• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - manonlarissa

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 21:29 ]

    [is goed. Naja dat maakt niet uit haha.. ga een beetje op tijd naar bed vanavond.. mijn wekker gaat al 3 dagen om half 6 en gister is het ook weer laat geworden omdat ik dus niks snapte van mijn huiswerk en het heel veel was en aankomend weekend kan ik ook niet uitslapen want dan ga ik naar frankrijk met een studievereniging.]

    Junglefruit schreef:
    Cameron
    'Misschien,' antwoordde ze. Ik wist dat ze loog en ging er dan ook verder op in. 'Je bent altijd welkom.' Ik grijnsde naar haar maar mijn blik richtte ik al gauw op Justin. Hij greep zich vast aan de rand van de bar en schuifelde toen voorzichtig naar een stoel. Geluidloos met hier en daar een snik huilde hij. De tranen liepen over zijn wangen en ik begon me af te vragen of het door mij of door iets anders kwam. Ik keek toe maar zei niks. Typisch mij.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Blake Austin Gabriëls

    Ik hoorde geluiden ,vanuit de badkamer komen en ik open even vermoeid mijn ogen.
    Zodra ze wennen aan het licht ,knipper ik even en ga dan recht zitten. Een speelse glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik terug denk aan gisteren.
    Even rek ik me uit en daarna ga ik mijn bed uit en ga naar mijn kleren kast ,waar ik alvast een verse boxershort uithaal. Ook kies ik al een setje kleren uit en leg die klaar voor straks. Ik ga naar mijn badkamer deur en klop even zacht aan. "Fel ,mag ik mee komen douchen met je?"vraag ik haar dan en wacht op een antwoord.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jake Harper

    Felicity gaat met haar rug tegen me aan staan om het zeep van zich af te spoelen. "Ik vind het nietleuk als je video's gaat kijken van je (bd)sm relatie waar ik bij ben. Ik hoef niet te weten hoeveel meisjes je al hebt gehad en wat je met ze hebt gedaan." Esmee draait zich om zodat we bijna neus aan neus staan. Ze draait haar hoofd en beweegt wat maar raakt me lippen niet. Ik grijns even. "Onthoud dat maar" fluistert ze. Ze zet een stap naar achter en kijkt me kil aan. "Ik doe niet aan bdsm relaties" zeg ik geamuseerd. "Ik had ook geen relatie met haar, een eenmalig ding. Als ik een relatie met haar had zou ik het niet filmen" Ik ben nog steeds een beetje geamuseerd. "Ik zette het ook niet op voor jou. Je moest eens weten hoeveel je kan leren van een amateur filmpje. Ik moet het toch rustig aan doen, als je deze stap wil aangaan, nou dan moet ik eerst bekijken hoe" Ik haal even geamuseerd een wenkbrauw op. Ik pak wat zeep, duw Esmee met mijn heup weer onder het water en begin me in te zepen.

    Felicity Harper

    Zacht ben ik aan het zingen. Ik ben me ervan bewust dat ik mooi kan zingen, ik speel ook Piano, ik durf het alleen nooit in het bijzijn van iemand anders. Ik schrik dan ook als er zacht op de deur word geklopt. "Fel mag ik mee komen douchen met je?" Ik bloos even. " eh..ehm ja dat is goed hoor" zeg ik verlegen,Ik haal even adem. Waarom ben ik nu opeens verlegen? Ik heb met hem het bed gedeeld. Misschien juist wel daardoor.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 18:56 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    "Ik doe niet aan bdsm relaties" zegt hij geamuseerd. "Ik had ook geen relatie met haar, een eenmalig ding. Als ik een relatie met haar had zou ik het niet filmen" zegt hij geamuseerd. Ik zie hier serieus de lol niet van in. "Ik zette het ook niet op voor jou. Je moest eens weten hoeveel je kan leren van een amateur filmpje. Ik moet het toch rustig aan doen, als je deze stap wil aangaan, nou dan moet ik eerst bekijken hoe" Hij haalt geamuseerd een wenkbrauw op. Hij pakt wat zeep en duwt mij met zijn heupen weer onder het stromende water. ik schud even mijn hoofd en lach even ongelovig. "Je hebt echt geen idee hé!?" zeg ik bijna schreeuwend en boos. "Weet je wat, ik heb hier nu geen zin. Zoek het maar lekker zelf uit" zeg ik boos en stap onder de douche vandaan en pak een handdoek. Ik droog me in record tempo af en schiet in mijn kleren en storm bijna de badkamer uit. Ik gooi mijn spullen in mijn tas en trek mijn pumps aan. Ik loop naar de deur toe, doe deze open en zucht dan. Ik weet dat je nooit weg moet gaan met ruzie. Ik gooi de deur weer dicht, hard genoeg zodat ik zeker weet dat hij het hoort. Als ie serieus in me geïnteresseerd is en een beetje om me geeft probeert ie wel om me tegen te houden en ziet ie hopelijk in dat ie niet goed bezig is op dit moment. Met mijn armen over elkaar blijf ik bij de deur wachten. Ik houd mijn blik gericht op het halletje.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 19:20 ]

