• Het Demi Lovato Fantopic!



    Name: Demetria Devonne "Demi" Lovato
    Date of birth: 20 augustus 1992, Dallas (Texas)



    Lovatics:
    ~ iSkyscraper || Myke || 25 juli || Favourite songs: Lightweight - Heart Attack
    ~ Karev || Aniek || 24 december || Favourite songs: What to do - Made in the USA
    ~ Dempsey || Marlijn || 24 december || Favourite songs: Warrior - Me, Myself and Time
    ~ Bechemi || Miriam || 5 maart || Favourite songs: Never Been Hurt - In Case
    ~ Lupone || Evelien || 4 juli || Favourite songs: Me, Myself and Time - What to do
    ~ LauraAime1D || Laura || 29 januari || Favourite song: Warrior
    ~ Carmen1DDemi || Carmen || 8 mei || Favourite songs: Never Been Hurt - Fix A Heart
    ~ Melieke || Melissa || 22 janurari || Favourite songs: Made in the USA - Really Don't Care
    ~ Donoghue || Anouk || 17 maart
    ~ Madhouse || Berna || 9 november
    Naamsverandering doorgeven a.s.a.p.



    ,,Stay strong." - Demi Lovato
    De laatste op de pagina laatste pagina opent het nieuwe topic.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 18:06 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Wat was er dan? :'O

    Ik vroeg of ik kon joinen


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Berna!^^


    •*• Lululu •*•

    Dempsey schreef:
    Berna!^^

    Haaaaaau Marlijn <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Gaat het goed met je?^^
    Ik heb zo lang niet met je gesproken! :o


    •*• Lululu •*•

    Madhouse schreef:
    (...)
    Ik vroeg of ik kon joinen


    Oh, bugger, mijn fout, niet gezien! Ik ga even via AvatarKyoshi het bijwerken. Wat is ofnzijn je favoriete liedje(s) van Demi Lovato?

    Bijgewerkt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zijn we allemaal agreed met het volgende?
    - De laatste op de laatste pagina van élk topic moet het nieuwe forum openen;
    - De plaatjes van de beginpost mag de topic-opener naar eigen inzicht veranderen, zolang ze Demi Lovato betreffen;
    - De kleurtjes etc. die ik in dit topic heb aangegeven in de beginpost níet hoeven aangehouden te worden, zolang alles er goed staat.

    Ik vind dat wel goed, maar het kan soms zijn dat ik op iPhone of iPad zit, en dan gaat het nogal moeilijk om een topic te openen :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben het er mee eens.^^


    •*• Lululu •*•

    Lupone schreef:
    Ik vind dat wel goed, maar het kan soms zijn dat ik op iPhone of iPad zit, en dan gaat het nogal moeilijk om een topic te openen :/

    Dit dus! Zullen we anders doebn dat als dat voorkomt de voorlaatste post hem krijgt?


    •*• Lululu •*•

    Lupone schreef:
    Ik vind dat wel goed, maar het kan soms zijn dat ik op iPhone of iPad zit, en dan gaat het nogal moeilijk om een topic te openen :/


    Je mag ook het topic openen en de beginpost later inporteren.

    Dempsey schreef:
    (...)
    Dit dus! Zullen we anders doebn dat als dat voorkomt de voorlaatste post hem krijgt?


    Dit is ook een goed idee, maar dan moet de laatste vande pagina wel haar laatste post bewerken zodat de voorlaatste het weet.

    Omfg Demi is aan de lijn bij MnM


    •*• Lululu •*•

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Dit is ook een goed idee, maar dan moet de laatste vande pagina wel haar laatste post bewerken zodat de voorlaatste het weet.

    Tuurlijk.^^


    •*• Lululu •*•

    Dempsey schreef:
    Omfg Demi is aan de lijn bij MnM


    Ho, what? o.o