• © JJHamblett & Sinistra




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en JamesPotter openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JamesPotter

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - IsA20

    Peter Pippeling -

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JamesPotter

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - IsA20


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Sinistra

    Ron Wemel -

    Hermelien Griffel - Limits

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 17:04 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Ook iemand voor Daniëlle?!Ze zo alleen nu?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    [Ook iemand voor Daniëlle?!Ze zo alleen nu?]


    (Ik heb James of Bella, maar ik reageer niet super snel, haha)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ik heb al een tijdje niet met Cissy geschreven, dus dan wordt het Cissy c: )

    Narcissa Black

    Toen ik de volgende dag wakker werd, voelde ik mij eindelijk weer helemaal goed. Ik verachtte wat Bella en Rose gister had aangedaan, maar de stapel cadeautjes aan mijn voeteneinde maakte heel wat goed. Nieuwsgierig scheurde ik het ene na het andere pakje open en bewonderde alles wat ik gekregen had. Vervolgens kleedde ik mij snel aan, warm maar stijlvol, aangezien in niet van plan was lang binnen te blijven. Ik zag Bella er niet voor aan om in dit prachtige maar irritante winterweer naar buiten te gaan en aangezien ik zo op eerste kerstdag geen zin in haar had, was dat dus de beste plek voor mij om te zijn.
    Toen ik helemaal gewassen en aangekleed was, verliet ik de slaapzaal, doorkruiste voorzichtig de leerlingenkamer en vervolgde mijn weg naar buiten. Wel nam ik nog wat van het ontbijt mee uit de grote zaal mee, om niet te verhongeren. Buiten aangekomen nam ik een hap van de appel die ik gepakt had en keek om mij heen. Ik zag twee personen. Lupin uit Gryffindor en Jason uit Slytherin. De keuze was dus snel gemaakt. Ik haalde de jongen met de zwarte haren snel in. Het viel mij op dat hij er nogal gehavend uitzag. Alsof hij meerdere keren gevochten had of zo.
    'Heee, Broock. Wat heb jij nu weer gedaan?' vroeg ik hem vriendelijk. Ik had immers niks tegen hem en mijn familie ook niet. 'Oh en fijne kerst trouwens.'


    Happy Birthday my Potter!

    JJHamblett schreef:
    (...)

    (Ik heb James of Bella, maar ik reageer niet super snel, haha)


    [Doe maar Bella k heb wel zin in n gevecht XD]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    (...)

    [Doe maar Bella k heb wel zin in n gevecht XD]


    (Bella maakt niet bepaald vriendjes op deze manier. Iedereen vecht met haar :p )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Bella maakt niet bepaald vriendjes op deze manier. Iedereen vecht met haar :p )


    [Zwadd en Griff haten elkaar! XD]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rider schreef:
    (...)

    (Bella maakt niet bepaald vriendjes op deze manier. Iedereen vecht met haar :p )


    (Hahaha, inderdaad xd. Eigenlijk vecht zij meer met hun, maar ja;p
    @happiness is goed, waar is Danielle?)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 20:46 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JJHamblett schreef:
    (...)

    (Hahaha, inderdaad xd. Eigenlijk vecht zij meer met hun, maar ja;p
    @happiness is goed, waar is Danielle?)



    [Dani,zit in de Grote Zaal.Aan de Griffoendor tafel :D]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bellatrix Zwarts

    Nadat ik mijn ontbijt ophad, stond ik op. Ik draaide een rondje en liep richting twee meisjes. Ik herkende ze als de zusjes Westlize. 'Dag Westlize en Westlize' zei ik sarcastisch. 'Hebben jullie al een leuke kerst? Voor het tegenovergestelde kan ik zorgen.' Ik had echt een rothumeur, met kerst nogwel! Als Cissy me nu meemaakt gaat ze waarschijnlijk weer zeuren over mijn humeur en jongens. Daar zeurde ze namelijk altijd over. Begreep ze dan niet dat ik geen vriendje wou? Al was het misschien wel handig, aangezien Cissy misschien dan stopte met zeuren. Ik werp een blik op de tafel van zwadderich. Van Detta zit daar in een gesprek met Arduin. Hmm, Van Detta kon misschien wel bruikbaar zijn. Dan zou mijn zus tenminste niet meer zo zeuren. Ik richt mijn blik weer op de twee meisjes voor me. 'En? Krijg ik nog antwoord?'