    Blake Austin Gabriëls.
    " eh..ehm ja dat is goed hoor" hoorde ik haar zeggen ,maar het klonk nogal verlegen .
    Ik ga de badkamer binnen en doe de deur dan weer dicht. Ik glimlach naar haar ,maar voordat ik bij haar kruip ,haal ik nog eerst een paar handdoeken uit het kastje. Ik doe mijn boxer uit en stap ook de douche in. Ik druk een kus op haar lippen en kijk haar glimlachend aan."Goeiemorgen schoonheid."fluister ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jake Harper

    Natuurlijk is Esmee boos en stormt de badkamer uit. Terwijl ik me sta af te spoelen hoor ik ook de deur. Ik zucht. Of ik ben lekker bezig. Of ik heb een opvliegerig type uit gezocht. Ik zet de douche uit. Ik droog me een klein beetje af, maar nog niet helemaal. Wikkel een handdoek om mijn middel en loop naar de woonkamer. Niet heel verbaast ben ik als ik Esmee zie staan. "Ik weet niet waarom je nou zo boos op mij word hoor Esmee" Ik haal een wenkbrauw. "Ik waarschuw je, je word boos. Ik probeer het aan te passen, je word boos. Wat verwacht je dat ik daar mee doe?" Ik haal nu beide wenkbrauwen en kijk Esmee vragend aan.

    Felicity Harper

    Blake stapt de badkamer in en glimlacht. Ik glimlach ook. Hij haalt wat handdoeken uit een kastje, doet zijn boxer uit en stapt dan ook onder de douche. Hij geeft een kus op mijn lippen. "Goeiemorgen schoonheid" zegt hij. Ik glimlach ook lief. "Goedemorgen" zeg ik. Ik doe wat zeep op mijn handen en begin mijn haren en mijn lichaam te wassen. Ik hum maar het liedje verder inplaats van het te zingen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Na een tijdje komt Jake te voorschijn, alleen met een handdoek om zich heen gewikkeld en nog niet helemaal droog. "Ik weet niet waarom je nou zo boos op mij word hoor Esmée" zegt hij en haalt een wenkbrauw op. "ik waarschuw je, je wordt boos. Ik probeer het aan te passen, je word boos. Wat verwacht je dat ik daar mee doe?". Hij kijkt me vragend aan met beide wenkbrauwen omhoog. Ik zucht. "Gister zei je nog dat je me wou vastbinden, zeg ik dat ik het wil proberen en dan is het ineens alles of niets en als klap op de vuurpijl ga je een video kijken van jezelf met iemand anders om te kijken of je iets kan verbeteren of juist niet. Denk je dat het leuk is om te zien hoe iemand alles kan geven terwijl ik zeker weet dat ik niet alles kan geven, alleen maar een beetje. Ik wil niet dat je naar video's kijkt om te kijken wat je kan verbeteren of wat misschien minder kan, ik heb liever dat je er met mij over praat en dingen met mij uit probeert om te kijken wat je wel en niet aankan en dat je het aangeeft als je de controle gaat verliezen." zeg ik dan eerlijk. Ik loop naar hem toe en leg mijn hand op zijn wang.

    Blake Austin Gabriëls.

    "Goedemorgen" zei ze met een lief glimlachje en ze begon zich in te zepen. Ikzelf nam mijn shampoo en ging mijn haren wassen.
    Het warme water kletterde op onze lichamen en ik vond het lekker rustgevend. Nadat ik de shampoo uit mijn haren gespoeld had.Liet ik mijn handen over Felcicty haar buik lijden en ging ik dicht tegen haar aanstaan."Wat wil je allemaal gaan doen vandaag?"vraag ik haar dan fluisterend. Ik wist dat ze graag naar de Brew wilde gaan ontbijten ,maar ik vroeg me af of ze nog dingen wilde gaan doen vandaag.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [@Junglefruit en @Sourire Gaan wij ook naar de volgende dag?]


    Bowties were never Cooler

    Jake Harper
    "Gister zei je nog dat je me wou vastbinden, zeg ik dat ik het wil proberen en dan is het ineens alles of niets en als klap op de vuurpijl ga je een video kijken van jezelf met iemand anders om te kijken of je iets kan verbeteren of juist niet. Denk je dat het leuk is om te zien hoe iemand alles kan geven terwijl ik zeker weet dat ik niet alles kan geven, alleen maar een beetje. Ik wil niet dat je naar video's kijkt om te kijken wat je kan verbeteren of wat misschien minder kan, ik heb liever dat je er met mij over praat en dingen met mij uit probeert om te kijken wat je wel en niet aankan en dat je het aangeeft als je de controle gaat verliezen." zegt Esmee, ze loopt naar me toe en legt haar hand op mijn wang. Ik moet toegeven dat ik gefrustreerd ben. Ze eist wel veel van me, en eerlijk gezegd weet ik niet wat ik er mee aan moet op dit moment. "Ik ga kijken wat ik kan doen" antwoord ik uiteindelijk. Ik loop terug naar de badkamer, poets mijn tanden, loop dan naar mijn slaapkamer om mezelf af te drogen en aan te kleden.

    Felicity Harper

    Blake begint zichzelf ook te wassen, maar na een tijdje voel ik zijn armen om me heen. "wat wil je vandaag allemaal doen?" fluistert hij. Ik haal mijn schouders op. "ik weet het niet" antwoord ik glimlachend. Ik spoel mijzelf af en stap dan onder de douche vandaan. Ik pak een zachte handdoek en dep het even tegen mijn gezicht en sla het dan om me heen. "Zal mijn broer toch onder ogen moeten komen vandaag..Verder heb ik eigenlijk geen idee. Relaxen vooral denk ik. Buiten in het zonnetje zijn"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmee Sophoa Pearson
    "Ik ga kikken wat ik kan doen" zegt hij en loopt dan weg. Ik zucht weer even. Na even te blijven staan loop ik ook richtinf de slaapkamer waar hij zich net aan het aankleden is. Ik loop naar hem toe voordat hij zijn shirt aantrekt en sla mijn armen van achter om hem heen. Ik geef hem een kus op zijn schouder. "Gaan we zo eerst ontbijten en dan opzoek naar je zusje?" Vraag ik dan om van onderwerp te veranderen. Ik had eigenlijk best wel trek in een lekker ontbijtje.

    [Erg kort sorry]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 12:54 ]

    Blake Austin Gabriëls.

    Ze haalde haar schouders op. "ik weet het niet" antwoorde ze met een glimlachje op haar gezicht. Ik liet haar los en begon me in te zepen ,terwijl zij de douche uitging en zicht begon af te drogen.
    "Zal mijn broer toch onder ogen moeten komen vandaag..Verder heb ik eigenlijk geen idee. Relaxen vooral denk ik. Buiten in het zonnetje zijn" vervolgde ze verder en ik knikte even.Ik spoelde de zeep van me af,en deed daarna de douche uit ,waarna ik uit de douche ga en ook een handdoek om me wikkel.

    (sorry ,maar ik kan vanaf vandaag tot en met 24 juni ,weinig tot bijna niet meer reageren ivm. De examens )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    Blake Austin Gabriëls.

    Ze haalde haar schouders op. "ik weet het niet" antwoorde ze met een glimlachje op haar gezicht. Ik liet haar los en begon me in te zepen ,terwijl zij de douche uitging en zicht begon af te drogen.
    "Zal mijn broer toch onder ogen moeten komen vandaag..Verder heb ik eigenlijk geen idee. Relaxen vooral denk ik. Buiten in het zonnetje zijn" vervolgde ze verder en ik knikte even.Ik spoelde de zeep van me af,en deed daarna de douche uit ,waarna ik uit de douche ga en ook een handdoek om me wikkel.

    (sorry ,maar ik kan vanaf vandaag tot en met 24 juni ,weinig tot bijna niet meer reageren ivm. De examens )


    [Geen probleem. Tot hoelaat zou je ongeveer kunnen reageren. Ben nu namelijk onderweg naar huis. Veel succes met je examens]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amell schreef:
    (...)


    [Geen probleem. Tot hoelaat zou je ongeveer kunnen reageren. Ben nu namelijk onderweg naar huis. Veel succes met je examens]


    (zo heel af en toe ,tussen door eens ,maar het zal waarschijnelijk afwisselend zijn )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH