• Hello we are the London national high school.
    We ask you to join our lovely school to share your culture with ours. If you except the offer you will go in a nice home with a family who will take care for you and you'll go to our school for a year. This is good for your own education culture and confidence. If you are intrested please send a mail back or Call us


    Ja de perfecte mogelijkheid. Uit je eigen land naar Engeland. Je eigen thuis verlaten voor een jaar en binnenkomen in Engeland. The Uk. Groot Brittannië. Je gaat daar naar High school je laatste jaar doen. Je bent uitgewisseld om leerlingen met jouw cultuur te laten kennismaken en andersom. Er word goed voor je gezorgt en dit gebeurt met 5 meiden. Vijf meiden mogen naar deze school en toevallig heeft One Direction dit jaar een pauze om hun school af te maken voor de toekomst aangezien het manegement bang zijn dat ze minder populair zouden worden en ze dan geen toekomst meer hebben. De meiden krijgen een host family, maar wat als dat toevallig bij de ouders van de jongens zijn?

    De meiden
    - Skylar Aurora Valencia HurtedHeart (1,2)
    - Valerie Ohndrea McBryar Rider (1,2)
    - Chloe Layla Rosefield Lumineers (1,1)
    - Darcélia Malita Smith Aquari (1,3)
    - Camilla Sophie Lauder Curlies (1,1)

    De jongens
    - Harry Edward Styles ~ Limits (1,3)
    - Niall James Horan ~ MonkeySwag (1,5)
    - Zayn Javadd Malik ~ Abelard (1,1)
    - Louis William Tomlinson ~ HurtedHeart (1,6)
    - Liam James Payne ~ Fericire [1,3]

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Land van herkomst:
    Karakter:
    Uiterlijk (Met foto):
    Mening over naar school gaan:
    Extra:

    Regels:
    - Ik wil niet dat als je hieraan begint je stopt. Privé redenen oke, maar als je al iets hebt waardoor je uiteindelijk zal stoppen begin er dan niet aan. Ik wil mensen met ervaring en ik wil mensen die niet zullen stoppen na een paar berichten.
    - 5 Regels zou makkelijk moeten lukken vind ik.
    - OOC praat je of ik het Praattopic of binnen haakjes. Ik wil ook niet dat het hele topic vol gespamt word over privé zaken die niets met de rpg te maken heeft aangezien het vrij onoverzichtelijk kan zijn. Ruzies ook niet binnen de RPG alleen tussen personages.
    - Geen Gary stu of Mary Sue (Perfecte personages)
    - Niet uitsluiten, het is geen sneltrein en lees andermans Posts.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan maar vul ze zo snel mogelijk in. Maar 1 personage per persoon tenzei ik een uitzondering maak.
    - Ik maak de topics, hou het leuk en kom met vragen naar mij!
    - Ik vraag niet om heletijd te reageren aangezien sommige mensen proefwerkweek hebben of PTA week. Al als je op vakantie zijn en je niet zeker weet if het wel kan kijk of het zeker is dat je kan reageren anders is het zonde.

    Huizen indeling
    Chloe en Zayn
    Valerie en Louis
    Camilla en Niall
    Darcelia en Liam
    Skylar en Harry.


    Datums Vakantie:
    - HurtedHeart 12-07 t/m 4-08 waarschijnlijk Wi-Fi
    - Curlies 28-07 t/m 26-08
    - Lumineers 05-07 t/m 19-07
    - Abelard tot 9-07, 12-07 t/m 26-07, en 28-07 t/m 5-08. Met Wi-Fi
    - Rider Gaat niet

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:45 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Celine! Here I am :p Mijn topics, ik vul mijn rol later vandaag in c;

    Btw, in de excursieweek ben ik wel van dinsdag tot zondag in Rome, maar verder kan ik gewoon altijd reageren.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 12:28 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Iedereen staat erbij. Ik ga mijn rol ook vanmiddag aanmaken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Skylar Aurora Valencia
    Bijnaam: Sky
    Leeftijd: 18
    Land van herkomst: Australië
    Karakter: Sky is een Tomboy een woord die haar snel beschrijft. Sky heeft 3 broers. Austin Jackson en Tyler die de wereld voor haar betekenen sky is ook de tweeling zus van Austin waar ze het het beste mee vind. Sky komt uit een normaal gezin met soms zijn problemen. Je kan geen gezin perfect noemen aangezin niemands gezin perfect is. Sky heeft ook veel vrienden. Geen vriendinnen aangezien ze zich niet gemakkelijk voelt onder haar medegeslachtgenoten. Door haar omgang met jongens heeft Dit sky ook echt gekweekt tot het karakter die ze heeft en het meisje die ze nu is.
    Sky is vrij rebels luisterd soms niet en kan heel erg dwars zijn. Als ze je niet mag mag ze je niet daar kan je niets aan doen. Ze is in ieder geval geen typisch meisje ze voetbalt graag en speelt ook graag playstation of XBOX sky kan zich echter wel aanpassen al doet ze dit niet vaak. Als je Sky uitscheld dan zal ze je slaan en niet zacht ook. Ze is niet bang om een nagel te breken en bijt makkelijk van zich af. Sky zat op kickboksen en was hier erg goed in. Al ze is geen pestkop. Niemand verdient het om gepest te worden aangezien ze het zelf vroeger is geweest. Sky heeft eigenlijk in al haar jaren een laag opgebouwt die bijna ondoordringbaar is. Alleen haar beste vriend Ayden en haar tweeling broer Austin weten en kennen haar helemaal en weten alles van haar. Stiekem zit achter die grote stevige muur nig steeds het zielige meisje dat vroeger gepest werd en heel erg fragiel was. Sky stelt zich niet kwetsbaar op en als haar iets niet aanstaat loopt ze weg. Ondanks haar harde kant heeft ze ook een zachte kant. Sky kan ook heel vriendelijk zijn met manieren en ze kan heel behulpzaam zijn vooral in een nieuwe omgeving. Ze maakt makkelijk vrienden, maar is ongemakkelijk met de meisjes. Ze praat niet graag over make up en draagt geen rokjes of jurkjes. Ze draagt liever een paar strakke jeans dn een topje. Ze gebruikt bijna geen make up. Ze vind het tijdverspilling in de ochtend en de avond en doet daarom soms als ze tijd over heeft maskara op. Sky is voor de rest nogal lui.
    Uiterlijk (Met foto):




    Mening over naar school gaan: Ze vind het leuk. Ze heeft zich er toch voor opgegeven. Ze heeft er zin in en wilt het echt gaan leren de Engelse gebruiken enzovoort. Ze is niet bang om gepest te worden aangezien ze makkelijk van zich afslaat.
    Extra: Sky heeft een kitten genaamt Jarvis. Ze hoopte eigenlijk dat ze dit lieve dier mee mocht nemen maar helaas.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 1:59 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Valerie Ohndrea McBryar (Valerie = kracht, dapperheid / Ohndrea = dapper, heldhaftig, mannelijk)

    Bijnaam: Val, Andie

    Leeftijd: 18, jarig op 23 December

    Land van herkomst: Amerika

    Karakter: Valerie is niet het typische rijke meisje. Ze probeert zich juist af te zetten tegen het imago, dat ze dankzij haar rijke komaf heeft even als dat ze zich probeert af te zetten tegen haar ouders. Ze is dan ook niet bepaald een meeloper. Sterker nog, ze is een echte rebel. Valerie kan dan ook nog wel eens een flapuit zijn en is zeker niet op haar mondje gevallen. Ze zegt wat ze denkt, maar is hierdoor geen schijnheilig persoon en je kan haar in ieder geval wel vertrouwen.
    Valerie zegt zelden sorry en is ontzettend koppig. Ze doet wat ze zelf wilt en laat zich niet zeggen wat ze moet doen. Ze is dan ook graag op zichzelf en anders is ze een leider. Nooit een volger. Valerie kan goed dingen regelen en is wat dat betreft geordend, hoewel haar kamer vaak wel een zooitje is. Het moet immers ergens een chaos zijn en dan liever in je kamer dan in je hoofd.
    Daarbij komt nog dat Valerie wel nieuwsgierig en behulpzaam is als dat moet. Ze zoekt dingen graag uit, maar vindt het ook leuk om mensen te helpen dingen uit te zoeken. Valerie is dapper en kent haast geen angsten en als ze dan wel bang is, dan overwint ze haar angst. Angst is immers een slechte raadgever.

