• Hello we are the London national high school.
    We ask you to join our lovely school to share your culture with ours. If you except the offer you will go in a nice home with a family who will take care for you and you'll go to our school for a year. This is good for your own education culture and confidence. If you are intrested please send a mail back or Call us


    Ja de perfecte mogelijkheid. Uit je eigen land naar Engeland. Je eigen thuis verlaten voor een jaar en binnenkomen in Engeland. The Uk. Groot Brittannië. Je gaat daar naar High school je laatste jaar doen. Je bent uitgewisseld om leerlingen met jouw cultuur te laten kennismaken en andersom. Er word goed voor je gezorgt en dit gebeurt met 5 meiden. Vijf meiden mogen naar deze school en toevallig heeft One Direction dit jaar een pauze om hun school af te maken voor de toekomst aangezien het manegement bang zijn dat ze minder populair zouden worden en ze dan geen toekomst meer hebben. De meiden krijgen een host family, maar wat als dat toevallig bij de ouders van de jongens zijn?

    De meiden
    - Skylar Aurora Valencia HurtedHeart (1,2)
    - Valerie Ohndrea McBryar Rider (1,2)
    - Chloe Layla Rosefield Lumineers (1,1)
    - Darcélia Malita Smith Aquari (1,3)
    - Camilla Sophie Lauder Curlies (1,1)

    De jongens
    - Harry Edward Styles ~ Limits (1,3)
    - Niall James Horan ~ MonkeySwag (1,5)
    - Zayn Javadd Malik ~ Abelard (1,1)
    - Louis William Tomlinson ~ HurtedHeart (1,6)
    - Liam James Payne ~ Fericire [1,3]

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Land van herkomst:
    Karakter:
    Uiterlijk (Met foto):
    Mening over naar school gaan:
    Extra:

    Regels:
    - Ik wil niet dat als je hieraan begint je stopt. Privé redenen oke, maar als je al iets hebt waardoor je uiteindelijk zal stoppen begin er dan niet aan. Ik wil mensen met ervaring en ik wil mensen die niet zullen stoppen na een paar berichten.
    - 5 Regels zou makkelijk moeten lukken vind ik.
    - OOC praat je of ik het Praattopic of binnen haakjes. Ik wil ook niet dat het hele topic vol gespamt word over privé zaken die niets met de rpg te maken heeft aangezien het vrij onoverzichtelijk kan zijn. Ruzies ook niet binnen de RPG alleen tussen personages.
    - Geen Gary stu of Mary Sue (Perfecte personages)
    - Niet uitsluiten, het is geen sneltrein en lees andermans Posts.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan maar vul ze zo snel mogelijk in. Maar 1 personage per persoon tenzei ik een uitzondering maak.
    - Ik maak de topics, hou het leuk en kom met vragen naar mij!
    - Ik vraag niet om heletijd te reageren aangezien sommige mensen proefwerkweek hebben of PTA week. Al als je op vakantie zijn en je niet zeker weet if het wel kan kijk of het zeker is dat je kan reageren anders is het zonde.

    Huizen indeling
    Chloe en Zayn
    Valerie en Louis
    Camilla en Niall
    Darcelia en Liam
    Skylar en Harry.


    Datums Vakantie:
    - HurtedHeart 12-07 t/m 4-08 waarschijnlijk Wi-Fi
    - Curlies 28-07 t/m 26-08
    - Lumineers 05-07 t/m 19-07
    - Abelard tot 9-07, 12-07 t/m 26-07, en 28-07 t/m 5-08. Met Wi-Fi
    - Rider Gaat niet

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:45 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Limits schreef:
    (...)

    Fuck. Ik ga helemaal niet op vakantie ö
    Veel plezier trouwens :3 Waarom was je eigenlijk geband haha?


    Dankjewel, haha.
    Respectloos gedrag ^-^. Al de tweede ban. Ik heb het weer eens voor elkaar gekregen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    (...)

    Dankjewel, haha.
    Respectloos gedrag ^-^. Al de tweede ban. Ik heb het weer eens voor elkaar gekregen.


    Wat had je gezegd dan ^^?
    Ik ben nog nooit geband :]

    Limits schreef:
    (...)

    Wat had je gezegd dan ^^?
    Ik ben nog nooit geband :]


    Zoveel. Maar mensen voelen zich nogal snel aangesproken en zijn tegenwoordig nogal snel gekwetst.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam:
    Niall James Horan
    Bijnaam:
    Nialler
    Leeftijd:
    19
    Land van herkomst:
    Ierland
    Karakter:
    In de RPG
    Uiterlijk (Met foto):






    Mening over naar school gaan:
    Het maakt hem niet echt uit.
    Extra:
    /

    [Niall is killing meeeeeeeeeh!]


    Spoiler alert: you will save yourself

    YAAAAAY, ALLEEN NOG LOU!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb alles erbij gezet. Er is voor mij een kans dat ik niet op vakantie ga omdat mijn vader opeens niet meer wilt door privereden :S


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik heb ook zin om te beginnen (:


    Spoiler alert: you will save yourself

    MonkeySwag schreef:
    Ik heb ook zin om te beginnen (:
    Ik ook, maar ik zit misschien te twijfelen dat we niet beter kunnen beginnen na de vakantie ofzo want nu kunnen we mensen gaan missen of iedereen moet graag willen beginnen, want anders is denkans dat het doodloopt als ik misschien wel op vakantie ga.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Als jij op vakantie gaat als ik niet weg ben en het topic doodloopt maak ik wel een nieuwe of zoiets (als dat van jou mag dan :$)


    Spoiler alert: you will save yourself

    HurtedHeart schreef:
    (...)Ik ook, maar ik zit misschien te twijfelen dat we niet beter kunnen beginnen na de vakantie ofzo want nu kunnen we mensen gaan missen of iedereen moet graag willen beginnen, want anders is denkans dat het doodloopt als ik misschien wel op vakantie ga.


    Hmmm, na de vakantie is pas over zeven weken of zo :c Ik ga niet op vakantie, dus het topic zal het dan toch wel overleven? Als mensen gewoon melden wanneer ze weg gaan...


    Happy Birthday my Potter!

    Thats right


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ga vier weken op vakantie :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik neem Louis anders wel want dan kunnen we beginnen namelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jeej!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Yay.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."