• Ik zie de laatste tijd steeds meer mensen klagen over het feit dat er te veel One Direction en dergelijke is hier op Quizlet. Dus nu kom ik met een idee dat ik eerder ingezet heb om Onbekende Personen verhalen een kans te geven. Ik presenteer u 'The hype of unknown stories!'




    Het is eigenlijk 'De onbekende personen hype' maar dan in een nieuw jasje. Voor de mensen voor wie dit allemaal nieuw is zal ik dit uitleggen: Als je mee doet post je hier jouw onbekende personen verhaal of dat van een ander. Als er veel mensen meedoen gaan we proberen om de verhalen, die we verzamelt hebben, de top in te helpen om het meer aandacht te geven. Hier mag je uiteraard ook tips vragen voor je verhaal als je vastloopt.

    Dus, wie doet er mee?

    Lijst van deelnemers:
    1 Alecia
    2 Merrow
    3 Insurgent
    4 Gingercheeks
    5 Unimaginable
    6 Croyance
    7 AvatarKyoshi
    8 Crave
    9 Frodo
    10 KillTheSun
    11 VladiFerr
    12 Silverton
    13 Assasino
    14 Mebarak
    15 Cuthalion
    16 Macabre
    17 Euterpe
    18 Kaeru
    19 Younique
    20 Scorpia
    21 Limits
    22 Lootus
    23 fireflower
    24 Ninuturu
    25 Alois
    26 Abstract
    27 Fennec
    28 Parachutes
    29 Rayvenious
    30 Lalaloveyaa
    31 Knight
    32 Liberacorpus
    33 Excito
    34 Lolicia
    35 Cherbourg
    36 Rydel
    37 Pezz
    38 Maniae
    39 Phantasticae
    40 Antagonistic
    41 Square
    42 xSunshineee
    43 Lizor
    44 Tortura
    45 Svale
    46 Dempsey
    47 Cymry
    48 Karev
    49 GhostCider
    50 bombersweet
    51 DrunkenTiger
    52 WildSprinkle
    53 Histoire
    54 Destined
    55 Castamere


    Lijst van stories:

    1 Daybreak revelation (Fantasy, 16+, Thriller, Actie, Drama)
    2 White feathers (Drama, Actie)
    3 De tijd is om (Drama, Fantasy, Actie, Avontuur, Romantiek)
    4 Levensruil (Drama, Fantasy)
    5 3 golden rings (Drama)
    6 The odd tea-parties from atypical Mrs. Johnson [Afgelopen]
    7 Birds (Drama)
    8 Hotel Atkinson (Horror)
    9 Sons Of War (Fantasy)
    10 Adventurer (Fantasy, Avontuur)
    11 A ghost, a human (Fantasy)
    12 Wolvenmeisje (Fantasy, Romantiek, Avontuur)
    13 The war against our death (Thriller, Fantasy)
    14 Winter falls (Drama, Fantasy)
    15 IJskristallen en ivoren knoopjes
    16 I'm coming home (Fantasy, Avontuur)
    17 Shaylon | Lesbian story (Actie, Romantiek)
    18 Ophelia (Fantasy, Historisch, Avontuur)
    19 Aurora (Fantasy, Romantiek)
    20 The Seasons (Fantasy, Avontuur)
    21 Fake smile (Actie)
    22 Pagina drie (Horror, Thriller, Drama)
    23 Gevallen lichten doven niet (Drama, Fantasy, Romantiek)
    24 Wolf at School (Fantasy, Stand Alone, Avontuur)
    25 Was it all just a dream (Fanfiction, Onbekende personen, Actie)
    26 The uncommon (Thriller, Fantasy, Romantiek)
    27 Once upon a vintage time (Drama, Fantasy, Avontuur)
    28 De huichelaar (Fantasy, Avontuur)
    29 Elven princess (Fantasy)
    30 Vlinder zonder vleugels (Science fiction/Fantasy, Drama)
    31 Criminal (Drama, Misdaad)
    32 The producer (Horror, Fantasy)
    33 Het verdict van de Maan (Fantasy, Romantiek)
    34 Pieces of time (Horror, Fantasy, Romantiek)
    35 The door (Thriller, Drama, Fantasy)
    36 Elusive (Drama, Romantiek, Historisch)
    37 Shattered (Drama, Actie, Romantiek)
    38 If I had known what I know now (Drama, Romantiek)
    39 Catch me if you can (Fantasy)
    40 Ignorance (Horror, Thriller, Drama)
    41 Killer whale (Fantasy, Waargebeurd, Avontuur)
    42 For the king (Fantasy, Avontuur)
    43 De ketens van Lucifer ( Horror, Drama, Fantasy, 16+)
    44 The lost citizen (Fantasy, Romantiek, Avontuur)
    45 Hecticity (Thriller, Drama)
    46 The twentyfirst of December
    47 Return of the werewolf [16+] (Thriller, Drama, Romantiek)
    48 I don’t want to be your second choise
    49 Een Diepere Tint Donkerder - [á la FSOG] (Romantiek)
    50 The Affliction of Beauty (Fantasy)
    51 Beautiful White Lies (Fantasy)
    52 Zodiac Legends ( 6 ) - The Return of the Past (Fantasy)
    53 Dromenstuurder (Fantasy)
    54 Desperate Liars (Thriller, Drama)
    55 I've never felt this way before (Drama, Romantiek)
    56 Keep it secret (Drama, Misdaad)
    57 Crimson lips (Drama)
    58 † Was it all just a dream? (Fantasy, Avontuur)


    Als je een leuke story weet, zet hem dan in dit topic met de link en ik zet hem op de lijst. Vermeld a.u.b ook het genre. Als de story inactief is of afgelopen, meld het dan ook even. Ook zou ik het zeer waarderen als naamveranderingen ook gemeld worden (;

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 17:50 ]


    26 - 02 - '16

    Dit gaat veel te snel. o.o

    Wat is de lijst van vandaag? :x


    help

    Rydel schreef:
    Dit gaat veel te snel. o.o

    Wat is de lijst van vandaag? :x
    Staat nog in het andere topic. Maar volgensmij was het 22 tot en met 29


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rydel schreef:
    Dit gaat veel te snel. o.o

    Wat is de lijst van vandaag? :x


    22 Pagina drie (Horror, Thriller, Drama)
    23 Gevallen lichten doven niet (Drama, Fantasy, Romantiek)
    24 Wolf at School (Fantasy, Stand Alone, Avontuur)
    25 Was it all just a dream (Fanfiction, Onbekende personen, Actie)
    26 The uncommon (Thriller, Fantasy, Romantiek)
    27 Once upon a vintage time (Drama, Fantasy, Avontuur)
    28 De huichelaar (Fantasy, Avontuur)

    Deze waren het voor vandaag.


    Stenenlikker

    Cuthalion schreef:
    (...)

    22 Pagina drie (Horror, Thriller, Drama)
    23 Gevallen lichten doven niet (Drama, Fantasy, Romantiek)
    24 Wolf at School (Fantasy, Stand Alone, Avontuur)
    25 Was it all just a dream (Fanfiction, Onbekende personen, Actie)
    26 The uncommon (Thriller, Fantasy, Romantiek)
    27 Once upon a vintage time (Drama, Fantasy, Avontuur)
    28 De huichelaar (Fantasy, Avontuur)

    Deze waren het voor vandaag.


    Thank you. (:


    help

    Rydel schreef:
    (...)

    Thank you. (:


    You're welcome (:


    Stenenlikker

    [Mijn topics]
    geen idee wat er allemaal gaande is maar zolang ik weet waar ik moet kudo'en komt 't wel goed! ^^


    The Definition of Insanity

    Het is maar even om te zeggen dat ik het egt erg vond voor de schrijfsters van de fanfics. Zij schrijven een verhaal en hebben nu eenmaal veel kudo's en abo's omdat de mensen op Q deze graag lezen. Ze gaan niet zeggen dat ze geen kudo's willen he? Jullie zeggen dat de schrijfsters van de fanfics laag en egoïstisch zijn... maar jullie kennen ze niet. Maar een Topic aanmaken om die schrijfsters dan de grond in te duwen en te zeggen da fanfics stom zijn is vooral niet laag hoor. Sorry ik vond het er egt over en je kent die mensen niet eens. Zij verdienen hun kudo's eerlijk. Nu komt het over zoals de OP's kudo's krijgen omdat er een Topic werd over aangemaakt. Dus wie is e nu egoïstisch ik denk dat jullie nu wel egt laag zijn hoor. En sorry dat is mijn mening he. Maar de lezers kiezen zelf wat voor verhaal ze leuk vinden en worden dus niet gedwongen om fanfics te lezen. Ik lees ook graag OP's hoor maar er moest echt geen opstand over gemaakt worden...

    Sorry dit is mijn mening sinds het toch een forum is... #NoHate

    Svale schreef:
    Mijn topics. Ik heb de kudo's voor vandaag weer gegeven. (:
    En ik wil nog even kwijt dat ik het jammer vind dat sommigen gisteravond in het vorige topic op zo'n lage manier hun commentaar geuit hebben over fanfics. Ik dacht dat we het erover eens waren dat dit topic diende ter promotie van OP-stories en niet om op deze manier je mening te geven over fanfics.


    Ik ben het volledig met je eens, ik ben de schrijfster van 'Why now' En ik werd bitch en egoïstisch genoemd. Sorry als ik soms achter kudo's vraag. Ik wil het gerust niet meer doen. Ik doe ook maar gewoon mijn best, ik weet dat het een 16+ verhaal is, maar het draait echt niet om de seks, mensen die dit lezen zullen het er zeker met me eens zijn. Ik vindt gewoon dat mensen die mij niet kennen mij niet zo moeten noemen. Ik vraag soms om kudo's maar ik dwing niemand. Ik ben hierdoor geen bitch. Ik zal er nooit meer om vragen als jullie dan gerust zijn. Ik vraag NOOIT om reacties en abo's dus. Misschien komt het inderdaad dat het een fanfiction is, maar ik ben ook van 0 abo's gestart, mijn hoogste aantal was tot voor kort, maar 50 abo's.
    Het is wel erg dat ik juist een bitch en egoïstische werd genoemd door de persoon waar ik een abo heb op haar verhaal. Ik ben het er volledig mee eens dat er meer OP's in de top moeten staan, maar daarom moeten niet alle fanfictions eruit. Vele verdienen het om in de top te staan, zeker de schrijfster van Lust or Love. Ik heb ook een abo op een aantal OP's en geef ook kudo's dus. Ik vind dat de OP's en de fanfictions gerust de top kunnen delen zonder problemen.
    Ik hoop dat ik nu niet weer haat krijg, maar ik wou dit gewoon kwijt.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    AubryLoves1D schreef:
    Het is maar even om te zeggen dat ik het egt erg vond voor de schrijfsters van de fanfics. Zij schrijven een verhaal en hebben nu eenmaal veel kudo's en abo's omdat de mensen op Q deze graag lezen. Ze gaan niet zeggen dat ze geen kudo's willen he? Jullie zeggen dat de schrijfsters van de fanfics laag en egoïstisch zijn... maar jullie kennen ze niet. Maar een Topic aanmaken om die schrijfsters dan de grond in te duwen en te zeggen da fanfics stom zijn is vooral niet laag hoor. Sorry ik vond het er egt over en je kent die mensen niet eens. Zij verdienen hun kudo's eerlijk. Nu komt het over zoals de OP's kudo's krijgen omdat er een Topic werd over aangemaakt. Dus wie is e nu egoïstisch ik denk dat jullie nu wel egt laag zijn hoor. En sorry dat is mijn mening he. Maar de lezers kiezen zelf wat voor verhaal ze leuk vinden en worden dus niet gedwongen om fanfics te lezen. Ik lees ook graag OP's hoor maar er moest echt geen opstand over gemaakt worden...

    Sorry dit is mijn mening sinds het toch een forum is... #NoHate


    Gaan we nu nog meer drama maken? Er wordt wel degelijk om kudo's gevraagd, of gezegd van kudo please, dus your argument is invalid. Ze verdienen hun abo's omdat nou eenmaal bijna iedereen van 1D houdt, dus daar kan je dan ook niet omheen. Sommige verhalen zijn gewoon crap en dan wil jij zeggen dat zij hun abo's eerlijk verdienen? Dan weet jij niet hoeveel nep accounts er worden aangemaakt om kudo's te verdienen. En dan vind je ons maar laag, maar ik vind dat er een einde moet komen aan die verschrikkelijke 1D hype die nu al veel te lang duurt.


    26 - 02 - '16

    Mijn topics

    Goed om te zien dat op dit moment 4 van 7 verhalen die in de top staan een OP verhaal is. Hopen dat dit zo blijft!

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 12:10 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    AubryLoves1D schreef:
    Het is maar even om te zeggen dat ik het egt erg vond voor de schrijfsters van de fanfics. Zij schrijven een verhaal en hebben nu eenmaal veel kudo's en abo's omdat de mensen op Q deze graag lezen. Ze gaan niet zeggen dat ze geen kudo's willen he? Jullie zeggen dat de schrijfsters van de fanfics laag en egoïstisch zijn... maar jullie kennen ze niet. Maar een Topic aanmaken om die schrijfsters dan de grond in te duwen en te zeggen da fanfics stom zijn is vooral niet laag hoor. Sorry ik vond het er egt over en je kent die mensen niet eens. Zij verdienen hun kudo's eerlijk. Nu komt het over zoals de OP's kudo's krijgen omdat er een Topic werd over aangemaakt. Dus wie is e nu egoïstisch ik denk dat jullie nu wel egt laag zijn hoor. En sorry dat is mijn mening he. Maar de lezers kiezen zelf wat voor verhaal ze leuk vinden en worden dus niet gedwongen om fanfics te lezen. Ik lees ook graag OP's hoor maar er moest echt geen opstand over gemaakt worden...

