• Hi! Dit is gewoon een vraagje. Zijn er hier mensen die fan zijn van 5SOS? JA of NEE

    5SOS is een band uit Australië. Hun muziek genre is een mix van Blink-182, All Time Low, Ed Sheeran, Mayday Parade, Boys Like Girls, Busted (band), dus als je deze bands/zangers ken, dan weet je ongeveer hoe hun muziek is.





    Dit is gewoon een research hoor! Ik heb het voor een fan onderzoek nodig, haha!
    Dus als jullie heel vriendelijk willen zijn om gewoon een normaal antwoord te geven i.p.v. meteen in de verdediging te gaan, omdat iemand een mening heeft over 5SOS. Maak alsjeblieft hier geen ruzie van. Dank jullie wel! xx

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 16:26 ]


    Simple but effective.

    Father schreef:
    (...)
    Bron: Wikipedia


    Ze zitten in de rock genre.


    Simple but effective.

    MNMemories schreef:
    (...)

    Ze zitten in de rock genre.

    Pop rock. Dus pop, dus boyband. Geen discussie meer mogelijk. Daarbij Wikipedia agrees:
    Genres: Pop, Pop Rock


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roar schreef:
    Geen echte fans, nee. Net zoals die 1D fans zeggen dat ze ook van The Fray houden terwijl ze geen eens de liedjes Never Say Never of You Found Me kennen. De meesten denken ook dat ze fan zijn terwijl ze dat alleen maar zeggen omdat ze fan zijn van 1D.


    Eens met dit. Iedereen die fan is van 1D word ineens ook fan van hun. Mijn mening is dat hun alleen maar bekend zijn geworden doordat ze bij hun in het voorprogramma stonden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dat faalt zo hard he,ja ik ben fan van 1d
    Nee ik ben geen fan van ze omdat ze in hun voorprogramma stonden.
    Ik was al fan voordat ze uberhaupt 1D hadden ontmoet.


    "Love Lives Forever"

    Father schreef:
    (...)


    Wat jij wilt. Band of boyband, ze blijven gewoon 5SOS


    Simple but effective.

    MNMemories schreef:
    (...)

    Ze zitten in de rock genre.


    Dat soort muziek mag je geen rock noemen. Pure popmuziek.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Father schreef:
    Pop rock. Dus pop, dus boyband. Geen discussie meer mogelijk. Daarbij Wikipedia agrees:
    (...)


    Ik dacht altijd dat een band een band was waarbij ze allemaal zelf speelde. Wist niet dat mensen die zelf muziek maken en toevallig in een groep zitten en met alleen jongens gelijk een boyband zijn. Dus nu zijn McFly, The Script en ook nog andere artiesten die zelf muziek maken ook een boyband :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    (...)

    Ik dacht altijd dat een band een band was waarbij ze allemaal zelf speelde. Wist niet dat mensen die zelf muziek maken en toevallig in een groep zitten en met alleen jongens gelijk een boyband zijn. Dus nu zijn McFly, The Script en ook nog andere artiesten die zelf muziek maken ook een boyband :')

    Als het onder pop muziek valt en allemaal jonge jongens zijn, dan wel ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.