• Join us:

    Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa -Melieke- 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Noek - Lake - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - AvatarKyoshi - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits - 7 maart
    Ness - nessje - 23 september



    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Myke > Miall
    Niall - Kayleigh > Kiall
    Niall - Amber > Namber
    Niall - Ness > Nessiall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 juni 2013 - 22:15 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    DAT MOEST ER LIEF UITKOMEN. SORRY ALS HET STOM KLINKT. :c


    Danmarks Dynamite.

    nessje schreef:
    (...)

    Sorry, maar Gab een debiele zak noemen gaat niet alleen mij, maar ook iedereen in dit topic te ver.

    dit was het laatste wat ik hierover ga zeggen.


    Ik bedoelde zaak, Jezus, sorry dat ik één keer in mijn boosheid een letter vergete. EN ZE IS NIET DE OORZAAK. Dat heb ik al heel vaak gezegd. Het is dat IK mij erger aan dingen die debiel zijn, omdat het over niks gaat. En dat is niet die opmerking, dat zijn heel andere dingen en die slaan niet eens zo zeer op personen. Ik wil dat heel duidelijk hebben voor er misverstanden ontstaan.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    IK DOE NIKS WTF. IK ZEG DAT IEDEREEN MOET STOPPEN EN DAN.
    JA wtf.


    Danmarks Dynamite.

    I don't know, Berna, I don't know..


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Genoeg is genoeg. Kom op. Afgelopen.


    Miep

    Nu wordt ik wel pissig en dat's niet eens door Myke.


    Danmarks Dynamite.

    En Berna, ik weet het niet. Maar ik vind het niet leuk om hier iets van te zeggen. Ik ben al oranje c:


    Miep

    Maliksch schreef:
    Nu wordt ik wel pissig en dat's niet eens door Myke.


    Door mij. I get it. Maar we gaan stoppen met de hele discussie. Er is een keuze gemaakt door Myke, die niets te maken heeft met ons, niemand in het algemeen, en die keuze moeten we accepteren. 'Come on guys. Wat is hier allemaal gebeurd. De transformatie die de sfeer heeft ondergaan de laatste topics zijn eng...


    Miep

    Bechemi schreef:
    I don't know, Berna, I don't know..

    It makes me sad. This topic doesn't feel like it felt before. En ik ga als het nu doorgaat weg, want ik wil er niet in betrokken worden. Als mensen nu boos worden , omdat ik dit zeg. Dan Idk.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Maliksch schreef:
    IK DOE NIKS WTF. IK ZEG DAT IEDEREEN MOET STOPPEN EN DAN.
    JA wtf.


    Als jij er rusitger van wordt: Gabriëla, ik ben een persoon die zich snel en vaak aan dingen ergert. Ik heb een bek als een scheermes en dat wil niet in goede aarde vallen en ik vind het soms moeilijk om mij in te houden. Dan zeg ik dingen die niet goed zijn en dan vooral tegen mensen die dat niet verdienen. Je bent een aardige meid die dingen goed bedoeld. Ik heb mijzelf er alleen maar mee als ik mij aan dingen erger. Voel je je er niet kut bij, ik ben mezelf aan het opfucken en dat komt door niemand minder dan mijzelf. Ik wil terugnemen wat ik zei. Het spijt mij en ik schaam me ervoor dat ik een deel van het topic en jouw avond heb verpest. Het spijt me, dat is min fout geweest. Niet die van jou, Ness of iemand anders. Geloof me, ik ben de laatste persoon die liegt - ik heb een te groot geweten om te liegen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Donoghue schreef:
    En Berna, ik weet het niet. Maar ik vind het niet leuk om hier iets van te zeggen. Ik ben al oranje c:


    Als je het niet leuk vind, why dan de smiley ? idgi.


    Danmarks Dynamite.

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Als jij er rusitger van wordt: Gabriëla, ik ben een persoon die zich snel en vaak aan dingen ergert. Ik heb een bek als een scheermes en dat wil niet in goede aarde vallen en ik vind het soms moeilijk om mij in te houden. Dan zeg ik dingen die niet goed zijn en dan vooral tegen mensen die dat niet verdienen. Je bent een aardige meid die dingen goed bedoeld. Ik heb mijzelf er alleen maar mee als ik mij aan dingen erger. Voel je je er niet kut bij, ik ben mezelf aan het opfucken en dat komt door niemand minder dan mijzelf. Ik wil terugnemen wat ik zei. Het spijt mij en ik schaam me ervoor dat ik een deel van het topic en jouw avond heb verpest. Het spijt me, dat is min fout geweest. Niet die van jou, Ness of iemand anders. Geloof me, ik ben de laatste persoon die liegt - ik heb een te groot geweten om te liegen.


    Ik ben ook niet boos op jou. Want ik snap het nu wel.
    Ik leg mij erbij neer.


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    (...)

    Ik ben ook niet boos op jou. Want ik snap het nu wel.
    Ik leg mij erbij neer.


    Dank je wel dat je het begrijpt. En nu verder met jullie 1D-feestje!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife


    Danmarks Dynamite.

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Ik bedoelde zaak, Jezus, sorry dat ik één keer in mijn boosheid een letter vergete. EN ZE IS NIET DE OORZAAK. Dat heb ik al heel vaak gezegd. Het is dat IK mij erger aan dingen die debiel zijn, omdat het over niks gaat. En dat is niet die opmerking, dat zijn heel andere dingen en die slaan niet eens zo zeer op personen. Ik wil dat heel duidelijk hebben voor er misverstanden ontstaan.


    Ik had het niet over die spelfout ok? Je gaat gewoon niet iemand een debiel kennen als je hem/haar miss net 2 dagen ofz kent.

    Nee, ik ga niet kappen. Ja, geef maar een waarschuwing.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'