• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 13:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate Sadler
    'Wil je dan iets anders?' zeg ik en nip van mijn koffie.
    'Thee, warme melk, fruitsap, water...?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Eh nee, ik ben eigenlijk prima," zeg ik dan. Nate somt allemaal dingen op. "Nee, hoeft niet, maar bedankt. Is het goed als ik hier even ga douchen?" vraag ik aan hem en kijk hem aan.

    [Geheh, ik ga niet meewerken ^^ alleen als je belooft dat uiteindelijk ze hem wel weer kent :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Lizl, zullen we doorspoelen met Tyler en Kath tot ze terug gaan of terug zijn op school ofzo? Heb even geen inspiratie meer.. x'D

    Ps: Ben morgen tot ongeveer 19:00 weg, ga met de 2de klassers van mn school naar A'dam}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ja Leslie ik beloof het want anders kan de voorspelling ook niet uitkomen ;) en Ja Ellie is goedxd]

    Nate Sadler
    'Douch maar.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dank je :P]

    Leslie Sadler
    Ik sta op en loop richting de badkamer. De deur doe ik wel dicht, maar niet op slot. Ik zet de douche aan, laat de badjas van mijn schouders glijden en stap onder de douche. Het is lekker warm en ik spoel alles van me af. Blabla, klaar, aangekleed, shizzle. "Klaar," zeg ik tegen Nate en ik loop naar het bed. "Toch maar wat koffie drinken," zeg ik dan met een glimlachje. Ik laat de koffie weer warm worden en drink er dan van.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine Garcia
    Ik rij met hem terug naar school na eerst naar de bios te zijn geweest om onze motors. Ik pak zijn hand vast als hij ook afgestapt is en loop met hem mee naar onze kamer, eenmaal daar laat ik me op mijn rug op zijn bed vallen en kijk hem aan.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 21:20 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate Sadler
    Ik kijk of ze in slaap valt en zucht.
    Ik glimlach geruststellend. 'Je weet dat ik van je houd.' zeg ik zachtjes.

    Tyler Parker
    Ik laat me naast haar vallen.
    Ik val niet veel later al terug in slaap en hoor niets meer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik kijk Nate aan. "Ik hou ook van jou," zeg ik dan zachtjes terug. Ik drink de koffie helemaal op en zet die neer. Even wrijf ik over mijn voorhoofd. "Ik voel me...anders," mompel ik dan en voordat ik het weet ben ik ineens weg, in slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik flits haar naar huis en delete mijn nummer in haar gsm.
    Ik zucht en verwijder alles over mij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Is ze Nate nu ook echt vergeten? Weet ze zelfs zijn naam niet meer?

    Leslie Sadler
    Slaapt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Nate Sadler
    Ik kijk of ze in slaap valt en zucht.
    Ik glimlach geruststellend. 'Je weet dat ik van je houd.' zeg ik zachtjes.

    Tyler Parker
    Ik laat me naast haar vallen.
    Ik val niet veel later al terug in slaap en hoor niets meer.


    Katherine Garcia
    Hij valt naast me neem en valt heel snel in slaap, ik laat zijn kleten verdwijnen - alles behalve zijn boxer- en laat een pjama of trainingsbroek aan hem verschijnen. Ik trek de deken over hem heen en stap uit bed om vervolgens naar de kleerkaat te lopen.

    (Naar de engelen voor drama of slapen? (Misschien dat de engelen haar daar houden ofzo?)


    Don't be like the rest of them, darling

    idd

    Nate
    Ik verschijn terug naar huis.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    My god ^^

    Leslie Sadler
    Na een tijd word ik wakker. Zachtjes wrijf ik over mijn voorhoofd. "Mm waar ben ik?" zucht ik zachtjes totdat ik mijn ogen opendoe. Ik ben thuis en glimlach eventjes. Ik heb lekker uitgeslapen zo te zien, want het is al middag. Ik kom uit bed en check even mijn telefoon. Laat ik eens een berichtje sturen naar Jake. Hey, ik hoop dat je snel weer thuiskomt, want alleen is toch zo alleen. Xxxxx ily. Dan leg ik mijn telefoon weer weg. Ik rek me uit en loop naar beneden om een soort brunch voor mezelf te maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik krijg een berichtje en glimlach. 'Ga maar.' glimlacht Mila. 'We werken er wel verder aan.'
    Ik flits mezelf naar school en loop naar de kantine. Ik loop er naar toe en zie Leslie zitten. 'Hi schat, hoe was het met Nate?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ineens is Jake er en ik sta op om hem een kus te geven. "Hey," zeg ik dan en hij vraagt me naar ene Nate. "Hoe bedoel je?" vraag ik aan hem, "wie is Nate?" Ik ga weer zitten en begin te eten van mijn salade. "Wil je ook wat te eten?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.