• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:37 ]

    Ik val heel de tijd bijna in slaap *zucht* dan maar haren drogen en naar de AH om een bak b&j ijs te scoren denk ik ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ugh. Hoe verwachten ze dat we op tijd beginnen te studeren als ze twee weken voor de examens ons allemaal toetsen geven en heel onze planning door elkaar gooien?


    help

    Ik heb wel honderd Creepypasta's gelezen ondertussen.


    Your make-up is terrible

    De beelden van het hele gebeuren achtervolgen me als een ziekte, en de enige vraag die door mijn hoofd heen blijft gaan is; Waarom?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    The fuck O.o wordt ik opeens geappt door iemand...vraag ik wie het is...krijg ik als antwoord "ik ben een naruto fan". IK VROEG OM JE NAAM, YOU IDIOT!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Imma shut up.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik word gek van mijn moeder en mijn zusje.

    LATIN, Y U NO SPARE ME?


    I no like you, Latin.


    help

    Sofinite schreef:
    Ik word gek van mijn moeder en mijn zusje.


    Some people are art and do art at the same time

    You no want to talk to me? Dan niet (puh)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Echt jammer dat we al bijna bij topic zeventig zijn. 69 is gewoon een té mooi getal *O*


    Some people are art and do art at the same time

    Je ging de oplossingen doorsturen. Ik zie nog steeds niets. (cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Rydel schreef:
    LATIN, Y U NO SPARE ME?


    I no like you, Latin.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Laat alsjeblieft iemand meewillen +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Logeren was weer gezellig met Veer. :Y) Ik voelde me vet creatief toen ik alle posters van de muur mocht halen en opnieuw plaatsen en collages maken van alles, posters restaureren, uitzoeken, weggooien, ophangen en ALLES. Serieus portfolio materiaal dit. In de zomervakantie gaan we het afmaken en dan gaat de camera erop. Yes! (krul)

    Alleen aan alles komt een einde en ik moet verdorie nu aan school gaan werken, jammerdebammer.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife