• Ik zie de laatste tijd steeds meer mensen klagen over het feit dat er te veel One Direction en dergelijke is hier op Quizlet. Dus nu kom ik met een idee dat ik eerder ingezet heb om Onbekende Personen verhalen een kans te geven. Ik presenteer u 'The hype of unknown stories!'




    Het is eigenlijk 'De onbekende personen hype' maar dan in een nieuw jasje. Voor de mensen voor wie dit allemaal nieuw is zal ik dit uitleggen: Als je mee doet post je hier jouw onbekende personen verhaal of dat van een ander. Als er veel mensen meedoen gaan we proberen om de verhalen, die we verzamelt hebben, de top in te helpen om het meer aandacht te geven. Hier mag je uiteraard ook tips vragen voor je verhaal als je vastloopt.

    Dus, wie doet er mee?

    Lijst van deelnemers:
    1 Alecia
    2 Merrow
    3 Insurgent
    4 Gingercheeks
    5 Unimaginable
    6 Croyance
    7 AvatarKyoshi
    8 Crave
    9 Frodo
    10 KillTheSun
    11 VladiFerr
    12 Silverton
    13 Assasino
    14 Mebarak
    15 Cuthalion
    16 Macabre
    17 Euterpe
    18 Kaeru
    19 Younique
    20 Scorpia
    21 Limits
    22 Lootus
    23 fireflower
    24 Ninuturu
    25 Alois
    26 Abstract
    27 Fennec
    28 Parachutes
    29 Rayvenious
    30 Lalaloveyaa
    31 Knight
    32 Liberacorpus
    33 Excito
    34 Lolicia
    35 Cherbourg
    36 Rydel
    37 Pezz
    38 Maniae
    39 Phantasticae
    40 Antagonistic
    41 Square
    42 xSunshineee
    43 Lizor
    44 Tortura
    45 Svale
    46 Dempsey
    47 Cymry
    48 Karev
    49 GhostCider
    50 bombersweet
    51 DrunkenTiger
    52 WildSprinkle
    53 Histoire
    54 Destined
    55 Castamere


    Lijst van stories:

    1 Daybreak revelation (Fantasy, 16+, Thriller, Actie, Drama)
    2 White feathers (Drama, Actie)
    3 De tijd is om (Drama, Fantasy, Actie, Avontuur, Romantiek)
    4 Levensruil (Drama, Fantasy)
    5 3 golden rings (Drama)
    6 The odd tea-parties from atypical Mrs. Johnson [Afgelopen]
    7 Birds (Drama)
    8 Hotel Atkinson (Horror)
    9 Sons Of War (Fantasy)
    10 Adventurer (Fantasy, Avontuur)
    11 A ghost, a human (Fantasy)
    12 Wolvenmeisje (Fantasy, Romantiek, Avontuur)
    13 The war against our death (Thriller, Fantasy)
    14 Winter falls (Drama, Fantasy)
    15 IJskristallen en ivoren knoopjes
    16 I'm coming home (Fantasy, Avontuur)
    17 Shaylon | Lesbian story (Actie, Romantiek)
    18 Ophelia (Fantasy, Historisch, Avontuur)
    19 Aurora (Fantasy, Romantiek)
    20 The Seasons (Fantasy, Avontuur)
    21 Fake smile (Actie)
    22 Pagina drie (Horror, Thriller, Drama)
    23 Gevallen lichten doven niet (Drama, Fantasy, Romantiek)
    24 Wolf at School (Fantasy, Stand Alone, Avontuur)
    25 Was it all just a dream (Fanfiction, Onbekende personen, Actie)
    26 The uncommon (Thriller, Fantasy, Romantiek)
    27 Once upon a vintage time (Drama, Fantasy, Avontuur)
    28 De huichelaar (Fantasy, Avontuur)
    29 Elven princess (Fantasy)
    30 Vlinder zonder vleugels (Science fiction/Fantasy, Drama)
    31 Criminal (Drama, Misdaad)
    32 The producer (Horror, Fantasy)
    33 Het verdict van de Maan (Fantasy, Romantiek)
    34 Pieces of time (Horror, Fantasy, Romantiek)
    35 The door (Thriller, Drama, Fantasy)
    36 Elusive (Drama, Romantiek, Historisch)
    37 Shattered (Drama, Actie, Romantiek)
    38 If I had known what I know now (Drama, Romantiek)
    39 Catch me if you can (Fantasy)
    40 Ignorance (Horror, Thriller, Drama)
    41 Killer whale (Fantasy, Waargebeurd, Avontuur)
    42 For the king (Fantasy, Avontuur)
    43 De ketens van Lucifer ( Horror, Drama, Fantasy, 16+)
    44 The lost citizen (Fantasy, Romantiek, Avontuur)
    45 Hecticity (Thriller, Drama)
    46 The twentyfirst of December
    47 Return of the werewolf [16+] (Thriller, Drama, Romantiek)
    48 I don’t want to be your second choise
    49 Een Diepere Tint Donkerder - [á la FSOG] (Romantiek)
    50 The Affliction of Beauty (Fantasy)
    51 Beautiful White Lies (Fantasy)
    52 Zodiac Legends ( 6 ) - The Return of the Past (Fantasy)
    53 Dromenstuurder (Fantasy)
    54 Desperate Liars (Thriller, Drama)
    55 I've never felt this way before (Drama, Romantiek)
    56 Keep it secret (Drama, Misdaad)
    57 Crimson lips (Drama)
    58 † Was it all just a dream? (Fantasy, Avontuur)


