37 ]

    Off to bed and trying not to think about you. Bye-bye. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Thought all day about you,
    Damn I miss yóu


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Koppijn, een goed begin van je dag, not.


    'Darling, just hold on'

    Ik moet vandaag al mijn wiskunde sinds januari leren, omdat ik gisteren niets gedaan heb, en dat lukt me nooit...


    The truth may be orange!

    D'aww Manu Bennett :3


    Caution first, always.

    Ik realiseer me dat ik het vandaag veel te druk ga hebben ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik wil zo veel doen, maar ik heb zo weinig tijd. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik snap niet hoe je in dit topic off-topic kunt gaan, het heeft immers geen onderwerp .__.
    Als mensen nou één op één een heel gesprek gaan voeren over iets onzinnigs, dan snap ik ook wel dat ze beter in GB's verder kunnen kletsen. Maar 9/10 keer dat een mod hier vraagt om ontopic te zijn, snap ik niet waarom, je mag toch wel op elkaar reageren?


    i put the fun in funeral

    Vinter schreef:
    Ik snap niet hoe je in dit topic off-topic kunt gaan, het heeft immers geen onderwerp .__.
    Als mensen nou één op één een heel gesprek gaan voeren over iets onzinnigs, dan snap ik ook wel dat ze beter in GB's verder kunnen kletsen. Maar 9/10 keer dat een mod hier vraagt om ontopic te zijn, snap ik niet waarom, je mag toch wel op elkaar reageren?


    Niet als hierdoor een of meerdere pagina's helemaal gevuld worden. Of als het gesprek maar tussen 2 of 3 personen is ^^
    Dan kan het evengoed in pb/gb (:


    OT: Het is al minder zonnig dan gisteren (no_chears) Dan studeren we wiskunde straks maar binnen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Parachutes schreef:
    Ik wil zo veel doen, maar ik heb zo weinig tijd. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dan maar mezelf uit bed schoppen en eerst gaan douchen om vervolgens veel huiswerk te gaan maken. Yay...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I don't like you, school.


    help

    Parachutes schreef:
    Ik wil zo veel doen, maar ik heb zo weinig tijd. D:


    This unfortunately. ):

    Oh, geen gm meer.


    You are beautiful, you are love.

    Sibyllin schreef:
    (...)

    Niet als hierdoor een of meerdere pagina's helemaal gevuld worden. Of als het gesprek maar tussen 2 of 3 personen is ^^
    Dan kan het evengoed in pb/gb (:


    OT: Het is al minder zonnig dan gisteren (no_chears) Dan studeren we wiskunde straks maar binnen.


    Dat wel, maar soms worden 'gesprekken' naar mijn gevoel echt te snel afgekapt D:


    i put the fun in funeral

    Hopelijk blijft het voor eeuwig zondag, maandag, dinsdag, zolang het maar geen woensdag word. Ik wil helemaal nog niet de uitslag van m'n examen weten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you