• Join us:

    Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa -Melieke- 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Noek - Lake - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - AvatarKyoshi - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits - 7 maart
    Ness - nessje - 23 september



    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    LIam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Myke > Miall
    Niall - Kayleigh > Kiall
    Niall - Amber > Namber
    Niall - Ness > Nessiall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla


    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 12:08 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 juni 2013 - 11:32 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Donoghue schreef:
    (...)

    Dat is niet waar. Ik voel me niet hoger. Maar ik heb twee keer een kleine waarschuwing gegeven, beide keren terecht. Dat vind ik echt niet leuk. Maar ik snap niet waarom je vind dat ik me hoger gedraag. Zou je dat uit kunnen leggen?


    Als je het zelf niet inziet, heb ik er weinig over uit te leggen.
    Als je normaal doen, waarom deel je dan waarschuwingen uit? We zouden toch doen alsof je geen mod was?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Als je het zelf niet inziet, heb ik er weinig over uit te leggen.
    Als je normaal doen, waarom deel je dan waarschuwingen uit? We zouden toch doen alsof je geen mod was?

    Ik weet niet waarom Anouk die waarschuwing precies heeft uitgedeeld, maar als ze zegt dat het terecht was geloof ik dat en andere mods hadden het dan ookgedaan. Waarschijnlijk hadden anderen hier ook ingegrepen in de situatie. Je kunt moeilijk zeggen; we zouden doen alsof je geen mod was, want dat is haar taak.

    Maar nogmaals ik heb hier echt geen zin in.

    @Gas: i heb driep covers ik probeer ze even over te zetten.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 16:23 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ook ald computter probslemen Berana>


    Reality's overrated.

    @ Berna,
    bedoel je mij ? en bedoel je one shots ? hihi.


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    @ Berna,
    bedoel je mij ? en bedoel je one shots ? hihi.

    Jup ik bedoelde jou en ik bedoelde de cover. die ik beeldig gehotoshopt heb.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    (...)
    Ik weet niet waarom Anouk die waarschuwing precies heeft uitgedeeld, maar als ze zegt dat het terecht was geloof ik dat en andere mods hadden het dan ookgedaan. Waarschijnlijk hadden anderen hier ook ingegrepen in de situatie. Je kunt moeilijk zeggen; we zouden doen alsof je geen mod was, want dat is haar taak.

    Maar nogmaals ik heb hier echt geen zin in.

    @Gas: i heb driep covers ik probeer ze even over te zetten.


    Ik liet me gaan en begon te schelden. That's it, Gabs doet het toch ook? En als zij wil dat we normaal tegen haar doen, moet ze niet verwachten dat ik het accepteer dat ze als een mod tegen mij gaat doen terwijl ik maar moet zeggen dat ze een normaal kind is.
    Ik ben gewoon niet iemand die zoiets accepteerd, sorry voor jullie.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Madhouse schreef:
    (...)
    Jup ik bedoelde jou en ik bedoelde de cover. die ik beeldig gehotoshopt heb.


    Oh die ! Yups. c:


    Danmarks Dynamite.

    nessje schreef:
    (...)

    Ik liet me gaan en begon te schelden. That's it, Gabs doet het toch ook? En als zij wil dat we normaal tegen haar doen, moet ze niet verwachten dat ik het accepteer dat ze als een mod tegen mij gaat doen terwijl ik maar moet zeggen dat ze een normaal kind is.
    Ik ben gewoon niet iemand die zoiets accepteerd, sorry voor jullie.

    Oke weetjes ik reageer hier liever niet op. Niet omdat ik te zwak ben of misschien ook wel. Maar ik ben er niet im betrokkenen wil dat ook nietvworden.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    (...)
    Oke weetjes ik reageer hier liever niet op. Niet omdat ik te zwak ben of misschien ook wel. Maar ik ben er niet im betrokkenen wil dat ook nietvworden.


    Dan reageer je niet, simpel genoeg.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Sorry dat ik misschien een beetje heel erg pissig doe, ik bedoel het niet zo. Het zit me gewoon niet lekker.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Weetje, het is goed met je Anouk.
    Veel plezier met je normale gedrag.
    I'm gone.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    neee, er is iets helemaal fout gegaan met die covers :s


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    neee, er is iets helemaal fout gegaan met die covers :s



    Hoe bedoel je ? ö


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    What the fuck is er gebeurd? Waarom is/was Ness helemaal pissig?


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×