• © JJHamblett & Sinistra




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en JamesPotter openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JamesPotter

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - IsA20

    Peter Pippeling -

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JamesPotter

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - IsA20


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Sinistra

    Ron Wemel -

    Hermelien Griffel - Limits

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 17:04 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Aaron Moon

    'Uhh, ja graag. Ik weet niet of je het ziet, maar ik zit onder het bloed.'Mompelt James.'Dat zie ik ja.'Antwoord ik droogjes.k liet iets van glas vallen en ik viel in het glas.' Voegt hij er aantoe. 'Ik krijg het glas er niet uit en tja... Mijn toverstok ligt op mijn bed. Ik ben half naakt, je weet wel...'Een korte binnen mondse grinnik verlaat mijn mond.
    'Dit is zo ongemakkelijk...'Dat snap ik wel.Hij steek zijn handen uit en zegt:'Kijk.'Er zit allemaal glas in zijn handen.'Eens zien.Het bloed kan ik weg halen,en het glas.Eens even denken hoor.'Mompel ik na denkend.Eerst haal ik het glas uit zijn hand.Wat best lang duurt,aangezien er veel glas in zit.Daarna pak ik wand,en richt die op James zijn handen.'Balsemio.'Het glas verdwijnt uit zijn handen.'Hygiëna.'Ook het bloed verdwijnt nu.Ik steek mijn hand uit,om hem omhoog te helpen.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 17:21 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Moet je niet eerst het glas er daadwerkelijk uithalen, voor je zijn wonden heelt met Balsemio? Anders heb je een hand met het glas erin, wat er niet bepaald makkelijk weer uit valt te halen xD. Balsemio doet namelijk niets meer dan helen)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Moet je niet eerst het glas er daadwerkelijk uithalen, voor je zijn wonden heelt met Balsemio? Anders heb je een hand met het glas erin, wat er niet bepaald makkelijk weer uit valt te halen xD. Balsemio doet namelijk niets meer dan helen)


    [K pas het wel aan >.<]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    Aaron Moon

    'Uhh, ja graag. Ik weet niet of je het ziet, maar ik zit onder het bloed.'Mompelt James.'Dat zie ik ja.'Antwoord ik droogjes.k liet iets van glas vallen en ik viel in het glas.' Voegt hij er aantoe. 'Ik krijg het glas er niet uit en tja... Mijn toverstok ligt op mijn bed. Ik ben half naakt, je weet wel...'Een korte binnen mondse grinnik verlaat mijn mond.
    'Dit is zo ongemakkelijk...'Dat snap ik wel.Hij steek zijn handen uit en zegt:'Kijk.'Er zit allemaal glas in zijn handen.'Eens zien.Het bloed kan ik weg halen,en het glas.Eens even denken hoor.'Mompel ik na denkend.Eerst haal ik het glas uit zijn hand.Wat best lang duurt,aangezien er veel glas in zit.Daarna pak ik wand,en richt die op James zijn handen.'Balsemio.'Het glas verdwijnt uit zijn handen.'Hygiëna.'Ook het bloed verdwijnt nu.Ik steek mijn hand uit,om hem omhoog te helpen.


    [Veranderd!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jason Broock

    'Hoe vaak had je precies gevochten de afgelopen vierentwintig uur?' vraagt Narcissa verbaasd. Mooi. Niemand weet dus van gisteravond, denk ik opgelucht.
    Ik begin te tellen. 'Ehm, gisterochtend had ik een klein meningsverschil met Bellatrix, gisteravond met je lieftallige neefje en net met Lucius.' Ik stop mijn opsomming en kijk naar het gezicht van Narcissa. Dan schiet er een pijnscheut door mijn neus. Ik bijt op mijn kiezen, maar trek een volgens mijn een vaag gezicht dat er waarschijnlijk heel idioot uitziet.
    Ik ga op de grond zitten en kijk naar het uitzicht. Het is best mooi vanaf hier. Er vliegen een paar terzielers boven het bos, en het bevroren meer glinstert in het zonlicht.


    -

    xxxHappiness schreef:
    (...)

    [Ja xd Dan schaamt James zich.]


    (Jullie zijn gemeenxd, mar ja, is goed.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JJHamblett schreef:
    (...)

    (Jullie zijn gemeenxd, mar ja, is goed.)


    (Nawh, dat valt toch wel mee? Misschien vindt Lils het wel zo sexy dat ze spontaan verliefd wordt :p niet dat dat gaat gebeuren, daar is ze veel te koppig voor, maar het had gekund)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Nawh, dat valt toch wel mee? Misschien vindt Lils het wel zo sexy dat ze spontaan verliefd wordt :p niet dat dat gaat gebeuren, daar is ze veel te koppig voor, maar het had gekund)


    (Whahaha, als dat gebeurd gaat James waarschijnlijk elke dag met een handdoek rondlopen en in glas vallen xd)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Nv)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 21:06 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Ik lag al een tijdje wakker met mijn ogen wijd open naar de bovenkant van mijn hemelbed te staren. Gisteren was echt heel vreemd verlopen en mijn hoofd zat nog steeds gevuld met vragen, hoewel de hoofdpijn wel weer geheel verdwenen was. Gelukkig, want dat zou mijn kerst toch wel zwaar verpesten. Als ik hier zo zou blijven liggen, zou er trouwens ook weinig van mijn kerst overblijven, dus misschien moest ik toch maar uit mijn bed komen.
    Langzaam kwam ik overeind en pakte snel de cadeautjes uit, die al een tijdje aan het voeteneind hadden gelegen. Mijn ouders hadden mij allerlei dreuzelboeken gestuurd en verder had ik toch voornamelijk dreuzelsnoep van mijn verdere familie gekregen. Het deed nog steeds pijn dat ik niks meer van Tuuntje kreeg, maar ik probeerde het te negeren. Van mijn vriendinnen had ik allerlei dingen speciaal voor roodharigen en andere beauty-spulletjes gekregen en van Potter... tja, ik wist niet wat hij dacht, maar ik was toch niet bepaald weg van DvD's voor kleine kinderen. Zijn vorige cadeautjes waren toch ietwat geslaagder.
    Snel waste ik mij, poetste mijn tanden en kleedde mij aan. Eigenlijk had ik best zin in het kerstontbijt, aangezien ik gisteravond door dat hele gebeuren met Lupos en dergelijke vrij weinig gegeten had. Lupos was één van degenen die mij deze nacht hadden bezig gehouden. Ik kon mij maar niet over zijn "mysterieuze genezing" zetten, zonder dat ik een echte verklaring had gekregen. Ik kon mijzelf nog wel horen uitleggen wat ik er allemaal over wist en had allemaal nachtmerries gehad over Lupos als weerwolf, als Sfinx en ga zo maar door. Allemaal onzin, maar niet bepaald fijn om de hele nacht lang door geteisterd te worden.
    Ik neuriede een dreuzel-kerstliedje, terwijl ik de deur opende en de slaapzaal uitliep. Ik kreeg meteen een halfnaakte Potter in de gaten, slaakte een gilletje en sloeg mijn handen voor mijn ogen. 'Potter, wat doe je?!' vroeg ik geschokt.


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Aaron haalt het glas uit mijn hand en ik bijt op mijn lip. Auw! Dan geneest hij het en ik kijk hem dankbaar aan. Ik mocht hem niet zo, mar hij deed nu wel erg aardig. Hij maakt het schoon en steekt zijn hand vriendelijk uit. Ik pakt hem beet en kom overeind. Dan hoor ik een gil en ik kijk om. Evers staat met haar handen voor haar ogen en haar mond staaf geschokt. Ik lach zachtjes. 'Potter, wat doe je?!' Vraagt ze en ik kijk haar aan. 'Ik struikelde en toen spatte jouw bol kapot. Ik viel in het glas, maar Aaron hielp me. Ik ben trouwens niet naakt hoor. Ik heb een handdoek voor.' Ik kijk even naar het glas op de grond. 'Kan iemand hem trouwens repareren?' Zeg ik en ik bijt op mijn lip.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aaron Moon