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 21:01 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Daniëlle Jane Westlize

    'Dag Westlize en Westlize' zei zegt een sarcastische stem. 'Hebben jullie al een leuke kerst? Voor het tegenovergestelde kan ik zorgen.'Ik kijk op en zie Bellatrix staan.
    Wat wilt dat kind toch van iedereen.Ze denkt echt dat ze alles is.Ze heeft wel pech,want dat is ze niet.Ik sta rustig op en kijk haar kil aan.
    Het is duidelijk dat er wat mis is met dat kind vandaag.En? Krijg ik nog antwoord?'Dringt ze aan.
    'Wat moet je Zwarts?En ja ik heb een leuke Kerst.Heb je er wat tegen?'Vraag ik haar net zo kil als ik haar aan kijk.Mijn hand steekt al naar mijn wand.
    Als zij je komt lastig vallen wordt het waarschijnlijk toch een duel.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Er wordt maar wat afgevochten bij het ontbijt!
    En Jason heeft btw trouwens wel een hekel aan een familielid van Narcissa: Sirius)

    Jason Broock

    Als ik buiten kom zie ik Lupos ineengedoken onder een waterspuwer zitten. Die is blijkbaar weer terug uit de ziekenboeg. Ik bedenk net of ik misschien niet beter terug naar binnen zou kunnen gaan, als ik een stem hoor. 'Heee, Broock. Wat heb jij nu weer gedaan?' Ik draai me om en zie Narcissa voor me staan.
    'Oh en fijne kerst trouwens.'
    'Laten we zeggen dat ik een "klein meningsverschil" had met Lucius. Jij ook een fijne kerst.' We blijven een tijdje zwijgend staan. 'Ik neem aan dat je niet komt om te zeiken over mij en Angela?' vraag ik om de stilte te doorbreken. Nee, natuurlijk niet, anders was ze er wel over begonnen zegt de stem in mijn hoofd. Ik besluit het te negeren en kijk verwachtingsvol naar Narcissa. Ik kan eigenlijk niet geloven dat Bellatrix en hoe heet ie ook al weer... Sirius familie van haar zijn. Zij zijn klootzakken en Narcissa is... Aardiger. Ik zie dat Lupos ons ook heeft opgemerkt. Hij schijnt niet te weten wat hij moet doen. Ik besluit geen aandacht aan hem te schenken en leun tegen de koude muur.


    -

    Narcissa Black

    'Laten we zeggen dat ik een "klein meningsverschil" had met Lucius. Jij ook een fijne kerst.' Ik opende mijn mond even, maar klapte hem eigenlijk gelijk weer dicht. Lucius was soms echt té arrogant, moest altijd indruk maken. Maar stiekem vond ik dat wel leuk, hoewel hij en zijn vriendjes Jason niet zo hadden mogen toetakelen. Dat ging mij te ver.
    'Ik neem aan dat je niet komt om te zeiken over mij en Angela?' Nu schoten mijn wenkbrauwen toch even omhoog en verscheen een grijns op mijn gezicht. Wat was er met hem en Angela dan? Hadden ze wat? Oké, ik was soms net iets te gek op roddels. Misschien moest ik mij even inhouden, omdat hij dus blijkbaar veel "gezeik" over zich heen had gehad en hij niet op meer van dat soort praat zat te wachten, zo leek het in ieder geval.
    'Nee, dat was niet mijn bedoeling, maar ik ben nu toch wel nieuwsgierig naar wat er dan aan de hand is tussen jou en Angela,' zei ik dan ook, nog steeds met een lichte grijns op mijn gezicht. Jason was ondertussen tegen de muur aan gaan staan en ik besloot maar naast hem te gaan staan. De muur was wel heel koud, maar ik negeerde het. Kilte paste af en toe wel bij mij. Ik was dan misschien warmer dan de meesten van mijn familie, maar ik kon nog wel koud en gemeen doen. Maar dan vooral tegen modderbloedjes en bloedverraders, die mij lastig vielen.


    Happy Birthday my Potter!

    Aaron 'All' Fred Luuk Moon

    Als ik klaar ben met ontbijten,loop ik naar buiten.Daar zie ik.Broock,Narcissa staan,en Remus zit onder een waterspuwer.
    Ik negeer Broock,en Narcissa en loop naar Remus toe.'Hoi,hoe gaat het met je?'Vraag ik en ik ga naast hem zitten.Remus is wel de aardigste van zijn vrienden groep.James en Sirius denken dat ze alles zijn.En Peter is een vieze mee loper.Ja ik mag hun drie niet echt.
    Wat zou dit voor een dag worden trouwens?
    Een mooie?Of juist niet?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Het wordt druk buiten!)

    Remus Lupos

    Ik ben half ingedommeld als ik stemmen hoor. Ik kijk om het hoekje van de waterspuwer en zie dan een van de twee Broocks staan en Narcissa Zwarts. Gelukkig blijven ze staan. Ik heb geen zin in problemen.
    'Laten we zeggen dat ik een "klein meningsverschil" had met Lucius. Jij ook een fijne kerst.' hoor ik Broock zeggen. Ik weet dat hij me ziet, maar hij negeert me.
    Dan komt er nog iemand aanlopen. 'Hoi Aaron' groet ik hem. 'Hoi,hoe gaat het met je?' Hij komt naast me zitten. Ik haal mijn schouders op. 'Zoals je ziet lig ik nu niet meer in de ziekenzaal, dus je kan zeggen dat het beter gaat.' Ik zwijg even. 'Wat is er gisteren eigenlijk gebeurd nadat ik zeg maar "flauwviel"? Ik weet alleen nog dat jij aan kwam lopen, en toen lag ik opeens in de ziekenzaal.' Ik kijk Aaron vragend aan.

    Jason Broock

    'Nee, dat was niet mijn bedoeling, maar ik ben nu toch wel nieuwsgierig naar wat er dan aan de hand is tussen jou en Angela' zegt Narcissa. Ik zucht. Waarom moest ik hier ookalweer over beginnen? Ik besluit antwoord te geven, voordat iemand anders dat doet en iedereen weer verkeerde ideeën krijgt.
    'Niets, en dat is dus het probleem, want iedereen denkt van wel' Ik voel even aan mijn neus. Geweldig, hij is weer aan het bloeden. Het gat in mijn achterhoofd volgens mijn ook weer, want het is daar warmer dan normaal. Ook mijn been doet weer zeer. Ik hoop dat Narcissa me geloofd, anders wordt ik nog pissiger dan ik al was. En geloof me, dat is heel pissig.


    -

    [Het wordt inderdaad druk! Gezellig :p]

    Aaron 'All' Fred Luuk Moon

    'Hoi Aaron'Groet Remus mij als ik zit.En hij antwoord op mijn vraag:'Zoals je ziet lig ik nu niet meer in de ziekenzaal, dus je kan zeggen dat het beter gaat.'Hij zwijgt even en vraagt dan terwijl hij mij vragend aan kijkt:'Wat is er gisteren eigenlijk gebeurd nadat ik zeg maar "flauwviel"? Ik weet alleen nog dat jij aan kwam lopen, en toen lag ik opeens in de ziekenzaal.'
    Ik denk even na en dan antwoord ik:'Daniëlle,professor Santius en ik brachten je naar de Ziekenzaal,na dat ik om hulp had geroepen.'Tja,wat moet ik anders zeggen?'En de rest heb je zelf mee gemaakt.'Voeg ik er nog aan toe.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded