• Hello we are the London national high school.
    We ask you to join our lovely school to share your culture with ours. If you except the offer you will go in a nice home with a family who will take care for you and you'll go to our school for a year. This is good for your own education culture and confidence. If you are intrested please send a mail back or Call us


    Ja de perfecte mogelijkheid. Uit je eigen land naar Engeland. Je eigen thuis verlaten voor een jaar en binnenkomen in Engeland. The Uk. Groot Brittannië. Je gaat daar naar High school je laatste jaar doen. Je bent uitgewisseld om leerlingen met jouw cultuur te laten kennismaken en andersom. Er word goed voor je gezorgt en dit gebeurt met 5 meiden. Vijf meiden mogen naar deze school en toevallig heeft One Direction dit jaar een pauze om hun school af te maken voor de toekomst aangezien het manegement bang zijn dat ze minder populair zouden worden en ze dan geen toekomst meer hebben. De meiden krijgen een host family, maar wat als dat toevallig bij de ouders van de jongens zijn?

    De meiden
    - Skylar Aurora Valencia HurtedHeart (1,2)
    - Valerie Ohndrea McBryar Rider (1,2)
    - Chloe Layla Rosefield Lumineers (1,1)
    - Darcélia Malita Smith Aquari (1,3)
    - Camilla Sophie Lauder Curlies (1,1)

    De jongens
    - Harry Edward Styles ~ Limits (1,3)
    - Niall James Horan ~ MonkeySwag (1,5)
    - Zayn Javadd Malik ~ Abelard (1,1)
    - Louis William Tomlinson ~ HurtedHeart (1,6)
    - Liam James Payne ~ Fericire [1,3]

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Land van herkomst:
    Karakter:
    Uiterlijk (Met foto):
    Mening over naar school gaan:
    Extra:

    Regels:
    - Ik wil niet dat als je hieraan begint je stopt. Privé redenen oke, maar als je al iets hebt waardoor je uiteindelijk zal stoppen begin er dan niet aan. Ik wil mensen met ervaring en ik wil mensen die niet zullen stoppen na een paar berichten.
    - 5 Regels zou makkelijk moeten lukken vind ik.
    - OOC praat je of ik het Praattopic of binnen haakjes. Ik wil ook niet dat het hele topic vol gespamt word over privé zaken die niets met de rpg te maken heeft aangezien het vrij onoverzichtelijk kan zijn. Ruzies ook niet binnen de RPG alleen tussen personages.
    - Geen Gary stu of Mary Sue (Perfecte personages)
    - Niet uitsluiten, het is geen sneltrein en lees andermans Posts.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan maar vul ze zo snel mogelijk in. Maar 1 personage per persoon tenzei ik een uitzondering maak.
    - Ik maak de topics, hou het leuk en kom met vragen naar mij!
    - Ik vraag niet om heletijd te reageren aangezien sommige mensen proefwerkweek hebben of PTA week. Al als je op vakantie zijn en je niet zeker weet if het wel kan kijk of het zeker is dat je kan reageren anders is het zonde.

    Huizen indeling
    Chloe en Zayn
    Valerie en Louis
    Camilla en Niall
    Darcelia en Liam
    Skylar en Harry.


    Datums Vakantie:
    - HurtedHeart 12-07 t/m 4-08 waarschijnlijk Wi-Fi
    - Curlies 28-07 t/m 26-08
    - Lumineers 05-07 t/m 19-07
    - Abelard tot 9-07, 12-07 t/m 26-07, en 28-07 t/m 5-08. Met Wi-Fi
    - Rider Gaat niet

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:45 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zal ik doen. Als er een vervalt is het wie het eerst komt wie het eerst maalt


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik vul mijn personage vanavond in, is dat goed ?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ja dat is goed.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik ben best nieuwsgierig, hoe ga je het verdelen ? (Bij welke ouders de meiden terecht komen.)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 20:48 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    Ik ben best nieuwsgerig, hoe ga je het verdelen ? (Bij welke ouders de meiden terecht komen.)


    Willekeurig, denk ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam:
    Darcélia Malita Smith.
    Bijnaam:
    Darcé en D .
    Leeftijd:
    Negentien, is verjaard op twee Februari.
    Land van herkomst:
    Verenigde Staten, Californië.
    Karakter:
    Komt.
    Uiterlijk:


    Darcélia heeft haar haren laatst maroon kleurig geverfd. Eerder had ze al verschillende tinten paars en blauw. Ondanks dat ze het vaak verft, zijn haar haren nog erg gezond. Darcélia heeft donkerblauwe ogen met lange, volle wimpers eromheen gesierd, die vaak mooi opgemaakt zijn en ze heeft een erg lichte huid. Al te groot is ze niet, ze vind alles wel prima. Een kleding style heeft Darcélia niet echt, ze draagt waar ze op die dag zin in heeft. Ook heeft drie vleermuis tattoo's net onder haar sleutelbeen, die een grote betekenis voor haar heeft, ze staan voor haar vader, moeder en broertje die zijn omgekomen bij een tragisch auto-ongeluk.
    Mening over naar school gaan:
    Komt.
    Extra:
    Toen Darcélia vijftien was, zijn haar ouders en broertje omgekomen tijdens een tragisch auto-ongeluk. Van haar vijftiende tot zestiende heeft ze bij pleeggezin gewoond in Miami, maar al snel konden die pleegouders niet meer van haar zorgen. Ze werd binnen no-time naar een ander streng pleeggezin geplaatst in Californië, waar ze vandaan kwam. Ze heeft geen famillie meer.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 22:53 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Naam:
    Liam James Payne
    Bijnaam:
    Leeyum, Li, Daddy Direction
    Leeftijd:
    Negentien, jarig op 29 augustus.
    Land van herkomst:
    Engeland, Wolverhamperton
    Uiterlijk (met foto):



