• Join us:

    Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Aniek - Karev- 24 december
    Melissa - Melieke- 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Noek - Lake - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - iSkyscraper - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits- 7 maart
    Anne - xAnneS - 22 Februari



    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 18:41 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Yay, ik moet naar een of andere gekkenafdeling een uur hiervandaan of mijn vader moet naar de rechter, dat is ook echt 'vrijwillige opname.' Als je niet gaat beginnen ze een rechtzaak.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    InsaneMe schreef:
    Yay, ik moet naar een of andere gekkenafdeling een uur hiervandaan of mijn vader moet naar de rechter, dat is ook echt 'vrijwillige opname.' Als je niet gaat beginnen ze een rechtzaak.


    Whuut, dat is echt gekkenwerk O.o


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Helleuw c:


    Miep

    Oké, ik ben dus in het ziekenhuis geweest. Ik had gisteren al pillen geslikt toen ik hier op het forum was. Ik heb een één of ander zwart spul opgehad en leef dus nog. Sorry voor al mijn gezeur.
    Jullie hebben me gisteravond echt geholpen, anders had ik nooit gebeld. Bedankt. En nogmaals sorry voor mijn gezeur.


    Reality's overrated.

    Curlies schreef:
    (...)

    Whuut, dat is echt gekkenwerk O.o

    Ik weet niet eens waarom, die man denkt dat ik expres ziek word zodat ik misschien dood ga. Hij denkt serieus dat ik expres naar Gent wil gaan, daarna terug kom in isolatie, een maand me familie amper zie en daarna nog 2 maanden naar Rotterdam ga. Die man is gek, maar goed, hij zegt dat ik mijn broertje's jeugd verpest en hem traumatiseer dus dan ga ik maar weg.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Lake schreef:
    Oké, ik ben dus in het ziekenhuis geweest. Ik had gisteren al pillen geslikt toen ik hier op het forum was. Ik heb een één of ander zwart spul opgehad en leef dus nog. Sorry voor al mijn gezeur.
    Jullie hebben me gisteravond echt geholpen, anders had ik nooit gebeld. Bedankt. En nogmaals sorry voor mijn gezeur.

    We zijn hier juist om elkaar te helpen, en als elkaar gezeur daaronder valt is het zo. Ik zeur ook het hele topic af.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    InsaneMe schreef:
    (...)
    Ik weet niet eens waarom, die man denkt dat ik expres ziek word zodat ik misschien dood ga. Hij denkt serieus dat ik expres naar Gent wil gaan, daarna terug kom in isolatie, een maand me familie amper zie en daarna nog 2 maanden naar Rotterdam ga. Die man is gek, maar goed, hij zegt dat ik mijn broertje's jeugd verpest en hem traumatiseer dus dan ga ik maar weg.


    Okay, fuck him.


    I don't want you to die, I want you to suffer.



    HAHAHAHAHAHA


    Miep



    OMG HAHAHAHAH.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ga ff leuke plaatjes zoeken als troost.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Curlies schreef:


    OMG HAHAHAHAH.


    WAHAHAHA.


    Reality's overrated.

    Curlies schreef:


    OMG HAHAHAHAH.


    Hahahahahaha. Marie, herken je de mensen uit mijn filmpje. c:


    Miep

    Curlies schreef:


    OMG HAHAHAHAH.


    Dit is dus de reden dat ik zo erg van hun houd. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Donoghue schreef:
    (...)

    Hahahahahaha. Marie, herken je de mensen uit mijn filmpje. c:


    JAAAA. IK GING STUK MAN.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hello loves. Ik heb een rot dag achter de rug.


    Danmarks Dynamite.