• Hey hallo, ik vroeg me af of iemand me misschien kon helpen.

    Ik heb rond een uur geleden een kauw gevonden (geen zorgen, hij was nog donzig) die extreem veel moeite heeft met vliegen. Dat is echter het probleem niet. Toen ik hem had opgepakt, maakte hij geen enkel geluid en dat doet hij nu nog steeds niet. Hij kraait gewoon niet. Hij werd even onrustig, maar weigerde te kraaien. Nu zit hij in een kooi, groot genoeg voor een kauw. Ik heb al eerder een kauw getemd, dus ik weet wat te doen. Hij heeft ook al een naam, Odin. Maar ik zit vast op het stuk van niet kraaien. Heb ik een stomme kauw gevonden?

    inb4 'FREE THE CROW' - people: Heb al eerder een kauw gehad, deze heb ik gevonden in een put, zonder enige vogels in de buurt, hij sterkt aan nu, en als hij weer kan vliegen, mag hij vrij gaan, maar zoals bij de vorige blijft hij waarschijnlijk.

    En ja hoor, hij scheet. :Y)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 18:01 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Alecia schreef:
    (...)

    Mooi zo (:
    Post je een foto als hij beter is? Ik ben namelijk wel benieuwd hoe een kauw eruit ziet


    De meeste beesten die jij kraaien noemt zijn eigenlijk kauwen :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    De meeste beesten die jij kraaien noemt zijn eigenlijk kauwen :Y)


    Oke C;


    26 - 02 - '16

    Sinistre schreef:
    (...)

    De meeste beesten die jij kraaien noemt zijn eigenlijk kauwen :Y)

    Klopt, iedereen denkt dat het een kraai is, maar kraaien zijn veel groter en hebben echt een enorme snavel.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sinistre schreef:
    (...)

    De meeste beesten die jij kraaien noemt zijn eigenlijk kauwen :Y)


    Op volgorde van schattig naar eng:
    kauw - kraai - raaf


    i put the fun in funeral

    Vinter schreef:
    (...)

    Op volgorde van schattig naar eng:
    kauw - kraai - raaf

    Raven zijn juist awesome ;o Of dat komt doordat ik vroeger altijd fan was van het liedje "The Rasmus-In the Shadows"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind kraaien echt awesome. Mijn favoriete karakter uit een game heeft een aanval en die heet Crow dance.


    26 - 02 - '16