• heb ik eindelijk een username waar ik ook nog eens heel trots op ben (:
    Zeg dus maar hallo tegen Belacqua en dag tegeh Alphonse, al blijft hij nog steeds geen geweldig personage uit Fullmetal Alchemist.



    Lyra Belacqua is eigenlijk het hoofdpersonage van Phillip Pulmans trilogie His Dark Materials. Hoewel ik de serie nog niet helemaal uit heb, vind ik hem wel heel gaaf en zeker Lyra's achternaam. Ik wilde eigenlijk Pantalaimon, die ook in de serie voorkomt. Hij is de belichaming van Lyra's ziel, maar helaas was die al een keer gebruikt.

    Wat vinden jullie en wat betekent of is jullie username?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ImAwesome. Tja, spreekt voor zich.

    Haha, nee ik vind je username echt leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Scorpia.. eh, geen idee wat het betekent, wel weet ik dat ik het van het woord/de naam Scorpius komt - wat ook een sterrenbeeld of ster is idk - plus het is een personage uit Harry Potter. Omdat ik zeker wist dat Scorpius bezet zou zijn, maakte ik er Scorpia van en mensen gaan nu denken dat het iets met een schorpioen heeft te maken (:

    Je username is leuk, al ken ik het niet, maar wel een prachtige username :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Mooi.
    De mijne betekend 'ik ontwaakte', naar een sa van Bes (Frodo) en is Latijn.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Belacqua schreef:
    (...)

    Ja van het eerste deel is een film gemaakt, maar vanwege de kritiek op de inhoud van het verhaal, hebben ze de rest stop gezet.


    Dat is jammer want ik vond het wel een goeie film.


    Physics is awesome

    Scorpia schreef:
    Scorpia.. eh, geen idee wat het betekent, wel weet ik dat ik het van het woord/de naam Scorpius komt - wat ook een sterrenbeeld of ster is idk - plus het is een personage uit Harry Potter. Omdat ik zeker wist dat Scorpius bezet zou zijn, maakte ik er Scorpia van en mensen gaan nu denken dat het iets met een schorpioen heeft te maken (:

    Je username is leuk, al ken ik het niet, maar wel een prachtige username :'D


    Ik dacht dat het kwam van Scorpio maar wel leuk dat je het van Scorpius hebt af geleid.


    Physics is awesome

    Mooie username! (:
    De mijne is Constantine, zoals ook het hoofdpersonage heet, uit de film jawel "Constantine" haha ;p Ik vond de film wel goed, maar ik ben geen fan. Maar ik vond (vind) de naam zo mooi klinken, dat ik 'm als username heb gebruikt ^^ :3


    Inspiration can hit you any time

    Leuke username! De mijne komt van twee Criminal minds Unsubs, Johnny & Paul Mulford


    Ex astris, sciencia

    Leuk. (:

    Pezz is de bijnaam van Perrie Edwards, mijn favoriet uit Little Mix. ^^


    Do what people say you can't.

    Rybak schreef:
    (...)

    Ik dacht dat het kwam van Scorpio maar wel leuk dat je het van Scorpius hebt af geleid.

    Ik werd nieuwsgierig en ging het opzoeken in ons Latijn-NL woordenboek. Scorpio (tweede naamval: Scorpionis voor de Latinisten) betekent schorpioen. Scorpius en Scorpia hebben geen betekenis ^^ (iig niet toen dat woordenboek gedrukt werd. Ik heb de mijne permanent op school liggen, omdat hij veel te dik is ;P )


    Deep inside, I've never felt alive

    Barbas schreef:
    (...)
    Ik werd nieuwsgierig en ging het opzoeken in ons Latijn-NL woordenboek. Scorpio (tweede naamval: Scorpionis voor de Latinisten) betekent schorpioen. Scorpius en Scorpia hebben geen betekenis ^^ (iig niet toen dat woordenboek gedrukt werd. Ik heb de mijne permanent op school liggen, omdat hij veel te dik is ;P )


    Maar J.K. Rowling heeft volgens mij ook gezegd dat Scorpius is afgeleid van Scorpio. Ik heb het even opgezocht, volgens een fansite van HP is dit het, The word Scorpius is Latin for "scorpion". Maar zoveel verstand heb ik niet van Latijn. Dus als jij zegt dat het niet zo is, geloof ik je meteen. Kreeg wel meteen een goed idee voor een nieuwe username.


    Physics is awesome

    Amissus schreef:
    (...)

    I really like this.
    De titel van het liedje vind ik op een een of andere manier echt kloppen.


    Ja, ik ook. Je kunt de titel van het liedje op zoveel manieren opvatten. Als ik op m'n achttiende nog steeds fan ben van Nightwish, wil ik het misschien op m'n arm laten tatoeëren. (:


    Searching heavens for another earth

    Rybak schreef:
    (...)

    Maar J.K. Rowling heeft volgens mij ook gezegd dat Scorpius is afgeleid van Scorpio. Ik heb het even opgezocht, volgens een fansite van HP is dit het, The word Scorpius is Latin for "scorpion". Maar zoveel verstand heb ik niet van Latijn. Dus als jij zegt dat het niet zo is, geloof ik je meteen. Kreeg wel meteen een goed idee voor een nieuwe username.

    Zoals ik al zei: het woordenboek is een erg oude versie. Ik zal morgen eens in mijn nieuwe versie opzoeken wat daarin staat (als ik er aan denk ^^).
    Maar dat zal ik wel dan via PB melden ;P


    Deep inside, I've never felt alive