    Uiterlijk:




    Valerie ziet er eigenlijk te lief, blond en schattig uit voor haar karakter. Hoewel ze dit soms vervelend vindt, maakt ze er ook gebruik van. Mensen schatten haar namelijk veel dommer en liever in dan dat ze werkelijk is.
    Valerie heeft lang blond haar, dat soms stijl is en soms wat slag heeft. Het licht er maar aan, hoe het opdroogt. Haar ogen zijn een beetje groengrijzig en ze is niet zo lang, namelijk maar 1.64m. Toch is ze door veel trainen snel, sterk en lening. Haar lengte en bouw misleiden je dan ook.
    Valerie heeft de voorkeur aan skinny jeans, waar ze zich nog wel makkelijk in kan bewegen. Verder draagt ze bijna geen felle kleuren en heeft ze altijd all stars aan. Om haar linkerpols, draagt ze altijd verscheidene armbandjes, die allemaal iets voor haar betekenen.

    Mening over naar school gaan: Een noodzakelijk iets. Eigenlijk vindt ze alleen biologie leuk, wanneer het over het menselijk lichaam gaat en gym, wanneer ze iets gaan doen waar ze goed in is. Ze ziet school dan ook meer als een kans om leuke dingen te doen, zoals gezellig met vrienden dingen doen, of meedoen aan projecten zoals het uitwisselingsproject waar ze nu aan meedoet.

    Extra: Valerie is opgegroeid onder het strenge regiem van haar ouders. Haar vader is baas van een telecombedrijf en wilt zijn dochtertje kosten wat het kost tegen al het kwaad van de wereld beschermen. Valerie heeft zich dan ook altijd opgesloten gevoeld in haar thuis en toen ze de kans kreeg om mee te doen aan een uitwisselingsproject met een school in Groot Britannie, heeft ze zich dan ook meteen aangemeld. Haar ouders waren niet bepaald blij, eerder woedend, maar Valerie heeft hen gezegd dat ze achttien is en nu dus zelf mag bepalen wat ze wilt doen.
    Na de middelbare wil ze graag rechercheur worden. Ze heeft, toen één van haar beste vriendinnen werd vermoord –wat haar ouders nog strenger maakte- heel goed geholpen met het onderzoek en sindsdien weet ze, dat dat is wat ze later wilt doen. Ook hier zijn haar ouders het niet mee eens, maar dit zorgt er eigenlijk alleen maar voor dat Val het nog liever wilt.


    Happy Birthday my Potter!

    Is Val goed?


    Happy Birthday my Potter!

    HurtedHeart schreef:
    Appa Ik vind day je Zayn goed uitgeschreven hebt. Ik Keur hem goed. Limits je mag Harry, maar ForeverCute heb je wel ervaring? Aangezien ik wel mensen wil met ervaring omdat het anders snel dood kan lopen dat heb ik namelijk al is gehad.


    Ja! ik ben dan misschien wel net op deze sites maar heb al op heel veel sites RPG's gespeeld en vroeger zat ik op quizlet maar via ander account maar die had ik volgens mij verwijderd.


    Don't be shy, just be cute.

    Mag ik Leeyum? :3


    Do what people say you can't.

    Sorry van mijn afwezigheid ik heb proefwerkweek dus ik heb het druk druk al morgen is een rustige dag dus ik heb nu wel even tijd dan hebben we qua reserveringen alleen nog Niall nog over.

    ForeverCute zou je dan misschien een stukje van je mogen lezen. Want ik bedoel er eerder mee om bijvoorbeeld je schrijfstijl te zien.
    Als je dat zou willen doen zou ik het top vinden.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 14:46 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hey, zou ik een meisje mogen?
    Ik weet dat er al staat dat deze vol zijn, maar ik had even gekeken en Aquari reserveerde haar rol op 23:02 15 juni en deze verliep dus 17 juni 23:02
    Dus haar reservering is verlopen.

    Sorry als het gemeen klinkt of zo, maar het leek mij een leuke RPG en was ben deze nog regelmatig in de gaten aan het houden.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 17:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik vul mijn rol zo snel mogelijk in.
    Had wat privè problemen ;s
    Sorry.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik vul morgen trouwens Liam in, maar pas laat in de middag, denk ik.


    Do what people say you can't.

    I want the Irish boy :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Je staat erbij. Ik wil dat IEDEREEN voor morgen om 18:00 hun rol heeft ingeleverd anders vervalt je rol. K begrijp dat sommige ze moesten reserveren voor de PTA week of Preofwerkweek, maar ik wil dat ze in worden geleverd voor morgen 18:00


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zou je me willen waarschuwen als een rol vervalt?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Scairp schreef:
    Zou je me willen waarschuwen als een rol vervalt?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.