• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 13:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate Sadler
    Ik laat mijn leren boxer verdwijnen en kijk haar nauwkeurig aan.
    'Enkel als jij het zeker weten wil.' zeg ik zachtjes en streel zachtjes over haar buik voor een bevestiging.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate wil alsnog de bevestiging van mij. "Heel mijn lichaam verlangt naar je," kreun ik dan zachtjes, "ik wil het." Ik kus hem dan met een intens verlangen, want ik ben onwijs geil geworden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik ga tussen haar benen zitten en leg haar enkels op mijn schouders zodat ik diep in haar kan.
    Ik voel even hoe nat ze is en glimlach dan. Ik stoot dan in een keer in haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate zorgt er gelijk voor dat hij heel diep kan. Wanneer hij in één keer in me stoot, kreun ik redelijk hard. "Nate," kreun ik dan zachtjes en ik heb mijn ogen gesloten. Mijn handen hebben een vuist vol deken vast en ik wacht af op meer. Ik laat een condoom om zijn stijve verschijnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik pomp in een snel tempo in haar en onze kreunen en gehijg vullen de kamer.
    Mijn duim verwent haar clitje ondertussen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    En weer heb ik het laten gebeuren, maar met elke keer dat Nate diep in me is, gaat die gedachte meer naar de achtergrond. Ik kreun en hijg en voel hoe Nate me snel naar mijn hoogtepunt werkt. Dit komt ook doordat hij daarstraks was begonnen met me te verwennen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach en zorg dat ze eerder klaarkomt dan mij maar blijf haar door verwennen.
    Ik weet wat dat effect heeft, niet even pauzeren om haar te laten rusten,...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate maakt me helemaal gek door - door te gaan als hij me heeft laten komen. "Nate," kreun ik zacht en beschuldigend. Mijn rug krom ik en ik zet mijn nagels in zijn rug voor wat houvast. Ik begin met mee bewegen, omdat Nate me gewoon gek maakt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik moet zo maar eens gaan slapen xd maar ik heb nog geen zin xd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik lach en stoot sneller en dieper.
    Ik voel me ook bijna komen maar wil haar nog een keer laten komen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Je weet het," zeg ik. Hij weet dat wanneer ik geen rust krijg, ik helemaal gek word van genot. Mijn nagelafdrukken staan in zijn schouders. Naast de plaats waar mijn benen steunen. Hij is diep in me en mijn ademhaling is echt gehijg. Dan voel ik gewoon hoe ik weer klaarkom. Er verlaat een schreeuw van genot mijn mond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Door haar geschreeuw en haar nagels in mijn rug kom ik ook met een hare kreun klaar.
    Ik laat me naast haar vallen en hou haar stevig vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ook Nate komt klaar en mijn ademhaling gaat heel erg snel. We liggen dicht tegen elkaar aan en het is erg warm, maar wel fijn. Mijn energie is er amper nog en daarom lig ik daar maar gewoon terwijl ik half in slaap al ben, maar toch nog wel dingen merk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik laat de fles drank verdwijnen en verschijnen in de koelkast.
    Dan leg ik mijn gsm af en sla het deken goed over ons heen. 'Slaapzacht Les.' fluister ik


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate doet nog een paar dingetjes en mijn ogen zijn half open waardoor ik het nog een beetje meekrijg. "Hmhmhm," mompel ik als hij slaapzacht zegt, als teken dat ik dat ook tegen hem zeg en ik val dan in slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.