    Liam heeft bruin haar dat bovenop in een kuif zit en aan de zijkanten gemillimeterd is. De ogen van Liam worden vaak als 'chocoladebruin' beschreven. Liam heeft een lengte van 1,80 meter lang. Vaak draagt Liam niet veel bijzonders. Gewoon iets waar hij zich goed bij voelt.
    Karakter:
    Liam is een lieve en zorgzame jongen. Hij lijkt vaak ook wat volwassener dan hij is. Daardoor wordt hij door de jongens nog wel eens ''Daddy Direction'' genoemd. Ondanks hij vaak serieus is, kan je gegarandeerd lol met hem hebben. Liam kan er beleefd zijn en drinkt niet veel. Hij heeft bijna zijn hele leven met één nier geleefd waardoor hij erg moest oppassen met alcohol en andere sterke drank. Als je problemen hebt en je - je hart wilt lucht, staat Liam altijd klaar. Omdat Liam vroeger werd gepest heeft hij op boksen gezeten, wat hij nu nog redelijk kan. Heel af en toe beoefend hij het nog op een boksbal, maar verder bijna niet meer. Liam is goed te vertrouwen, en als je zijn vertrouwen hebt verlies je die nooit. Hij gaat over de streep voor mensen van wie hij houdt. Als hij écht van iemand houdt doet hij er best vee voor en heeft diegene dan ook een grote waarde voor hem. Liam is ook een perfectionist. Alles moet perfect gaan. Hij wordt chagrijnig als dat niet zo is. Ook is Liam redelijk slim en ziet meestal wel ergens een uitweg in.
    Mening over naar school gaan:
    Liam heeft met school niet veel moeite. Hij vindt het leuk om nieuwe dingen te leren. En als hij het niet wilde, had hij zich ook niet opgegeven. Liam was ook gelijk erg enthousiast over de uitwisseling. Zonder tegenslag zond hij een mail terug dat hij dat leuk vond en maar als te graag mee zou doen.
    Extra: Liam heeft een fobie voor lepels.

    Sorry dat 'ie zo laat is, ik kon geen tijd meer maken om in te vullen.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 17:01 ]


    Do what people say you can't.

    Naam:
    Harry Edward Styles.
    Leeftijd:
    19 Jaar oud.
    Karakter:
    Harry is een lieve, spontane jongen. Hij kan soms erg kinderachtig zijn maar ook flirterig. Veel mensen vinden hem asociaal en zeggen dat hij een groot ego heeft, dat is deels waar. Hij is nogal vol van zichzelf en hij weet dat hij knap is.. Hij houdt ervan om mensen te helpen en is eigenlijk net als de meeste anderen tieners. Hij houdt van zijn vrienden, maar wilt soms ook liever even alleen zijn. Muziek kalmeert hem en zingen is zijn passie. Harry houdt er niet van om aan iemand vast te zitten of andere verplichtingen. Hij is erg ongeduldig en als iets niet lukt is hij meestal al snel gefrustreerd. Hij is erg listig en weet precies hoe hij mensen moet manipuleren.
    Uiterlijk:




    Voorkeur: -
    Extra: -

    Bedankt voor het inleveren. Niall en louis staat weer open. Heb ze net allemaal gelezen en ze zijn goed gekeurd. Sorry dat het wat langer duurde ik had een verjaardag en ik heb nu deze week excursie week dus daarom reageer ik nu pas. We hebben alleen nog Niall en louis nodig en dan kan ik het topic openen.

    Ik sorteer de mensen/koppels/duo's gewoon door des jongens en meisjes in een oet te doen en de namen er per koppel eruit te halen dus helemaal zonder dat ik het zelf bepaal.

    Om het uitbranden van het topic tegen te gaan zijn alle 5 de huizen naast elkaar.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 18:25 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Bedankt voor het inleveren. Niall en louis staat weer open. Heb ze net allemaal gelezen en ze zijn goed gekeurd. Sorry dat het wat langer duurde ik had een verjaardag en ik heb nu deze week excursie week dus daarom reageer ik nu pas. We hebben alleen nog Niall en louis nodig en dan kan ik het topic openen.

    Ik sorteer de mensen/koppels/duo's gewoon door des jongens en meisjes in een oet te doen en de namen er per koppel eruit te halen dus helemaal zonder dat ik het zelf bepaal.

    Om het uitbranden van het topic tegen te gaan zijn alle 5 de huizen naast elkaar.


    Meh, dan ben ik er dus waarschijnlijk niet wanneer het topic open gaat, aangezien ik vannacht naar Rome ga en pas maandag weer kan reageren :c


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb zin in deze RPG (cat)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Rider schreef:
    (...)

    Meh, dan ben ik er dus waarschijnlijk niet wanneer het topic open gaat, aangezien ik vannacht naar Rome ga en pas maandag weer kan reageren :c
    alvast super veel plezier moppie. Ik zweer plechtig dat ik het geen sneltrein zal laten worden en anders heeft jou personage "Vertraging" of kan deze door iedereen generaal bestuurd worden daarom zijnde huizen ook bij elkaar dan is het niet 1 op 1
    En ik heb ook zin in deze rpg

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 19:26 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Wat betekent die 1, ... achter alle namen?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Eerste topic, zoveelste pagina.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hi! Ik meld hierbij dat Brooke geband is en zeven dagen niet op Quizlet kan komen. Ik schrijf voor haar.

    Groetjes Hayden.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5