• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler Parker
    Ik kijk naar de sneakers. Mam was er zo... geschrokken van? May kijkt me aan. 'Misschien moet je ze maar niet aandoen als ze er bij is, ze heeft niet gezegd waarom maar volgens mij hebben ze iets met pap te maken.' Ik knik en druk een kusje dan op Kath's lippen.

    [examen wiskunde vandaag, zo nerveus....:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik kijk naar de sneakers. Mam was er zo... geschrokken van? May kijkt me aan. 'Misschien moet je ze maar niet aandoen als ze er bij is, ze heeft niet gezegd waarom maar volgens mij hebben ze iets met pap te maken.' Ik knik en druk een kusje dan op Kath's lippen.

    [examen wiskunde vandaag, zo nerveus....:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S]


    Katherine Garcia
    'Misschien zijn ze van je vader geweest?' Opper ik, aangezien we bijna zeker waren dat hij ze van zijn vader had gekregen. 'Laten we wat leuks gaan doen, hier word iedereen alleen maar depresief van'



    Don't be like the rest of them, darling

    Poor you :c


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Oke.' zeg ik en laat met een grijns Mayra in het meer op het schooldomein verschijnen. 'TYLER!' hoor ik haar in mijn hoofd schreeuwen. 'Kath? Klaar om te rennen?' grijns ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    'Wat? Wat heb je gedaan? Vraag ik hem, ik trek hem de kamer uit zodat Alexi niet wakker word. 'Rennen dus, waar heen?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Zolder.' zeg ik snel en trek haar mee naar de trappen van de verboden zolder.
    'Mayra is een beetje aan het zwemmen.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Zolder.' zeg ik snel en trek haar mee naar de trappen van de verboden zolder.
    'Mayra is een beetje aan het zwemmen.' grinnik ik.


    Katherine Garcia
    'Slechht' zeg ik met en lach, 'slechte Tyler' lach ik nogsteeds terwijl ik hem volg naar de zolder. 'Cool' zeg ik als ik om me heen kijk, hrt xag er spookachtig uit.



    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik grinnik en kijk om me heen. Ik zie een deur naar een zijkamertje. Ik trek haar er mee naar toe en duw er tegen. Vreemd, het zit vast. Ik zet er mijn schouder tegen en de deur verschuift dan langzaam. We staan in een kamer met een antiek bed en een matras. Ik frons en kijk om me heen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes antwoord jij eerst of ik?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    Ik volg hem naar het kleine kamertje en vraag me af waarom er een bed en matras in stond, 'zag je die ijzeren kettingen zonet, misschien bond de man zijn vrouw vast aan zijn stoffige oude bed' zeg ik met een lach. Mij maakte het niet echt bang, ik vond het misschien raar maar verder kwam het niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik zie nog een deur en nieuwsgierig dat ik ben loop ik er naar toe. Ik hoor Kath's woorden en grinnik. 'Pas op dame of ik doe het nog bij jouw.' Ik duw de deur open en weer zit hij ergens vast. Ik duw hard maar hij heeft geen millimeter mee. Dan stap ik even naar achteren en en neem een aanloop om mijn schouder er terug tegen te zeggen. De deur gaat plots mee en ik vlieg vooruit. Ik kom op stilstand op nog geen centimeter van een stoel. Een oude martelstoel. 'What the fuck?' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    'Alsof je dat voor elkaar gaat krijgen, als je me vastbind met touw trek ik ze kapot, als je me vastbind met ketens smelt ik ze' zeg ik met een zelfvoldane grijns, ik loop met hem mee naar de deur en zet een stap achteruit als hij er tegenaan wil beuken. Wanneer hij een aanloop maakt om de deur open te krijgen lijkt de deur plots een stuk makkelijker te gaan en 'vliegt' hij, ik moet lachen en loop de kamer in, 'wat denk je, martelstoel voor of na het vastbinden?' vraag ik hem


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Ofwel is dit een martelkamer ofwel... moest sm al bestaan.' mompel ik droog als ik naar de stoel kijk. Er zitten duimschroeven en zo in.
    'Wel Kath wat kies je.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    Ik haal mijn schouders op wanneer hij vraagt wat ik kies, 'Ik snap nu in ieder geval waarom de zolder verboden is, maar als dit op de zolder staat. Wat zou er dan in de kelder staan?' Vraag ik hem. 'Ga eens op de stoel zitten'


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik kijk haar aan maar knik dan. Ik vertrouw haar wel. Ik ga zitten en kijk om me heen.
    Boeken op de planken, een kast met een hangslot. Wat zou daar in zitten?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'