• Hello we are the London national high school.
    We ask you to join our lovely school to share your culture with ours. If you except the offer you will go in a nice home with a family who will take care for you and you'll go to our school for a year. This is good for your own education culture and confidence. If you are intrested please send a mail back or Call us


    Ja de perfecte mogelijkheid. Uit je eigen land naar Engeland. Je eigen thuis verlaten voor een jaar en binnenkomen in Engeland. The Uk. Groot Brittannië. Je gaat daar naar High school je laatste jaar doen. Je bent uitgewisseld om leerlingen met jouw cultuur te laten kennismaken en andersom. Er word goed voor je gezorgt en dit gebeurt met 5 meiden. Vijf meiden mogen naar deze school en toevallig heeft One Direction dit jaar een pauze om hun school af te maken voor de toekomst aangezien het manegement bang zijn dat ze minder populair zouden worden en ze dan geen toekomst meer hebben. De meiden krijgen een host family, maar wat als dat toevallig bij de ouders van de jongens zijn?

    De meiden
    - Skylar Aurora Valencia HurtedHeart (1,2)
    - Valerie Ohndrea McBryar Rider (1,2)
    - Chloe Layla Rosefield Lumineers (1,1)
    - Darcélia Malita Smith Aquari (1,3)
    - Camilla Sophie Lauder Curlies (1,1)

    De jongens
    - Harry Edward Styles ~ Limits (1,3)
    - Niall James Horan ~ MonkeySwag (1,5)
    - Zayn Javadd Malik ~ Abelard (1,1)
    - Louis William Tomlinson ~ HurtedHeart (1,6)
    - Liam James Payne ~ Fericire [1,3]

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Land van herkomst:
    Karakter:
    Uiterlijk (Met foto):
    Mening over naar school gaan:
    Extra:

    Regels:
    - Ik wil niet dat als je hieraan begint je stopt. Privé redenen oke, maar als je al iets hebt waardoor je uiteindelijk zal stoppen begin er dan niet aan. Ik wil mensen met ervaring en ik wil mensen die niet zullen stoppen na een paar berichten.
    - 5 Regels zou makkelijk moeten lukken vind ik.
    - OOC praat je of ik het Praattopic of binnen haakjes. Ik wil ook niet dat het hele topic vol gespamt word over privé zaken die niets met de rpg te maken heeft aangezien het vrij onoverzichtelijk kan zijn. Ruzies ook niet binnen de RPG alleen tussen personages.
    - Geen Gary stu of Mary Sue (Perfecte personages)
    - Niet uitsluiten, het is geen sneltrein en lees andermans Posts.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan maar vul ze zo snel mogelijk in. Maar 1 personage per persoon tenzei ik een uitzondering maak.
    - Ik maak de topics, hou het leuk en kom met vragen naar mij!
    - Ik vraag niet om heletijd te reageren aangezien sommige mensen proefwerkweek hebben of PTA week. Al als je op vakantie zijn en je niet zeker weet if het wel kan kijk of het zeker is dat je kan reageren anders is het zonde.

    Huizen indeling
    Chloe en Zayn
    Valerie en Louis
    Camilla en Niall
    Darcelia en Liam
    Skylar en Harry.


    Datums Vakantie:
    - HurtedHeart 12-07 t/m 4-08 waarschijnlijk Wi-Fi
    - Curlies 28-07 t/m 26-08
    - Lumineers 05-07 t/m 19-07
    - Abelard tot 9-07, 12-07 t/m 26-07, en 28-07 t/m 5-08. Met Wi-Fi
    - Rider Gaat niet

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:45 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Het eerste topic van Exchange Student


    I'm finally back, Finally after a Year break