• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Een kwartier. Bardbardbeornthranduil please oh my god.


    Caution first, always.

    Cas schreef:
    (...)

    Mij maakt het niet uit wie het meest betaald, maar het is niet bepaald in Europa ofzo. (cat)


    Nope, maar ja, dat maakt de fifa weinig uit. Ze zouden het zelfs nog in Japan willen houden als die meer zouden betalen dan Israel. Het is niet erg logisch als je er moreel naar kijkt, maar financieel is het wel wat logischer.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    KittyChan schreef:
    waarom tellen mensen af?

    De trailer van The Hobbit: the Desolation of Smaug komt straaaaaaaks


    Caution first, always.

    Wtf heb ik gedaan vrijdag avond. Hoe kon ik zo stom zijn om te veel te drinken.


    I still think of the guitar bible.

    Wat heb ik gedaan om van geen enkele vriendin een bericht terug te krijgen? Ik heb zelf hartstikke druk, maar ik zou er tijd voor vrijmaken. --


    You are beautiful, you are love.

    IT'S PERFECT OMG. Ik kan niet wachten. :'D

    Yeshh, eindelijk klaar met leren! Leek wel eeuwen te duren! (:


    Some people are art and do art at the same time

    76 Duitse zinnen leren in 1 week. Dat red ik nooit D:! Ugh, wat ben ik blij als ik van deze rot taal af ben.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oké, Jaimy, toon discipline, nu. (cat)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ben zoooooo blij dat ze het niet erg vinden. Ze waren juist erg blij dat ik het eerlijk was komen vertellen en zeiden dat het kon gebeuren. Het was vervelend, maar dat was het dan ook.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    I should stop watching video's on Youtube and study


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zo leuk als de username die je wil NIET bezet is :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Maniae schreef:
    I should stop watching video's on Youtube and study


    Precies dat! ik wil niet meer leren :( meeeh ik wil vakantie

    Ik irriteer me kapot erg aan dat mierenneukerige gedrag van je.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik snap er niks meer van ._. Had ik sims 3 gedownload en geinstalleerd en dat ging goed. Maar die werkte niet helemaal dus die heb ik verwijderd. Had ik een andere gedownload en de instructies goed opgevolgd.. maar nu wil die hem niet meer in mijn map program files installeren terwijl het net nog wel lukte ._.


    -