• Hello,
    Ik ben op zoek naar een trailer voor mijn nieuw verhaal 'The aflliction of beauty' maar ik ben van plan erg veel tijd in dit verhaal te steken en zelfs misschien naar een boekhandel gaan dus wil ik de trailer perfect. Voor degene die een kans willen wagen:


    Titel verhaal: The affliction of beauty.
    Gebruikersnaam noemen?: Nee
    Verhaallijn: Drie zusters regeren wreed over hun land. Tot een jonge boerenzoon in opstand komt met het volk tegen de koninginnen. Één voor één vallen de koninginnen voor de boerenzoon, maar wanneer ze het goed en wel beseffen wat er gaande is is het al te laat...
    _____

    Koud als ijs, zijn ze. Meedogenloos, maar toch onweerstaanbaar. Regeren hun land met wrede hand. De koninginnen van wraak en schoonheid, noemt men hen. Maar onder die schoonheid zit een hart als steen; onder die schoonheid zit al de lelijkheid van hun rijk. Geen enkele man of vrouw durft tegen hen op te staan. Zij vrezen de dood, die de koninginnen hen kunnen bieden. Ze vrezen een land zonder lente. Een land waar geen enkele bloem of bloesem kan groeien. Een land van sneeuwwitte winter en dodelijk ijs. Enkel één man komt op voor het volk. Maar kan hij hen redden? Zullen de zusters vallen, één voor één, of is het koninkrijk ten dode opgeschreven...

    Sfeer: Machtig, gevaarlijk, mysterieus, spannend.
    Liedje: Iets in de richting van Two Steps From Hell.
    Mogelijke filmpjes: Koningin Nachaloa.
    Koningin Zephera.
    Koningin Amaerilde.
    Teksten die erin moeten:- Beauty is our power.
    Misschien een opsomming van wat de koninginnen zijn:
    - Cold as ice.
    - Feared.
    - With a heart of stone.
    - ...
    Ook over het volk:
    - They fear a country without spring. A country where no flower or blossom can grow. A land of snowy winter and deadly ice.
    Wees fantasievol!
    Zelf ideeën?:
    Hoe ziet de hoofdrollen eruit?:
    Het komt erop neer dat Queen Ravenna uit Snow White and the Huntsman koningin Nachaloa is, ook wel de koningin van de nacht genoemd.
    Morgan Pendragon uit de tv serie Camelot is koningin Amaerilde, bijgenaamd de heks van de Noordelijke Muur.
    Cersei Lannister uit de serie Game of Thrones is koningin Zephera, ook wel de dochter van een god uit mijn verhaal.
    Ik zou graag hebben dat er een kasteel in de trailer voorkomt, maar duister, want de koninginnen zijn gevreesd. Misschien ook een kaart, maar niet lang zodat men niet kan zien dat de plaatsnamen op de kaart niet overeenkomen met mijn zelfverzonnen steden. Ook van een dorp of van mensen in een middeleeuwse stad.
    Ik heb nog niet bepaald een acteur en model voor de boerenzoon, dus dat laat ik aan jullie over. Hem stel ik voor als een man van tegen de twintig, begin dertig met bruin haar. Chris Hemsworth zou oké zijn voor mij.
    Graag zou ik ook hebben dat beelden van mannen worden vermeden. Dit verhaal gaat over de haat van vrouwen tegenover mannen. Enkel beelden van de boerenzoon zouden mij erg gelukkig maken.

    Alvast bedankt!
    Met vriendelijke groeten,
    Kodaline aka Lene.


    ©Kodaline

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 20:54 ]


    kindness is never a burden.

    Heb je van de laatste 2 wat in HD/ zonder logo?

    Ik ga nu eventjes op zoek naar filmpjes.


    kindness is never a burden.

    Cersei aka Zephera 1
    Cersei aka Zephera 2

    Ik denk dat het het best is voor Morgan aka Amaerilde en Cersei aka Zephera om een aantal afleveringen van Camelot en Game of Thrones te downloaden, aangezien je niet veel filmpjes van hen vind waar er geen logo opstaat of geen effecten zijn op gebruikt. :x


    kindness is never a burden.

    Castamere schreef:
    Cersei aka Zephera 1
    Cersei aka Zephera 2

    Ik denk dat het het best is voor Morgan aka Amaerilde en Cersei aka Zephera om een aantal afleveringen van Camelot en Game of Thrones te downloaden, aangezien je niet veel filmpjes van hen vind waar er geen logo opstaat of geen effecten zijn op gebruikt. :x

    Het is zo: ik ben een HD freak.
    Ik zal wel nog kijken voor GOT, mijn zus heeft nog HD op haar harde schijf staan. Ik zal het bekijken.

    Melancholia schreef:
    (...)
    Het is zo: ik ben een HD freak.
    Ik zal wel nog kijken voor GOT, mijn zus heeft nog HD op haar harde schijf staan. Ik zal het bekijken.


    Ik weet het, HD is veel beter, maar op Youtube vind ik weinig tot geen filmpjes van Camelot of GoT.
    Toch bedankt (:


    kindness is never a burden.