• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - manonlarissa

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 21:29 ]

    Blake Austin Gabriëls

    Ik zag haar naar adem happen en ,ze moest even wennen aan het feit dat ik nu in haar zit.
    Na even knikt ze en ik druk een zacht kusje op haar lippen ,waarna ik op een rustig tempo in haar begin te stoten. Mijn ademhaling ging sneller en langzaamaan ging ik wat sneller en dieper in haar. Ook begin ik te kreunen. Oh god ,dit was echt zo zalig ,zeker met Felicity.
    Ik druk mijn lippen op de hare ,om het komende gekreun te smoren en lik over haar onderlip vragend om toestemming


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Felicity Harper

    Blake geeft me een zacht kusje. Hij begint zacht te stoten. Ik moet even naar adem happen omdat het zo vreemd voelt. Blake zijn ademhaling gaat sneller. Langzaam aan gaat hij wat sneller en dieper. Blake begint zacht te kreunen en ook ik kreun zachtjes. Blake kust me en vraagt met zijn tong weer toestemming al hoor ik nog een gesmoorde kreun. Ik kreun weer omdat het inderdaad heerlijk is. Hoe kan dat dat de meeste meisjes dit als pijnlijk ervaren? Ik open mijn mond om voor een heerlijke tongzoen terwijl Blake stoot, wat het genot alleen maar versterkt en de spanning meer en meer opbouwt in mijn onderbuik. Ik kreun nu niet meer zacht. Het getintel en gekriebel verspreid zich over mijn hele lichaam.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    --

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 20:36 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Junglefruit schreef:
    Cameron
    'Wat moet ik doen zodat je ermee stopt?' Vroeg ze. Ik keek haar grijnzend aan. 'Kus me, en dan denk ik erover na.' Mijn blik draaide weer naar Justin. 'Als het aan mij ligt, zit ik hier nog wel een tijdje.' Ik keek naar de klok, nee we zaten er inderdaad nog een tijdje. Ik vond het niet erg, ik was toch een brak. Zo te zien had Justin er ook geen zin, nou hoe ik het zag. Hij had tenminste zijn kinderen, die erg schattig waren. Hij was een goede vader, van zover ik het zag.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [Justin heeft al gereageert]


    Bowties were never Cooler

    [Ja, nou ik wachtte eigenlijk op Zoë, maar ik denk dat ik zo maar weer stukje voor ons ga schrijven] :D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Blake Austin Gabriëls

    Felicity opende haar mond en onze kus ,veranderde gauw in een passionele tongzoen.
    Ons gemoord gekreun vult de kamer en ze begonnen ook telkens weer luider te worden.
    Mijn handen liet ik weer naar haar borsten afdwalen en ik begon ze te masseren ,terwijl ik steeds dieper en harden in haar stoot.
    Ik voelde mijn hoogtepunt bijna komen en begon een beetje door te stoten ,zodat Felicty ook gauw haar hoogtepunt bekijkt.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Felicity Harper

    Blake laat zijn handen naar mijn borsten dwalen en begint ze te masseren. Ons luide gekreun vult de hele kamer maar ik kan er niks aan doen. Hij stoot door en harder tot ik de spanning in me voel exploderen en ik zo luid zijn naam uit kreun dat het bijna een schreeuw zou zijn. Als dat klaar komen is, is dat het lekkerste wat ik ooit in mijn leven gevoeld heb.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Ik zuchtte, wat moet, dat moet. Ik stond op en liep naar hem toe. Ergens in achterhoofd hoorde ik een stem zeggen doe het niet, maar die werd in elkaar geslagen door degene die zeiden dat ik het wel moest doen. Ach, wat had ik te verliezen, het was niet zo erg, we hadden toch al gezoend en hij zoent niet slecht, dat zeker niet. Ik ging op zijn schoot zitten en kuste hem zacht op zijn lippen terwijl ik mijn ogen sloot. Ik sloeg één arm rond zijn nek en mijn andere hand lag op mij benen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    mismi schreef:
    Esmée Sophia Pearson
    "Is goed schatje" zegt hij en hij klopt even op mijn arm. Ik voel hem bewegen en volgens mij gaat hij rechtop zitten. Ik hoor een apparaat geluid maken en het beeld op de tv verspringt naar een video. Hij beweegt nog een keer en volgens mij gaat hij nog wat rechtop zitten. Ik kijk even naar de tv en zie hem dan met een ander meisje. Gaat hij nou serieus een video van zichzelf met een ander meisje kijken waar ik bij ben? Ik heb zin om hem een klap te verkopen, maar dat doe ik niet. Ik pak mijn kussen en stap weer uit bed. Zonder hem, of de tv, ook nog maar een blik waardig te gunnen loop ik rustig de kamer weer uit. Onderweg pak ik de joggingbroek nog mee. Ik loop weer naar de bank, leg het kussen erop en trek de joggingbroek aan. Ik loop terug naar de slaapkamer en blijf in de deuropening staan. "Heb je een extra deken?" vraag ik rustig.

