• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Die.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

help

Eerder vrij, hiep hiep hoera!

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Omfg ik kan vanaf nu gebelt worden... hopelijk is het positief!!!!!! :x

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

FloraBunce schreef:
    Omfg ik kan vanaf nu gebelt worden... hopelijk is het positief!!!!!! :x

Succes! c:

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

26 - 02 - '16

(...)

Succes! c:

Dankje! Duim voor me, haha! :p

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Het is waar wat ze zeggen. Je kunt er nog zo geweldig uitzien, op een pasfoto zie je er 10x zo lelijk uit.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik erger mij aan jou, jou, jou en... oh ja, tienduizend andere yuppen.

And there will be justice.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Mijn kussen ruikt echt lekker haha (cat)

zucht, ik zou nu mijn kleerkast aan het opruimen moeten zijn. Internet, y u so interesting?

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Troy van Communtiy is een geweldige komediant *O*

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

You're gonna see what happens when you mess with Assassin.

Your make-up is terrible

Bwhahahahah 't wordt met de minuut grappiger hier :P

Roflmao

· You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·