• Hello we are the London national high school.
    We ask you to join our lovely school to share your culture with ours. If you except the offer you will go in a nice home with a family who will take care for you and you'll go to our school for a year. This is good for your own education culture and confidence. If you are intrested please send a mail back or Call us


    Ja de perfecte mogelijkheid. Uit je eigen land naar Engeland. Je eigen thuis verlaten voor een jaar en binnenkomen in Engeland. The Uk. Groot Brittannië. Je gaat daar naar High school je laatste jaar doen. Je bent uitgewisseld om leerlingen met jouw cultuur te laten kennismaken en andersom. Er word goed voor je gezorgt en dit gebeurt met 5 meiden. Vijf meiden mogen naar deze school en toevallig heeft One Direction dit jaar een pauze om hun school af te maken voor de toekomst aangezien het manegement bang zijn dat ze minder populair zouden worden en ze dan geen toekomst meer hebben. De meiden krijgen een host family, maar wat als dat toevallig bij de ouders van de jongens zijn?

    De meiden
    - Skylar Aurora Valencia HurtedHeart (1,2)
    - Valerie Ohndrea McBryar Rider (1,2)
    - Chloe Layla Rosefield Lumineers (1,1)
    - Darcélia Malita Smith Aquari (1,3)
    - Camilla Sophie Lauder Curlies (1,1)

    De jongens
    - Harry Edward Styles ~ Limits (1,3)
    - Niall James Horan ~ MonkeySwag (1,5)
    - Zayn Javadd Malik ~ Abelard (1,1)
    - Louis William Tomlinson ~ HurtedHeart (1,6)
    - Liam James Payne ~ Fericire [1,3]

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Land van herkomst:
    Karakter:
    Uiterlijk (Met foto):
    Mening over naar school gaan:
    Extra:

    Regels:
    - Ik wil niet dat als je hieraan begint je stopt. Privé redenen oke, maar als je al iets hebt waardoor je uiteindelijk zal stoppen begin er dan niet aan. Ik wil mensen met ervaring en ik wil mensen die niet zullen stoppen na een paar berichten.
    - 5 Regels zou makkelijk moeten lukken vind ik.
    - OOC praat je of ik het Praattopic of binnen haakjes. Ik wil ook niet dat het hele topic vol gespamt word over privé zaken die niets met de rpg te maken heeft aangezien het vrij onoverzichtelijk kan zijn. Ruzies ook niet binnen de RPG alleen tussen personages.
    - Geen Gary stu of Mary Sue (Perfecte personages)
    - Niet uitsluiten, het is geen sneltrein en lees andermans Posts.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan maar vul ze zo snel mogelijk in. Maar 1 personage per persoon tenzei ik een uitzondering maak.
    - Ik maak de topics, hou het leuk en kom met vragen naar mij!
    - Ik vraag niet om heletijd te reageren aangezien sommige mensen proefwerkweek hebben of PTA week. Al als je op vakantie zijn en je niet zeker weet if het wel kan kijk of het zeker is dat je kan reageren anders is het zonde.

    Huizen indeling
    Chloe en Zayn
    Valerie en Louis
    Camilla en Niall
    Darcelia en Liam
    Skylar en Harry.


    Datums Vakantie:
    - HurtedHeart 12-07 t/m 4-08 waarschijnlijk Wi-Fi
    - Curlies 28-07 t/m 26-08
    - Lumineers 05-07 t/m 19-07
    - Abelard tot 9-07, 12-07 t/m 26-07, en 28-07 t/m 5-08. Met Wi-Fi
    - Rider Gaat niet

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:45 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Baloe schreef:
    Hi! Ik meld hierbij dat Brooke geband is en zeven dagen niet op Quizlet kan komen. Ik schrijf voor haar.

    Groetjes Hayden.


    Hoe heeft Brooke dat voor elkaar gekregen? Haha.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Srry ik moest Niall invullen, ga het nu wel doen als het nog mag?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Curlies schreef:
    (...)

    Hoe heeft Brooke dat voor elkaar gekregen? Haha.


    Respectloos gedrag ;p.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Oke je kan tijdelijk vanuit haar schrijven. Monkeyswag je mag Niall maken maar ik reserveer niets. We hebben ook nog een Louis nodig!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Iemand nog voor niall en Louis? Anders kunnen we namelijk niet beginnen..


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lesbienne schreef:
    (...)

    Respectloos gedrag ;p.
    Kon haar verhaal al niet lezen. Ja, ze vinden nogal snel dat je je respectloos gedraagt.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Heee, ik ben terug uit Rome. Jullie zijn nog niet begonnen? Spreek je sws straks wel Celine


    Happy Birthday my Potter!

    Fleeko is nu Lumineers ;3

    + misschien zou ik Louis wel willen ,maar ik ben binnenkort op reis ,dus ik denk dat ,dat geen goed idee is :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Appa --> Abelard


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lumineers schreef:
    Fleeko is nu Lumineers ;3

    + misschien zou ik Louis wel willen ,maar ik ben binnenkort op reis ,dus ik denk dat ,dat geen goed idee is :x

    Dat maakt niet uit ik ga zelf namelijk ook op vakantie binnenkort als je een keer in de paar dagen reageerd vind ik het best en anders moet je even toestemming aan ons om je karakters een beetje te besturen. Misschien heb je daar ook internet maar het os vakantie dus ik verwacht niet dat je constant op q zit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    En ik ben nu op vakantie ;D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Dat maakt niet uit ik ga zelf namelijk ook op vakantie binnenkort als je een keer in de paar dagen reageerd vind ik het best en anders moet je even toestemming aan ons om je karakters een beetje te besturen. Misschien heb je daar ook internet maar het os vakantie dus ik verwacht niet dat je constant op q zit.


    Hmm ik weet niet zeker of ik wel internet ga hebben en veel ga ik vast ook niet kunnen reageren ,aangezien ik 2 weken weg ben...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Abelard schreef:
    En ik ben nu op vakantie ;D.


    Waar ö

    Limits schreef:
    (...)

    Waar ö


    Barcelona ;D. Ik heb sleutels van een huis van een kennis gekregen, supergroot zwembad en keigroot en gaaf huis, en ben met mijn beste vriendin naar Spanje gegaan. De tweeëntwintigste ga ik naar New York en als ik terug ben naar Milaan. Moest het even kwijt, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    (...)

    Barcelona ;D. Ik heb sleutels van een huis van een kennis gekregen, supergroot zwembad en keigroot en gaaf huis, en ben met mijn beste vriendin naar Spanje gegaan. De tweeëntwintigste ga ik naar New York en als ik terug ben naar Milaan. Moest het even kwijt, haha.


    Fuck. Ik ga helemaal niet op vakantie ö
    Veel plezier trouwens :3 Waarom was je eigenlijk geband haha?