• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 13:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate Sadler
    Ik glimlach en voel dat ze slaapt. Ik sluit ook mijn ogen.
    Dan val ik langzamerhand in slaap.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Mijn slaap is diep en daarom merk ik helemaal niets meer van de omgeving. Als ik de volgende morgen wakker word, is het ook moeizaam om echt mijn ogen op te doen. Ik voel een naakt lichaam en eigenlijk verwacht ik daarom Jake naast me. Dan realiseer ik me dat het Nate is en ik krijg wel mijn ogen open. Wat heb ik gedaan? Ik zucht zachtjes en kom dan overeind uit bed, voorzichtig, zodat Nate niet wakker wordt. Ik laat een badjas verschijnen en loop naar het balkon voor frisse lucht. Daar zie ik het pakje sigaretten liggen en het is toch wel erg verleidelijk. Eentje nog? Het is niet alsof ik er nog meer ga roken na die ene. Ach, wat boeit het? Ik pak er een sigaret uit en steek hem aan. Ik begin met inhaleren en laat de rook uit mijn mond kringelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik word wakker als ik gebeld word. Ik neem op zonder mijn ogen te openen. 'Met Nate.' mompel ik hees en er klinkt gegrinnik aan de andere kant van de lijn. 'Uit je veren, slaapkop, je moet ons helpen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik hoor hoe Nate binnen wakker word. Ik rook de sigaret op en loop dan weer naar binnen. Nate ligt te bellen. "Met wie bel je?" vraag ik zachtjes aan hem. Geen idee wie dat kan zijn, maar waarschijnlijk vrienden van hem ofzo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Een mazoet is goed.' Cola met bier.
    Ik glimlach en sta dan maar wat te staan.


    Katherine Garcia
    'Ok' andwoord ik en loop bij hem weg naar de bar waar ik een beertje voor glip door de aandscht van se man achter de bar te trekken. 'Mag ik een mazoet en een wodka?' Vraag ik hem dan en na een minuut ofzo loop ik terug naar Tyler met twee glazen in mijn hand.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate Sadler
    Ik ben plots klaarwakker. 'Ik had gezegd dat ik stop, ik heb alles doorstaan.' protesteer ik en steek even een vinger naar haar uit als teken dat ze even stil moet zijn. 'Ja ik weet het, maar we hebben je nodig, 1 klus en dan laten we je met rust' Ik zucht en kijk naar Leslie.

    Tyler Parker
    Ik glimlach naar haar en druk mijn lippen op haar wang. Ik neem mijn glas over.
    Dan nip ik er van en kijk haar aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate is ineens helemaal wakker en ik wil vragen waar hij het over heeft als hij zegt dat hij alles heeft doorstaan, maar hij gebaart dat ik stil moet blijven. Zachtjes ga ik op het bed zitten. Nate is nog naakt, maar ik heb de badjas aangehouden. Nate kijkt me aan als hij zucht en ik moet dan niezen, drie keer. Ah oh, ik maakte geluid.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Nate is er daar een meisje?' zegt Hij. Ik slik. 'Nee-' 'Lieg niet, maar nu is het opgelost. Als jij dat wicht meebrengt naar ons hebben we je niet meer nodig. We hebben nog een slet nodig dus die bezorg je ons.' Klik. Ik kijk naar de hoorn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate is een gesprek bezig en ik veeg mijn neus af met de mouw van de badjas. Als Nate klaar is met het telefoongesprek kijkt hij naar de hoorn. "Sorry voor het niezen," zeg ik dan met een klein glimlachje, "wie was dat aan de telefoon?" Ik kijk hem nieuwsgierig aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Mijn oude baas.' zeg ik zachtjes. 'Les, je hebt je serieus in de problemen gewerkt.'
    Ik ga met mijn handen in mijn haar zitten. Wat moet ik doen, wat moet ik nu in hemelsnaam doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Zijn oude baas? Oh, van het...pooier werk. Dan worden mijn ogen iets groot bij het volgende dat hij zegt. "H-hoe bedoel je? Waarom heb ik mezelf in de problemen gewerkt? Je was toch van dat werk af?" Nate zit met zijn handen in zijn haar en dat is geen goed teken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Jah maar ik moest nog één klus voor hem klaren en door te niezen wist hij dat er een meisje bij me was...'
    Ik stop even en haal adem. 'En dat was juist het gene wat hij nodig had.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Je maakt een grapje nu hè?" vraag ik dan aan hem en bijt op mijn lip. "Zeg alsjeblieft dat je een grapje maakt." Hoe kan ik zó onhandig zijn? Het zit gewoon echt in mijn genen, maar ik ben onwijs onhandig met dit soort dingen. "Sorry," fluister ik dan zachtjes. "I-is het eenmalig? Of moet dat meisje er blijven? Ik dus eigenlijk.."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Blijven. Maar ik ga jou echt niet overdragen. Jake zou me vermoorden en ik zou mezelf erna nog eens vermoorden.' Ik denk.
    Ken ik een meisje die er geen probleem mee heeft gebruikt te worden, die gewoon er verslaaft aan is... Misschien bij mijn vroegere meisjes....


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ben eten


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.