    Als je een leuke story weet, zet hem dan in dit topic met de link en ik zet hem op de lijst. Vermeld a.u.b ook het genre. Als de story inactief is of afgelopen, meld het dan ook even. Ook zou ik het zeer waarderen als naamveranderingen ook gemeld worden (;

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 17:50 ]


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Jij hebt het nog beter verwoord dan mij. C;


    Thanks (:


    Stenenlikker

    Okay guys chill. dit ging op de OP's remember? ja er staat veel 1D in de top. maar er is ook veel harry potter en twilight. Het is goed dat de OP's omhoog gaan omdat deze verhalen die compleet van de schrijver zelf zijn een kans verdienen om gelezen te worden. de fanfics ook, begrijp me niet verkeerd, maar de personages bestaan al en de setting vaak ook.

    Ja, die 1D hype is echt niet leuk meer op een gegeven moment maar als er een goeie tussen zit lees ik die ook gwn. No fanfic hater here.

    maar goed ik ga hier in ieder geval geen woord meer aan vuil maken. het is geen wedstrijd tussen de fanfics en OP's.


    The Definition of Insanity

    Laten we er gewoon over ophouden met z'n allen? [:

    Er zijn meningen geuit van beiden kanten. We hebben nu een middenweg, een gedeelde top. Let's keep it calm and don't hate on each other.

    Want anders dan kan dit nog lang en veel gediscussieer worden ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Laten we er gewoon over ophouden met z'n allen? [:

    Er zijn meningen geuit van beiden kanten. We hebben nu een middenweg, een gedeelde top. Let's keep it calm and don't hate on each other.

    Want anders dan kan dit nog lang en veel gediscussieer worden ^^


    Volledig met je eens!


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Alecia schreef:
    (...)

    Gaan we nu nog meer drama maken? Er wordt wel degelijk om kudo's gevraagd, of gezegd van kudo please, dus your argument is invalid. Ze verdienen hun abo's omdat nou eenmaal bijna iedereen van 1D houdt, dus daar kan je dan ook niet omheen. Sommige verhalen zijn gewoon crap en dan wil jij zeggen dat zij hun abo's eerlijk verdienen? Dan weet jij niet hoeveel nep accounts er worden aangemaakt om kudo's te verdienen. En dan vind je ons maar laag, maar ik vind dat er een einde moet komen aan die verschrikkelijke 1D hype die nu al veel te lang duurt.

    Dus omdat jij vind dat 1D fanfictions stom zijn moet iedereen dit maar vinden. Ik weet dat sommigen het met je eens zijn. Maar je ziet nu maar 1 kant van Q he... de mensen die wel van 1D houden hebben niet gereageerd... omdat wij niet zo laaggevallen zijn zoals jullie en serieus als ik nu nog niet eens een mening mag hebben waar gaan we dan naartoe... Dus ik zal OP's lezen en kudo's geven omdat jij dat wil... nu goed? En geloof me ik heb al verhalen gelezen die egt 'crap' waren maar dan stop ik met lezen, zoals de meeste mensen doen... En ik zeg ook helemaal niet dat er geen OP's in de top mogen staan zoals het nu is is het goed een verdeelde top :) maar blijkbaar mag een mening ook al niet meer gezegt worden. Dus bedankt haat me maar.

    AubryLoves1D schreef:
    (...)
    Dus omdat jij vind dat 1D fanfictions stom zijn moet iedereen dit maar vinden. Ik weet dat sommigen het met je eens zijn. Maar je ziet nu maar 1 kant van Q he... de mensen die wel van 1D houden hebben niet gereageerd... omdat wij niet zo laaggevallen zijn zoals jullie en serieus als ik nu nog niet eens een mening mag hebben waar gaan we dan naartoe... Dus ik zal OP's lezen en kudo's geven omdat jij dat wil... nu goed? En geloof me ik heb al verhalen gelezen die egt 'crap' waren maar dan stop ik met lezen, zoals de meeste mensen doen... En ik zeg ook helemaal niet dat er geen OP's in de top mogen staan zoals het nu is is het goed een verdeelde top :) maar blijkbaar mag een mening ook al niet meer gezegt worden. Dus bedankt haat me maar.