    Sorry dit is mijn mening sinds het toch een forum is... #NoHate


    Je weet dat dit topic niet aangemaakt is om de fanfic schrijfsters de grond in te duwen, maar om OP's ook een kans te geven?
    Want wat ik hiermee doe is dat ik nieuwe OP's leer kennen en ze ga lezen. Naar mijn mening hoeft de top niet helemaal vol te staan met 1D.
    En zoals de top er nu uit ziet, vindt ik het prima. OP's en fanfics.


    Stenenlikker

    Magicsongzz schreef:
    (...)

    Ik ben het volledig met je eens, ik ben de schrijfster van 'Why now' En ik werd bitch en egoïstisch genoemd. Sorry als ik soms achter kudo's vraag. Ik wil het gerust niet meer doen. Ik doe ook maar gewoon mijn best, ik weet dat het een 16+ verhaal is, maar het draait echt niet om de seks, mensen die dit lezen zullen het er zeker met me eens zijn. Ik vindt gewoon dat mensen die mij niet kennen mij niet zo moeten noemen. Ik vraag soms om kudo's maar ik dwing niemand. Ik ben hierdoor geen bitch. Ik zal er nooit meer om vragen als jullie dan gerust zijn. Ik vraag NOOIT om reacties en abo's dus. Misschien komt het inderdaad dat het een fanfiction is, maar ik ben ook van 0 abo's gestart, mijn hoogste aantal was tot voor kort, maar 50 abo's.
    Het is wel erg dat ik juist een bitch en egoïstische werd genoemd door de persoon waar ik een abo heb op haar verhaal. Ik ben het er volledig mee eens dat er meer OP's in de top moeten staan, maar daarom moeten niet alle fanfictions eruit. Vele verdienen het om in de top te staan, zeker de schrijfster van Lust or Love. Ik heb ook een abo op een aantal OP's en geef ook kudo's dus. Ik vind dat de OP's en de fanfictions gerust de top kunnen delen zonder problemen.
    Ik hoop dat ik nu niet weer haat krijg, maar ik wou dit gewoon kwijt.


    Ze kunnen ook best wel gezamenlijk een top delen. Dat zeg ik ook niet, maar ik vind het wel laag om ons van de OP hype egoïstisch te noemen, en dan doel ik niet op jou maar dat andere persoontje dat hier een reactie neerzette. Ik vind het prima dat er ook fanficties zijn, dat is allemaal prima. Maar ik vind het vrij egoïstisch dat sommige verhalen uit de top dingen vermelden als: 'begint bij 30 abo's, kudo's please, etc.'


    26 - 02 - '16

    Cuthalion schreef:
    (...)

    Je weet dat dit topic niet aangemaakt is om de fanfic schrijfsters de grond in te duwen, maar om OP's ook een kans te geven?
    Want wat ik hiermee doe is dat ik nieuwe OP's leer kennen en ze ga lezen. Naar mijn mening hoeft de top niet helemaal vol te staan met 1D.
    En zoals de top er nu uit ziet, vindt ik het prima. OP's en fanfics.

    Precies dit


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cuthalion schreef:
    (...)

    Je weet dat dit topic niet aangemaakt is om de fanfic schrijfsters de grond in te duwen, maar om OP's ook een kans te geven?
    Want wat ik hiermee doe is dat ik nieuwe OP's leer kennen en ze ga lezen. Naar mijn mening hoeft de top niet helemaal vol te staan met 1D.
    En zoals de top er nu uit ziet, vindt ik het prima. OP's en fanfics.


    Jij hebt het nog beter verwoord dan mij. C;


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Ze kunnen ook best wel gezamenlijk een top delen. Dat zeg ik ook niet, maar ik vind het wel laag om ons van de OP hype egoïstisch te noemen, en dan doel ik niet op jou maar dat andere persoontje dat hier een reactie neerzette. Ik vind het prima dat er ook fanficties zijn, dat is allemaal prima. Maar ik vind het vrij egoïstisch dat sommige verhalen uit de top dingen vermelden als: 'begint bij 30 abo's, kudo's please, etc.'


    Helemaal mee eens! Zoals de top er nu uitziet is het perfect! OP's en fanfictions!


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.