    James neemt mijn hand aan,en staat op.Van een gil kijken we beiden op.Lily Ever staat met haar handen voor haar ogen.Potter, wat doe je?!'Vraagt ze en ik en James kijken haar aan.
    k struikelde en toen spatte jouw bol kapot. Ik viel in het glas, maar Aaron hielp me. Ik ben trouwens niet naakt hoor. Ik heb een handdoek voor.'Antwoord hij.Hij voegt er nog aan toe:'Kan iemand hem trouwens repareren?'Met een zucht richt ik mijn wand op het glas.'Reparo!'Mompel ik.'Lily,waarom heb je geen spreuk gebruikt dat het glas niet kapot kan.En James,je kan zelf toch ook to-'Zeg ik maar ik maak mijn zin niet af.
    'Oja je wand ligt in de slaapkamer.'Mompel ik.Een grinnik verlaat mijn mond en ik zeg:'Als James zich omkleed kunnen we ontbijten.Want ja,ik zat wel in de Grote Zaal.Maar ik had eerst geen honger.En nu wel.'Vrolijk lach ik.'O,en ik moet eerst mijn kleurenlenzen in doen.'Voeg ik eraan toe.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Remus Lupos

    Als Aaron wegloopt zit ik alleen in de sneeuw. Ik besluit dat het nu echt te koud wordt en loop achter hem aan naar binnen. Dan bedenk ik me dat mijn pakjes nog in de Grote Zaal staan. Ik zucht en loop naar de Grote Zaal, waar een walm van gebakken eieren, worstjes en toast me tegemoet komt waaien.
    Ik zie Daniëlle en iemand die haar zus zou kunnen zijn aan de tafel zitten en ik loop naar hen toe. Als ik bijna bij hen ben zie ik dat Bellatrix er ook bij staat. Onwillekeurig kreun ik. Niet Bellatrix. Ik besluit zo stilletjes mogelijk mijn cadeautjes te pakken. Ik buk me om ze te pakken, maar struikel dan op de een of andere manier over de bank, en beland met mijn elleboog in het ontbijt van Daniëlle en met mijn hoofd op de houten tafel. Ik zie sterretjes en hijs me kreunend op aan de tafel en ga op de bank zitten. Ik merk dat er mensen naar me staren en ik wordt rood.


    -

    James Potter

    Aaron zucht en maakt mijn bol. Snel raap ik hem op en druk hem tegen mij aan alsof het de heilige graal is. 'Dankje.' Mompel ik. 'Lily, waarom heb je geen spreuk gebruikt dat het glas niet kapot kan. En James, je kan zelf toch ook to-' Ik wil er net tegen ingaan, als hij zichzelf verbeterd. 'Oja, je toverstok ligt in de slaapkamer.' Ik grinnik zacht. 'Nee, ik ben Dreuzel geworden.'
    'Als James zich omkleed kunnen we ontbijten. Want ja, ik zat wel in de Grote Zaal. Maar ik had eerst geen honger. En nu wel.' Ik grinnik zachtjes. Ik haal mijn hand door mijn haar en knik. 'Is goed.' Normaal gesproken zou ik nooit met Aaron ontbijten, maar als ik dan bij Lily zou zitten is het prima. Ik grinnik zacht om mijn eigen gedachten. 'O, en ik moet eerst mijn kleurenlenzen in doen.' Ik knik. Mij lijkt het echt lastig om zwart-wit te zien. Opeens kom ik op een plan hoe ik Lily kan knuffelen.
    'Vrolijk Kerstfeest trouwens!' Zeg ik en ik sla vriendschappelijk op Aarons schouder. Dan loop ik naar Lily toe en sla voorzichtig mijn armen om haar heen. 'Bedankt voor je bol, Lils. En een vrolijk kerstfeest.' Op kerstdag zou ze me toch niet wegduwen?

    (Ik moet eerst afwassen, daarna maak ik Bella)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Bellatrix Zwarts

    Ik zie iemand bukken en met mijn stok verplaats ik de bank een klein beetje. De jongen valt met zijn elleboog in Westlize's eten en met zijn hoofd op tafel. Ik begin te lachen en als hij opkijkt zie ik dat het Lupos is. 'Zo, Lijpos, eet je voortaan met je elleboog?' Ik rol mijn stok uitdagend tussen mijn vingers. 'Dus... Gaan jullie nog wat dappers doen om mij weg te krijgen of heeft de sorteerhoed een vergissing gemaakt en hadden jullie in Huffelpuf moeten zitten, of nog beter: niet op deze school.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!