    Dat vind ik niet. Sommige fanfics zijn wel goed, maar die zijn ver te zoeken omdat ze vaak over hetzelfde gaan. Helaas. En verder ga ik geen woorden er meer aan vuil maken, want ik vind dat dit topic niet voor discussie bestemd is. Als je per sé nog meer je zegje wil doen, pb me dan maar. Maar zet het dan alsjeblieft NIET in dit topic. Thank you very much.


    26 - 02 - '16

    Crave schreef:
    Laten we er gewoon over ophouden met z'n allen? [:

    Er zijn meningen geuit van beiden kanten. We hebben nu een middenweg, een gedeelde top. Let's keep it calm and don't hate on each other.

    Want anders dan kan dit nog lang en veel gediscussieer worden ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    AubryLoves1D schreef:
    Het is maar even om te zeggen dat ik het egt erg vond voor de schrijfsters van de fanfics. Zij schrijven een verhaal en hebben nu eenmaal veel kudo's en abo's omdat de mensen op Q deze graag lezen. Ze gaan niet zeggen dat ze geen kudo's willen he? Jullie zeggen dat de schrijfsters van de fanfics laag en egoïstisch zijn... maar jullie kennen ze niet. Maar een Topic aanmaken om die schrijfsters dan de grond in te duwen en te zeggen da fanfics stom zijn is vooral niet laag hoor. Sorry ik vond het er egt over en je kent die mensen niet eens. Zij verdienen hun kudo's eerlijk. Nu komt het over zoals de OP's kudo's krijgen omdat er een Topic werd over aangemaakt. Dus wie is e nu egoïstisch ik denk dat jullie nu wel egt laag zijn hoor. En sorry dat is mijn mening he. Maar de lezers kiezen zelf wat voor verhaal ze leuk vinden en worden dus niet gedwongen om fanfics te lezen. Ik lees ook graag OP's hoor maar er moest echt geen opstand over gemaakt worden...

    Sorry dit is mijn mening sinds het toch een forum is... #NoHate


    You're not making any sense at all, mate.

    Je mag je mening vertellen, maar quote eens een bericht waarin wìj letterlijk zeggen dat die schrijfsters laag en egoïstisch zijn.

    En hoe kom je er in godsnaam bij dat wij een opstand willen veroorzaken? Als er een zogezegde 'opstandigheid' van onze kant komt, dan is dat door reacties zoals deze.

    En ja, er zitten hele goeie 1D-fanfics - le Melian is awesome - maar zoals Alecia al zei, gaan de meesten bijna allemaal over hetzelfde. :x

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 12:19 ]


    help

    Omg, people, calm the fuck down.
    Dit topic is om OP stories ook een plekje in de top te gunnen. Ja, sommigen gaan te ver met hun mening te uiten, maar ga dan niet gelijk op iedereen en het initiatief haten, want dat slaat nergens op.
    Als je iets wilt zeggen, hou het dan on-topic en maak er niet zo'n groot punt van.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rydel schreef:
    (...)

    You're not making any sense at all, mate.


    Haha Jackie, le awesome (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alecia schreef:
    (...)

    Dat vind ik niet. Sommige fanfics zijn wel goed, maar die zijn ver te zoeken omdat ze vaak over hetzelfde gaan. Helaas. En verder ga ik geen woorden er meer aan vuil maken, want ik vind dat dit topic niet voor discussie bestemd is. Als je per sé nog meer je zegje wil doen, pb me dan maar. Maar zet het dan alsjeblieft NIET in dit topic. Thank you very much.

    Neen ik zal zwijgen zoals de top eruit ziet is het nu goed :) OP's en fanfics is goed :) en ik zal me er ook verder niet meer in moeien.. sorry dat ik een drama veroorzaakte :(

    Lizor schreef:
    (...)
    Haha Jackie, le awesome (:


    Ik vond die gif nergens meer. D:


    help

    Rydel schreef:
    (...)

    Ik vond die gif nergens meer. D:

    :O

    *gaat kijken of misschien ergens op de wereld die awesome gif nog bestaat*

    It's just gone...like


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Crave schreef:
    Laten we er gewoon over ophouden met z'n allen? [:

    Er zijn meningen geuit van beiden kanten. We hebben nu een middenweg, een gedeelde top. Let's keep it calm and don't hate on each other.

    Want anders dan kan dit nog lang en veel gediscussieer worden ^^

    Exactly this. I get tired of this drama D:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Het nadeel van de toetsweek is toch wel echt dat ik niet een kijkje kan nemen bij de OP's :/ want ik weet al dat er goede tussen zitten (: helaas ben ik aan het leren *fake lach alsof ik het super leuk vind om te leren*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.