• Join us:

    Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Aniek - Karev- 24 december
    Melissa - Melieke- 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Noek - Lake - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - iSkyscraper - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits- 7 maart
    Anne - xAnneS - 22 Februari



    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 18:41 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ben een tomboy en alles behalve vrouwelijk. Daarom wil ik laten zien dat ik een vrouw ben en dat kan zijn. Ik wil nooit meer horen dat ik lelijk ben en dat het mensen opvalt dat ik geen rondingen heb - ik wil dat mensen een vrouw zien en niet een beperkt figuur dat het vrouwelijke geslacht draagt.

    Curlies schreef:
    (...)

    Sommige dingen weet ik niet te verwoorden, vervloek de lichte hersenschudding! ):


    Ahw, sterkte. :c


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    iSkyscraper schreef:
    Ik ben een tomboy en alles behalve vrouwelijk. Daarom wil ik laten zien dat ik een vrouw ben en dat kan zijn. Ik wil nooit meer horen dat ik lelijk ben en dat het mensen opvalt dat ik geen rondingen heb - ik wil dat mensen een vrouw zien en niet een beperkt figuur dat het vrouwelijke geslacht draagt.

    Sommige mensen denken dat ik een jongen ben als ze mijn haar niet zien, en als iets vrouwelijks aandoe behandelen ze me nog als een van de jongens dus ik doe me best niet meer.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    InsaneMe schreef:
    (...)
    Sommige mensen denken dat ik een jongen ben als ze mijn haar niet zien, en als iets vrouwelijks aandoe behandelen ze me nog als een van de jongens dus ik doe me best niet meer.


    Ik word soms ook voor jongen aangezien. Ik heb kort asymmetrisch haar en een vrij androgun gezicht; smal, lang, kleine ogen en een neutrala koppie. Alleen mijn dikke lippen en vooral neus verraden mijn vrouwzijn. En doordat ik geen rondingen heb, versterk dat het nog eens dubbel. Ik leef met je mee.

    Ugh, dat awkward moment wanneer mijn mentrix het de hele klas heeft verteld D:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Awh. :c

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Ik word soms ook voor jongen aangezien. Ik heb kort asymmetrisch haar en een vrij androgun gezicht; smal, lang, kleine ogen en een neutrala koppie. Alleen mijn dikke lippen en vooral neus verraden mijn vrouwzijn. En doordat ik geen rondingen heb, versterk dat het nog eens dubbel. Ik leef met je mee.

    Ik heb lang haar, maar meestal zit het in een knot of onder mijn vest, die niet erg vrouwelijk zijn, daarbij ben ik al 2 jaar niet gegroeid doordat ik zo vaak ziek ben, bij mij zie je het aan mijn lippen en ogen.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Curlies schreef:
    Ugh, dat awkward moment wanneer mijn mentrix het de hele klas heeft verteld D:


    Wat heeft ze verteld?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Hm, ik ben juist een echt meisje-meisje.. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    InsaneMe schreef:
    (...)
    Ik heb lang haar, maar meestal zit het in een knot of onder mijn vest, die niet erg vrouwelijk zijn, daarbij ben ik al 2 jaar niet gegroeid doordat ik zo vaak ziek ben, bij mij zie je het aan mijn lippen en ogen.


    Ik ben ook klein en heb een atletenfiguur, ik ben vrij dun en ielig. Lang haar staat mij niet, ik word er heel lijzig van.

    Bechemi schreef:
    Hm, ik ben juist een echt meisje-meisje.. c:

    ik een weet ik niet ;p


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Haha, ik heb een atletenfiguur, maar wel met rondingen. Ik heb brede schouders en ben niet klein, maar ook niet heel lang. Maar een meisje-meisje ben ik zeker niet. Oh, en ik heb lang haar. Van natuurlijk krullen. Ik ben zowiezo al 'erg slank' gebouwt. Maar ben tegenwooridg vooral 'mager'. (Ik heb een eetstoornis.)
    Aan de ene kant ben ik blij met mijn figuur enzo. Maar ik vind mezelf al vanaf dat ik heel klein was dik. Ik ben nogal onzeker over dat soort dingen. Maar weet aan de andere kant ook wel beter. Een beetje raar >.<

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 20:31 ]


    Reality's overrated.

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Ik ben ook klein en heb een atletenfiguur, ik ben vrij dun en ielig. Lang haar staat mij niet, ik word er heel lijzig van.

    Ik heb hele dunne armen, en mijn polsjes daar zullen we maar niet over hebben.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Als ik veel eisen stel aan een story is toch niet erg? Ik heb geen zin dat ik story's aangeboden krijg die mij niks doen, dat heb ik namelijk de hele tijd al gehad.

    InsaneMe schreef:
    (...)
    Ik heb hele dunne armen, en mijn polsjes daar zullen we maar niet over hebben.


    Retweet.