• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wat een mierenneukers allemaal zeg.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ze zouden het moeten verbieden dat politieagenten hun auto's gewoon op de natuur mogen parkeren. D:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 20:56 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Mijn schouder zit helemaal vast :') en morgen piepjestest op school *zucht* op hoop van zegen!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Scorpia schreef:
    Ze zouden het moeten verbieden dat politieagenten hun auto's gewoon op de natuur mag parkeren. D:


    mogen* ;x maar ik vind het vaak inderdaad wel belachelijk dat die auto's overal en nergens geparkeerd worden, terwijl ze de auto's dan op veel betere plaatsen kwijt kunnen zonder ze aan de zijkant van de weg, op plekken zetten waar het gevaar veroorzaakt en op plekken waar een paar meter verderop een parkeerpak vrij is.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 20:52 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    mogen* ;x maar ik vind het vaak inderdaad wel belachelijk dat die auto's overal en nergens geparkeerd worden, terwijl ze de auto's dan op veel betere plaatsen kwijt kunnen zonder ze aan de zijkant van de weg, op plekken zetten waar het gevaar veroorzaakt en op plekken waar een paar meter verderop een parkeerpak vrij is.

    In onze buurt hebben we een hele grasveld met een paadje en allemaal parkeerplaatsen erom heen. Wat doen politieagenten? Hun auto's lekker op het grasveld gooien, terwijl er veel parkeerplaatsen vrij waren. Jeez.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 20:58 ]


    Some people are art and do art at the same time

    I really need to start writing.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je oude topics teruglezen is leeeuk :3. als je de juiste aanklikt dan. Het valt me op van hoeveel van de users die ik destijds kende, nu niet eens hun huidige username weet. :[. Meest hatelijke ding om te zeggen, ik weet het, maar het is niet voor niets het 'lucht je hart' topic. So... vroeger was Q leuker >:c


    i put the fun in funeral

    http://vimeo.com/67995158

    "Birth of a supercell thunderstorm"

    Amazing o_o

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 21:29 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik kan je niet loslaten, terwijl dat juist moet, maar niet weet hoe het veranderd kan worden.

    Vinter schreef:
    Je oude topics teruglezen is leeeuk :3. als je de juiste aanklikt dan. Het valt me op van hoeveel van de users die ik destijds kende, nu niet eens hun huidige username weet. :[. Meest hatelijke ding om te zeggen, ik weet het, maar het is niet voor niets het 'lucht je hart' topic. So... vroeger was Q leuker >:c

    Sowieso :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Loop ik een rondje zie ik een bordje bij een parkeergarage waarop staat: "Verboden te parkeren en ingang vrij laten". Duuuus, ik mag er niet parkeren, maar ik mag de ingang ook niet vrij laten? Logisch :Y)

    @Cherbourg, die video is awesome ;o

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 21:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    voor jou heb ik het verwijderd...alleen voor jou ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    BE JEALOUS! I'M THE HAPPIEST GIRL ON EARTH.

    Vier boeken besteld <3 Safe haven, The fault in our stars, To kill a mockingbird and The catcher in the rye <3333


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DarkSavior schreef:
    Loop ik een rondje zie ik een bordje bij een parkeergarage waarop staat: "Verboden te parkeren en ingang vrij laten". Duuuus, ik mag er niet parkeren, maar ik mag de ingang ook niet vrij laten? Logisch :Y)

    @Cherbourg, die video is awesome ;o

    Zeg maar Nynk :v

    Dat dacht ik!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mama had het me beloofd en jij gaat nu opeens bepalen dat het opeens niet mag? Dat ding is altijd nog van mij en zonder mij zou die laptop niet eens gemaakt zijn. En nu opeens ook nog aankomen voor een vaderdags cadeau? HAHA, jij krijgt niks van mij.


    "Ignite, my love. Ignite."