    Cameron
    Ik wachtte nog op antwoord en liet mezelf wat naar achteren zakken. Tot ze naar me toe kwam lopen en op me schoot kwam zitten. Blijkbaar was ze van gedachten veranderd. Ze zoende me, ik zoende gelijk terug en wist dat ik toch niet me de alcohol zou stoppen. Zoë zou vast wel boos zijn, maar ze kon toch wel verwachten dat dit mijn gedachten niet liet veranderen. Ik zoende nog steeds met haar en glimlachde even tegelijkertijd.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 21:18 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jake Harper

    Esmee pakt een kussen en een joggingsbroek en loopt de kamer uit. Als ze terug is heeft ze de joggingsbroek aan. "Heb je een extra deken?" vraagt ze. Net op dat moment eindigt het filmpje. Ik blijf nog even gefronst van het nadenken, gefascineerd naar het filmpje kijken. Dan kijk ik Esmee aan terwijl ik nog steeds nadenk en dus dezelfde uitdrukking op mijn gezicht heb. "Niet op dit moment nee, geloof ik" antwoord ik. Ik zet de tv en de dvd speler uit. ik hum wat nadenkend en kruip onder bed. Nog steeds niks, terwijl ik langs Esmee loop mompel ik nadenkend iets over verbeteren of verzachten. Ik bekijk wat kasten. "Hm alleen een fleece dekentje van net"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    Felicity ,kreunde luid mijn naam,zo luid dat het net leek alsof ze schreeuwde. Ik voelde mijn hoogtepunt komen en stootte nog even door ,tot ik kom. Luid kreun ik haar naam ,voordat ik het goedje in haar spuit. Ik stoot nog even door ,voordat ik uit haar ga en naast haar ga liggen.Ik trek haar op me en druk een kusje op haar kruin. "Dat was geweldig."fluister ik tegen haar ,terwijl ik mijn ademhaling ,weer onder controle probeer te houden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Felicity Harper

    Nadat Blake is klaargekomen gaat hij naast me liggen, trek me tegen zich aan en drukt een kusje op mijn kruin. Hijgend lig ik met mijn hoofd en hand op zijn borst en voel zijn ademhaling en harslag erg snel gaan. "dat was geweldig" fluisterd hij. "Ja...dat was geweldig" fluister ik. Ik kijk hem glimlachend en stralend aan. Dat was zo veel beter dan ik ooit had kunnen bedenken. En dat voor mijn ontmaagding. Ik geef Blake zacht een kusje. "Ik zag eerder vandaag een leuk koffietentje vlak bij central park. Zullen we daar morgen wat drinken en eten?" Fluister ik. Ik kus hem nogmaals voor ik "dankje" fluister


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    Felicity legde haar hoofd op mijn borst en legde ze haar hand er ook op. Ze kon vast voelen ,dat mijn hart tekeer ging.
    "Ja...dat was geweldig" fluisterde ze terug en keek me glimlachend en stralend aan.
    Ik ga met mij hand ,door haar zijde zachte blonde lokken en kijk haar glimlachend aan. Ze haf me een zacht kusje ,voordat ze begon te praten.
    "Ik zag eerder vandaag een leuk koffietentje vlak bij central park. Zullen we daar morgen wat drinken en eten?"vroeg ze me fluisterend en ik knikte.
    "Ja is goed ,we kunnen daar morgen otnbijten,ze hebben daar echt de beste koffie.zeg ik tegen haar. Ze drukt nog een kusje op mijn lippen en fluistert dan dankje. Ik glimlach naar haar ,maar dan besef ik dat we eigenlijk iets heel belangerijks zijn vergeten. "euhm, neem je de pil?"vraag ik haar dan zachtjes.
    Hoe kon ik nou in hemelsnaam het condoom verheten. Ik voelde me echt dom nu...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH