• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - manonlarissa

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 21:29 ]

    Justin Benjamin Smith
    Mijn adem stokte toen ik zag dat Zoë Cam kuste. Mijn ogen werden zwart van jaloezie. Niet op Cam, maar op Zoë. Zij was mijn beste vriendin, maar niet meer. Hij stond in mijn hart nu als potentiaal en dan vond mijn hart het ook zeker niet leuk dat dit voor mijn neus gebeurde. Toen zij terugtrok sprak hij nogmaal. Bij zijn woorden werd het me allemaal een beetje veel. Mijn brein leek het te hebben opgegeven. "Of je gaat voor een nacht met mij mee, Cam." Het was eruit voor ik er erg in had. Mijn wangen werden direct knalrood toen ik me bedacht wat ik net had gezegt en ik moest moeite doen niet op te staan en me onder de bar te verstoppen als een klein kind. "Sorry, dat was ongepast." zei ik kleintjes voor ik toch opstond en achter de balie als een idioot het glas begon te poetsen.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 21:40 ]


    Bowties were never Cooler

    Esmée Sophia Pearson
    Het filmpje eindigt net. Hij blijft fronsend kijken als ie mij aankijk. Mijn blik is neutraal, maar vermoeid. "Niet op dit moment nee, geloof ik" antwoord hij. Hij zet de tv en dvd speler uit en humt nadenkend. Hij kruipt onder zijn bed en loopt dan langs me heen en mompelt nog wat. Ik zet nog een pas opzij als hij langs me loopt zodat ie me niet aanraakt. Hij bekijkt wat kasten. "Hm alleen een fleece dekentje van net" antwoord hij. "Dat is goed genoeg" antwoord ik. Ik pak het fleece deken en loop weer naar de bank. Ik leg mijn kussen goed neer, ga op de bank liggen en leg het dekentje over me heen. Het lag niet heel ruim, maar ik had geen zin om het bed uit te klappen en ik zat er ook niet op te wachten nu nog terug te lopen naar mijn kamer. Ik moest dan door central park heen en dat vond ik geen leuk idee op dit tijdstip. Ik vraag me af hoeveel video's hij heeft liggen en hoeveel meiden hij heeft gehad. Ik krul me op tot een propje op de bank. Ik heb het koud en het duurt wel even voordat ik het weer warm heb onder dit dekentje. Als hij die filmpjes wil zien en analyseren, prima, maar ik hoef ze niet te zien.

    Jake Harper

    Esmee gaat opgekruld onder het fleece deken op de bank liggen. Ik blijf nog even door rommelen en vind uiteindelijk een andere deken. Ik leg die over Esmee heen en druk een kusje op haar hoofd. "Morgen ontbijt bij The Brew, jij en ik" Ik geef nog een kusje op haar hoofd. "slaap lekker schatje" Ik doe het licht uit en loop naar mijn slaapkamer. Daar blijf ik even staan. "Je weet me te vinden..je mag gewoon binnenkomen" Ik loop mijn slaapkamer in, doof het licht en kruip in bed. Op mijn rug met mijn armen onder mijn hoofd staar ik nadenkend naar het plafond. Simba komt knorrend op mijn buik liggen.

    [urlhttp://grizzlybomb.com/wp-content/uploads/2013/01/felicity-smoak.gif]Felicity Harper[/url]

    "Ja is goed, we kunnen daar morgen ontbijten. Ze hebben de beste koffie" Ik glimlach instemmend. Plotseling kijkt Blake even geschrokken. " Euhm neem je de pil?" vraagt hij dan. Ik knik even en glimlach geruststellend. "Ja die slik ik, geen zorgen" zeg ik dan vriendelijk. Ik leg mijn hoofd op Blake zijn borst en zucht verzadigd. God waarom heb ik hier zo lang op gewacht? Misschien was het juist daardoor wel zo lekker.Ik bijt even na genietend op mijn lip. ja dit wil ik vaker.

    [hoe weten we eigg wanneer t weer ochtend is?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Junglefruit schreef:
    Cameron
    Ik wachtte nog op antwoord en liet mezelf wat naar achteren zakken. Tot ze naar me toe kwam lopen en op me schoot kwam zitten. Blijkbaar was ze van gedachten veranderd. Ze zoende me, ik zoende gelijk terug en wist dat ik toch niet me de alcohol zou stoppen. Zoë zou vast wel boos zijn, maar ze kon toch wel verwachten dat dit mijn gedachten niet liet veranderen. Ik zoende nog steeds met haar en glimlachde even tegelijkertijd.


    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Ik voelde dat hij terug zoende. Al snel glimlachte hij en ik haakte af. 'Zo is het wel genoeg.' zei ik en ik stond op. Ik liep weer naar mijn stoel en liet me erop zakken. Ik trok mij benen op en zette mijn hakken op mijn stoel. Ik pakte mijn chocolade melk en nam er een slokje van. Nu pakte ik het lepeltje dat op het schoteltje lach en schepte de slagroom er vanaf. Ik zag dat Justin bij de bar stond het glas te poetsen en ik fronste even. Wat was er met hem. Ik wist dat hij bi was, maar hij valt toch niet op Cameron? Ik nam nog een hap van de slagroom met het lepeltje en ik keek weer naar Cameron.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 21:41 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [***]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 21:40 ]


    Bowties were never Cooler

    Cameron
    Ik zuchtte geluidloos, en baalde toen ze zei 'zo is het wel genoeg.' Soms had je gewoon echt het gevoel dat ze het wou, maar niet deed. Ik draaide mijn blik al snel genoeg om naar Justin. 'Met jou mee?' Herhaalde ik. Ik lachtte even, ik vroeg me af wat hij bedoelde. Al snel deed hij alsof hij druk was met glazen poetsen maar ik schudde mijn hoofd. 'Heb je anders wat.. alcohol hier? Nee toch?' Vroeg ik. Ik wist dat ze vast wel ergens het hadden. Alleen lieten ze het niet graag zien. Ik keek weer naar Zoë, 'je genoot er wel van.' Ik knipoogde naar haar en was de opmerking van Justin alweer vergeten.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [geen idee.. kunnen we zo niet doorspoelen naar de ochtend?? ik weet niet hoelang Cam, zoe en Justin nog bezig zijn met deze avond? :p]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij blijft door rommelen en niet veel later legt hij nog een deken over me heen en drukt een kus op mijn hoofd. "Morgen ontbijt bij The Brew, jij en ik" zegt hij en hij geeft nog een kus op mijn hoofd "slaap lekker schatje" zegt hij en hij doet het licht uit. Hij loopt richting zijn slaapkamer "Je weet me te vinden.. je mag gewoon binnenkomen" zegt hij nog, maar ik negeer hem. Uiteindelijk val ik in slaap. Ik ben zo moe, dat ik de hele nacht doorslaap, ondanks dat ik eigenlijk helemaal niet lekker lig.

    Ik word de volgende ochtend wakker van het zwakke licht dat door de ramen naar binnen schijnt. Ik had de gordijnen niet dicht gedaan. Ik doe mijn ogen weer dicht en probeer nog in slaap te vallen, maar het lukt niet. Vermoeid en stijf sta ik op. Ik zoek mijn telefoon en kijk hoe laat het is: het is pas half 6. Ik zucht even en ga dan naar de slaapkamer. Ik pak mijn jurkje van de stoel af en pak nog een boxer uit zijn kast. Ik loop naar de badkamer toe en doe de deur dicht, maar niet op slot. Ik zet de douche aan en laat deze even warm worden terwijl ik mezelf uitkleed. Ik kan ook in bad gaan, maar ik ben bang dat ik dan in slaap val. Ik stap onder de douche en laat het warme water over mijn gezicht stromen. Ik blijf een tijdje staan zonder iets te doen en begin dan met het inzepen van mijn haar.

    Zoella "Zoë' Niamh West.

    'Met jou mee?' herhaalde Cameron even en hij lachte. 'Heb je anders wat.. Alcohol hier? Nee toch?' vroeg hij. We hadden hier alleen likeur, voor bij de koffie en wiskey, maar meer niet. De baas zei altijd: Dit is een café geen kroeg, dus ik acht niet dat je hier dronken binnen komt als je nog moet werken. Hij had wel gelijk en het was maar goed ook dat we hier bijna geen drank hadden. 'Je genoot er wel van.' zei Cameron en hij knipoogde naar me. 'Misschien,' zei ik. Hij had gelijk, hij zoende lekker, maar hè, dat ga ik dus echt niet toegeven. Ik keek hem aan en pakte daarna het laatste oreo koekje van het schoteltje en at die op.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Justin Benjamin Smith
    Ik keek even over mijn schouder naar hem. Ik durfte zijn vraag niet echt te beantwoorden nu hij zo lacherig deed, hoe jaloers ik ook werd van zijn geflirt met Zoë. Ik wist hoe fout dit was, maar hoe kon dit fout zijn als ik zulke sterke gevoelens voor hem had. Toen dacht ik terug aan Layla. Direct sprongen de tranen weer in mijn ogen. Door zo'n denkfout was ze ook gestorven. Ik greep me vast aan de rand van de bar om niet in te storten. Ik schuifelde voorzichtig naar een stoel en liet me erop vallen. Mijn voeten trok ik erop en mijn armen legde ik op mijn knieen om mijn hoofd daarin te verbergen. ik wilde niet dat mensen me zagen huilen, maar dit deed nog zo veel pijn. Ik snikte stil terwijl de tranen bleven lopen. Hadden we nou maar gewacht. Dan zou ze nu nog bij me zijn en zouden we met z'n allen nog gelukkig en samen zijn. Dan zou ik nu niet alleenstaand met 2 peuters als uitschot van de familie leven.En dat was allemnaal de schuld van mijn slechte zelfbeheersing.


    Bowties were never Cooler

    Cameron
    'Misschien,' antwoordde ze. Ik wist dat ze loog en ging er dan ook verder op in. 'Je bent altijd welkom.' Ik grijnsde naar haar maar mijn blik richtte ik al gauw op Justin. Hij greep zich vast aan de rand van de bar en schuifelde toen voorzichtig naar een stoel. Geluidloos met hier en daar een snik huilde hij. De tranen liepen over zijn wangen en ik begon me af te vragen of het door mij of door iets anders kwam. Ik keek toe maar zei niks. Typisch mij.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    (ergens heb ik zin om nog een meisje te maken ,voor deze rpg ,maar helaas heb ik examens :c )
    Blake Austin Gabriëls

    Ze knikte en glimlachte geruststellen ,waardoor een kleine opgeluchte zucht mijn lippen verlaat.
    "Ja die slik ik, geen zorgen" zei ze en ik knikte even. Ik was nog een beetje te jong om zo vroeg vader te worden.
    Ik druk een zacht kusje op haar lippen en sluit mijn ogen dan even. Ik was nu wel erg moe geworden. Het was een vreemde -op vele momenten goede - dag geweest vandaag.
    "Ik hou van je."fluister ik tegen haar en kijk haar dan weer aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik ga met school naar den haag, ben om half 9 thuis]


    Bowties were never Cooler

    [Zullen we maar gewoon doen dat het ochtend is?]

    Jake Harper

    Ik word wakker omdat ik opeens enorm nodig moet plassen. Met een enorm slaaphoofd loop ik naar de badkamer in. Ik slaak een diepe "aaah" als ik eindelijk kan plassen. Pas als ik klaar ben met plassen merk ik dat er iemand staat te douchen. Ik kan een grijns niet onderdrukken, Ik open de douche kabine en glip bij Esmee onder de douche. "Goedemorgen" zeg ik droogjes en ik gaap. Het is vroeg, maar ik sta altijd vroeg op dus dat scheelt dan weer. Ik leg mijn handen op Esmee haar heupen, schuif haar aan de kant en stap onder de warme straal.

    Felicity Harper

    Als ik mijn ogen open doe kijk ik even verward rond. Waar ben ik? Als ik Blake naast me zie slapen weet ik alles weer. Ik glimlach maar voel enorme spierpijn en een pijn daar beneden. Stijf en met spierpijn stap ik uit bed. Ik pak mijn bh, slipje, panty, rok, en blouse en ga op zoek naar de badkamer. Al snel heb ik die gevonden. Ik sluit de deur achter me, zet het water op warm en wacht even tot het op temperatuur is en dan glijd ik er onder. Ik sluit mijn ogen tegen het warme water. Dit voelt zo fijn na een nacht slapen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Jake komt de badkamer in en heeft volgens mij eerst niet door dat ik onder de douche sta. Ik spoel mij haren uit en net als ik daar klaar mee ben, stapt hij ook onder de douche. "Goedemorgen" zegt hij droogjes en ik kijk hem even aan. Hij legt zijn handen op mijn heupen en schuift me aan de kant zodat hij onder het stromende water staat. Ik pak de douchegel en zeep mezelf in. Ik ga met mijn rug tegen hem aanstaan, zodat het stromende water het zeep van mijn lichaam kan spoelen. Ik raak hem verder niet aan met mijn handen. "Ik vind het nietleuk als je video's gaat kijken van je (bd)sm relatie waar ik bij ben. Ik hoef niet te weten hoeveel meisjes je al hebt gehad en wat je met ze hebt gedaan." Ik draai me naar hem om waardoor we bijna neus aan neus staan. Ik draai en beweeg mijn hoofd zo dat het lijkt alsof ik hem een kus ga geven, maar raak zijn lippen niet aan. "Onthoud dat maar" fluister ik dan. Ik zet weer een stap naar achteren en kijk hem even redelijk kil aan. Deze blik heb ik niet vaak, behalve als je in mijn ogen echt iets verkeerds heb gedaan.

    Zal zo thuis ff reageren. Kan ook maar tot 9 uur blijven vanaaf


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]