• Dit is toch wel heel ernstig :')

    MAAR, ze zijn geslaagt, jongens! (cat)

    http://www.upcoming.nl/tbauke/1415/20-tweets-van-vmbo-scholieren-die-geslaagt-zijn


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hier kan je niks anders op zeggen dan ze maken een foutje of ze doen het expres, zo typen.

    Oh, op dit soort momenten lach ik mij dood, hoor. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    en ik heb soms het gevoel dat ik in een klas vol debielen zit


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    haha ik krijg het daarvan op mijn zenuwen ok ik doet dat ook niet altijd juist, maar dit...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    *Facepalm*


    Bad decisions make good stories.

    O mijn god... Dat die geslaagd zijn nog wel. :O
    Wat een faal zeg... WHAHAHAH


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo zijn er over elke groep in Nederland wel zulke grappen te verzinnen, neem het niet te serieus mensen!
    OT: Erch goet van ze. Ick ben tots op zee.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dit bewijst maar weer dat iedereen zulke fouten maakt :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    Dit bewijst maar weer dat iedereen zulke fouten maakt :Y)



    Vrije universiteit.


    quidquid excusatio prandium pro

    Zo ken ik ook iemand die niet weet wanneer je 'de' of 'het' moet gebruiken :Y)

    Okammy schreef:
    (...)

    Vrije universiteit.

    Dat MOET een grapje zijn. Dat MOET. Anders... anders dan... Nee, dit is een grapje. Het moet. HET MOET. (huil)


    Life is hard and then we die

    Dit is een landelijk grapje wat vrijwel ieder jaar gemaakt wordt, dus ja...:)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Als neerlandica in spé kan ik hier alleen maar om huilen ):


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle