• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    Ik loop ook naar Alexi toe en blijf haar rustig houden, voor het geval dat ze weer rare ideeen in haar hooft krijgt. 'Je lijkt moe, misschien kun je beter even slapen' zeg ik met een glimlach, 'alles komt wel goed' zeg ik may's woorden herhalend




    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik zie mijn moeder zachtjes knikken en ze sluit haar ogen, waarna haar ademhaling rustiger word en ik loop naar het bed toe. Ik leg haar er deftig op en stop haar in. 'Papa kan je niets doen, mam.' zeg ik zachtjes en druk een kus op haar voorhoofd. 'Slaapzacht.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik zie mijn moeder zachtjes knikken en ze sluit haar ogen, waarna haar ademhaling rustiger word en ik loop naar het bed toe. Ik leg haar er deftig op en stop haar in. 'Papa kan je niets doen, mam.' zeg ik zachtjes en druk een kus op haar voorhoofd. 'Slaapzacht.'


    Katherine Garcia
    Ik glimlach en kijk toe hoe hij zijn moeder instopt, het zag er erg lief uit. Toen ze echt aan het slapen was stopte ik met haar rustig maken, ik hoopte dat ze geen nachtmerries had en ze zich zometeen wat beter voelde. 'Hoe gaat het met je?' Vraag ik aan May, aangezien ik haar al een tijdje niet gezien had.




    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Fantastisch.' glimlacht ze 'maar nu weet ik ook weer waarom ik nooit een relatie wil.' zegt ze en blikt even naar mam.
    'Toch Ty?' Ik sla mijn arm om Kath en kijk May voorzichtig aan. 'Oh god... jullie 2?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Fantastisch.' glimlacht ze 'maar nu weet ik ook weer waarom ik nooit een relatie wil.' zegt ze en blikt even naar mam.
    'Toch Ty?' Ik sla mijn arm om Kath en kijk May voorzichtig aan. 'Oh god... jullie 2?'


    Katherine Garcia
    'Ik betwijfel of jedat vol houd, zometeen vind je een hele leuke jongen en ben je verlieft' zeg ik met een lach. Tyler slaat zijn arm om me heen en kijktbMay voorzichtig aan, 'oh god.. jullie twee?' Vraagt ze dan. 'Oh kom op, je laat het klinken als een verschrikkelijk iets' zeg ik met een lach, 'heb je liever een ander meisje bij je broer?'



    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Ja iemand waar ik hem mee kan pesten en een bitch tegen kan zijn.' zegt ze beteudert en ik kan het niet laten te grinniken.
    Ik druk een kus op Kath's kruin.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Katherine Garcia
    Ik kijk naar Alexi en kan eigenlijk niet wegkijken, het enigste wat ik meegekregen had was dat hun vader hier was en haar reactie toen Tyler zijn schoenen liet zien. Ik consenteerde me op Alexi en zorgde er voor dat ze zich wat rustiger begon te voelen.

    {Jaimes, wil je me een leuke & goede foto geven van Logan Lerman? (moet hem tekenen voor een wedstrijd op Q) en ik weet niet welke foto :/ }


    [Yusshh ^^ ik ga voor je zoeken!]

    Leslie Sadler
    Gaan we nu serieus door de school heen dwalen om Nick te zoeken? Misschien dat hij hier niet eens is....maar ja, Jake schijnt het te willen. "Als we Nick willen zoeken, dan moeten we gewoon buiten kijken. Binnen zal hij echt niet zijn met dit weer en hij haat de school toch al."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [post eerst met Nick?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik ga slapen, ciaoo


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Ja iemand waar ik hem mee kan pesten en een bitch tegen kan zijn.' zegt ze beteudert en ik kan het niet laten te grinniken.
    Ik druk een kus op Kath's kruin.


    Katherine
    'Volgensmij heb je haar teleur gestelt' zeg ik met een lach tegen tyler. 'Dus, wat gaan we doen?' Vraag ik hun, 'wat vinden jullie ervan dat jullie vader hier waarschijnlijk is?'



    Don't be like the rest of them, darling

    MusicAngel schreef:
    [post eerst met Nick?]


    Post jij eerst maar, heb geen inspiratie nick is buiten loopt naar het bos (:


    Don't be like the rest of them, darling

    ga morgen posten, ben moee x


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Je hebt gelijk.' glimlach ik en ga met haar naar buiten.
    Ik zie Nick nog niet direct.

    Tyler Parker
    Ik zie dat May haar gezicht terug in serieus verandert. 'Raar, heel raar. Ergens vind ik het spannend dat ik hem kan ontmoeten maar anderszijds, hoe kan een man die mijn moeder zo bang maakt, goed zijn tegen ons?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Jake Sadler
    'Je hebt gelijk.' glimlach ik en ga met haar naar buiten.
    Ik zie Nick nog niet direct.

    Tyler Parker
    Ik zie dat May haar gezicht terug in serieus verandert. 'Raar, heel raar. Ergens vind ik het spannend dat ik hem kan ontmoeten maar anderszijds, hoe kan een man die mijn moeder zo bang maakt, goed zijn tegen ons?'



    Nick Garcia
    Wanneer ik de deur na mij hoor opengaan draai ik me om om te zien wie er nog meer naar buiten zijn gekomen. Jake en Leslie. Ligt het aan mij of weet iedereen al direct dat ik er ben?

    Katherine Garcia
    Ik knik, ik snap wat hij bedoelt, 'misschien kan je hem beter niet gaan zoeken, voor het geval hij toch niet helemaal 'goed' tegen jullie is.'



    Don't be like the rest of them, darling