• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 13:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ga douchenx]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lizl?


    Don't be like the rest of them, darling

    sorry ben chemie aan het leren... zucht....

    Tyler
    Ze komt naast me rijden waardoor ik terug versnel en grijns.
    Ik scheur door de wegen naar de cinema.

    Nate
    Ik vlieg haar achterna xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    sorry ben chemie aan het leren... zucht....

    Tyler
    Ze komt naast me rijden waardoor ik terug versnel en grijns.
    Ik scheur door de wegen naar de cinema.

    Nate
    Ik vlieg haar achterna xd



    Katherine Garcia

    Ik grijns en rij al snel weer voor hem en kijk grijnzend achterop, 'politie' zeg ik waarschuwend en rij een beetje langzamer. Ik betwijfel of hij nu zin had in politie en ik zelf ook niet.

    {Maakt niet uit (: }


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik verminder mijn snelheid ook en we rijden nu op ons gemak. De agenten passeren en kijken ons even scherp aan maar rijden door. Ik grinnik en kijk naar Kath. ''Goed gezien.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik verminder mijn snelheid ook en we rijden nu op ons gemak. De agenten passeren en kijken ons even scherp aan maar rijden door. Ik grinnik en kijk naar Kath. ''Goed gezien.'


    Katherine Garcia
    Ik glimlach naar hem en rij dan weer sneller als de politie weg is. Ik rij met hem mee naar de bios -even voor hem- en blijf tegen mijn motor leunend op hem wachten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik stap af en haal mijn sleutel in het slot. Ik pak haar hand dan vast en neem haar me nar binnen;
    Ik bestel de kaartjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik stap af en haal mijn sleutel in het slot. Ik pak haar hand dan vast en neem haar me nar binnen;
    Ik bestel de kaartjes.


    Katherine Garcia
    Ik houd zijn hand vast en laat deze even los wanneer hij de kaartjes koopt, ik loop naar het deel waar ze popcorn en andere dingen verkopen. Ik koop twee cola, een popcorn, een pus pringles en skittles.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tylr Parker
    Ik leid haar naar de juiste zaal.
    Ik loop dan naar onze stoelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tylr Parker
    Ik leid haar naar de juiste zaal.
    Ik loop dan naar onze stoelen.


    Katherine Garcia
    Ik volg Tyler naar de zaal en vervolgens na onze stoelen waar ik de popcorn en een beker cola bij hem neerzet en de rest bij mij. 'Hoeblang zou het duren voordat je zus of je moeder doorheeft dat je een motor hebt?' Vraag ik hem en druk een kus op zijn lippen.



    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    ('Ik hoop een maand.' grinnik ik.
    Ik leg mijn arm om haar schouders en de film start x.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    ('Ik hoop een maand.' grinnik ik.
    Ik leg mijn arm om haar schouders en de film start x.


    Katherine Garcia
    Ik lach zachtjes en leg mijn hooft op zijn schouder als hij zijn hand om mijn schouder legt. Ik keek even langs de mensen in de zaal en bleef vervolgens kijken naar een jongen, engel, 'blijkbaar gaan engelen ook naar de bioscoop' zeg ik dan zachtjes met een lach.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Nate komt me achterna en ik kijk naar hem om. Ik houd een klein beetje in zodat ik om hem heen kan gaan vliegen. Onder hem, naast hem, boven hem en dat allemaal terwijl onze lichamen maar net niet die van elkaar raken. "Ik houd van vliegen, terwijl ik het eigenlijk niet zo vaak doe."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler Parker
    'Bioscoop is voor iedereen he.' glimlach ik en druk een kusje op haar kruin.
    De film start al snel.

    Nate Sadler
    'Misschien daarom dat je het graag doet? Anders gaat het misschien vervelen.' Ik glimlach
    We vliegen door het woud;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Misschien wel ja," stem ik dan met een glimlach in. We vliegen door het woud en ik tik Nate dan aan. "Tik, jij bent hem," zeg ik met een lach waarna ik naar links toe schiet om van Nate weg te vliegen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.