• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 13:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    Tyler Parker
    Ik glimlach naar haar en druk mijn lippen op haar wang. Ik neem mijn glas over.
    Dan nip ik er van en kijk haar aan.


    Katherine Garcia
    Ik drink een paar slokken en kijk wat rond en merk dat hij mij aan kijkt. 'Wat is er?' Vraag ik hem met een glimlach terwijl mijn mond half verscholen is achter het nu halve glas wodka.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    "Kunnen we hem niet laten inzien dat hoeren en pooier-zijn niet goed is?" vraag ik dan aan Nate en kijk hem aan. "Het is me bij jou ook gelukt. Ik kan je niet helpen met denken aan een ander meisje die er misschien heen kan...want ik kan niet iemand anders iets aan doen wat praktisch gezien nu mijn eigen schuld is."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler Parker
    'Je bent gewoon zo mooi.' glimlach ik. Ik drink nog een slok van mijn glas.
    'Zullen we zo terug dansen?"


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate Sadler
    'Amy!' zeg ik en kijk haar aan. 'Weet je dat meisje nog die steeds seks met me wilde omdat ze onder andere mijn favorietje wilde zijn maar ik afwimpelde? Zij is geen hoertje meer maar gedraagt haar nog steeds als één. Ze zal wel graag zeggen dat ze de nacht met mij doorgekomen is en hij zal niets door hebben en heeft zijn meisje terwijl zij ook terug doet wat ze graag doet...'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    Ik glimlach terug naar hem wanneer hij zegt dat ik mooi ben, een lieve glimlach. 'Is goed' anteoord ik dan en drink in een keer de rest van mijn glas leeg om deze vervolgens op een vsn de tafeltjes te zetten. Ik pak zijn hand en sleep hem dan achter me aan naar de dansvloer.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    "Ik ben haar niet vergeten nee," zeg ik dan en denk terug aan hoe we vechtend over de grond heen rolden. Ze mocht mij niet, op z'n zachtst gezegd. "Dan moet je haar hierheen laten verschijnen? Ze zal de situatie vast wel accepteren en het gewoon doen."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler Parker
    Ik drink mijn glas ook op.
    Dan laat ik me mee slepen naar de dansvloer. Ik leg mijn handen op haar heupen en begin te danen.

    Nate Sadler
    Ik knik en laat Amy hier verschijnen. Ze is zo goed als naakt. 'Wat the?!' mompelt ze geirriteerd en ziet me dan staan.
    'Nete!' glimlacht ze plots. 'Ik wist dat je me nog zo roepen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Amy is in de kamer en ze is zowat naakt. Nate is ook nog naakt dus ik laat een badjas om hem heen verschijnen. Zij hoeft hem niet meer naakt te zien. Ik houd me een beetje op de achtergrond en vraag me af of ze me nog zal herkennen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach naar Leslie en ik zie Amy even met haar ogen rollen. Ik leg Amy dan alles uit en ze grijnst.
    'Ik wil het doen op één voorwaarde...' zegt ze en ik kijk haar aan. 'Eén nacht met jou.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Amy lijkt ermee in te stemmen, maar dan geeft ze ineens een voorwaarde. Ondanks dat ik eigenlijk samen ben met Jake, voel ik toch een steek van jaloezie. 'Slet' denk ik in gedachten, maar dat zeg ik niet hardop. Het is Nate zijn eigen keuze of hij wel of niet dat gaat doen. Ik kijk naar mijn eigen handen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik zucht. 'Niets anders?' Ze schud met een grijns haar hoofd. 'Het is te nemen of te laten.' Ik zucht. 'Ik stuur je wel.' mompel ik en laat haar verdwijnen. 'Onze dag verpest en ik heb geen idee wat ik nu met Amy aanmoet...'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik houd me gewoon afzijdig en kijk op naar Nate als hij tegen me spreekt. "Hoezo is de dag verpest?" vraag ik dan aan hem. "We kunnen nog steeds gewoon gaan picknicken? En met Amy...het is de beste optie. Niet waar? En je hebt al eerder seks met haar gehad...dus het is niet iets nieuws." Ik probeer het gewoon luchtig te houden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Je snapt het niet.' zeg ik zachtjes. iets gekwetst. Alsof het niets is.
    'Ah laat maar.' Ik flits haar naar de school. Ik moet dit alleen doen en alweer is bewezen dat ik haar in gevaar breng.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik kan horen dat Nate gekwetst is en ik wil net wat zeggen, als ik ineens ergens anders ben. Verward kijk ik om me heen, totdat ik de school weer herken. Ik zucht en flits mezelf dan terug naar Nate. "Flits me nu niet weer weg," zeg ik waarschuwend tegen Nate. "I-ik wil ook niet dat je een nacht met haar doorbrengt, maar wat moet ik dan? Zelf gaan naar je oude baas?" Ik kijk Nate aan. "Het spijt me, dit is mijn schuld dat het nu zo is, maar ik weet niet wat ik eraan kan veranderen."

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 12:50 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Ga naar school, Leslie, wacht op Jake. Ik moet mijn eigen boontjes doppen.' zeg ik enkel.
    Ik laat me niet toe om enige gevoelens te tonen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'