• Join us:

    Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Aniek - Karev- 24 december
    Melissa - Melieke- 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Noek - Lake - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - iSkyscraper - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits- 7 maart
    Anne - xAnneS - 22 Februari



    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 18:41 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Melieke schreef:
    Nee, want hier schijnt de zon. :Y)


    Gemeen.


    Reality's overrated.

    Hellooowww <3


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    xAnneS schreef:
    Hellooowww <3


    Allo.


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    (...)

    Ik ben dus ziek, en ga niet meer naar school. Dus blijf ik ook zitten. Maar nu heeft mijn 'moeder' zoiets geweldigs gereged: Ik mag één dag op school zitten. De hele dag in een lokaaltje, om alvast aan het 'sfeertje' te wennen. En ik ben nou niet bepaald rustig - kuch - zoals jullie al gemerkt hebben. En, helemaal geweldig, ik zit in mijn eentje in een lokaaltje met de pedo wiskunde docent. Die dus echt verschrikkelijk is (Hij betast meisjes (heeft mij ook al wel eens aangeraakt) en noemt me 'schat' en lieverd'). En ja, ik moet zitten, alleen maar zitten. En je raad het al, op mijn verjaardag.
    Het hele jaar lang zit ik op mijn kamer, eenzaam te zijn. En daar heb ik vrede mee. Maar ik ga niet drie uur onderweg zijn naar school (Waardoor ik zo'n beetje om half vijf in de ochtend op moet.) En ik voel me zowiezo al kut. Oh en dan is het ook nog de dag dat ik uit huis word geplaatst.
    Ik haat mijn verjaardag zowiezo al. Maar ugh. Hier kan ik echt niet tegenop kijken.
    Sorry hoor.


    Jemig, dat is ook niet leuk van je moeder: op je verjaardag alleen in een lokaal met een creepy leraar sommen maken, uit huis worden geplaatst en dat terwijl je je zo klote voelt. Dat is toch ook te veel op een dag? Ik zou het hartstikke vermoeiend vinden om vroeg op te staan, drie uur te reizen, naar school te gaan, drie uur terug reizen, uit huis worden geplaatst en vrolijk proberen te doen op mijn verjaardag. :c
    Mag ik vragen waar je eigenlijk heen gaat? Anyway, ik ben er voor je, Noek. Volgend jaar wordt vast en zeker beter. En wat die leraar betreft: schoolleiding. Zeg dat je je niet op je gemak voelt om alleen in een lokaal te zitten met een leraar die je niet vertrouwd en je niet mobiel bent door je rolstoel en niet veel kan doen tegen die man. Gewoon aangeven, want je moet er niet aan denken dat die viezerik iets probeert? Houd je mobiel bij de hand en neem desnoods de les op voor bewijsmateriaal. Dan heb je iets om je mee te beschermen en tegen hem te gebruiken als er iets gebeurt.

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Jemig, dat is ook niet leuk van je moeder: op je verjaardag alleen in een lokaal met een creepy leraar sommen maken, uit huis worden geplaatst en dat terwijl je je zo klote voelt. Dat is toch ook te veel op een dag? Ik zou het hartstikke vermoeiend vinden om vroeg op te staan, drie uur te reizen, naar school te gaan, drie uur terug reizen, uit huis worden geplaatst en vrolijk proberen te doen op mijn verjaardag. :c
    Mag ik vragen waar je eigenlijk heen gaat? Anyway, ik ben er voor je, Noek. Volgend jaar wordt vast en zeker beter. En wat die leraar betreft: schoolleiding. Zeg dat je je niet op je gemak voelt om alleen in een lokaal te zitten met een leraar die je niet vertrouwd en je niet mobiel bent door je rolstoel en niet veel kan doen tegen die man. Gewoon aangeven, want je moet er niet aan denken dat die viezerik iets probeert? Houd je mobiel bij de hand en neem desnoods de les op voor bewijsmateriaal. Dan heb je iets om je mee te beschermen en tegen hem te gebruiken als er iets gebeurt.


    Mijn verjaardag vier ik niet, dus ik hoef ook niet vrolijk te doen. Nou ja, dat wel. Dat moet ik altijd want anders verpest ik de 'gezellige' sfeer volgens mijn 'moeder'.
    Ik zal zeker mijn telefoon erbij houden.


    Reality's overrated.

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Is het goed gezelschap? Misschien maakt dat het iets gezelliger in het ziekenhuis. Ik hoop het voor je, anyway. :c

    Ja, hij is van mijn leeftijd dus dat is sws fijn en hij speelt ook graag spelletjes.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    InsaneMe schreef:
    (...)
    Ja, hij is van mijn leeftijd dus dat is sws fijn en hij speelt ook graag spelletjes.


    Gezellig! Beter dan niks :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nouk, moegen wij je verjaardag wel een beetje vieren, of heb je liever dat we niks zeggen?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Curlies schreef:
    (...)

    Gezellig! Beter dan niks :3

    Ik heb Daan ook nog, een kind van 5 die zo bijdehand als wat is, daarbij heeft hij pas diabetes en ziet mij als een voorbeeld alleen is hij soms niet zo subtiel, jammer genoeg.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Karev schreef:
    Nouk, moegen wij je verjaardag wel een beetje vieren, of heb je liever dat we niks zeggen?


    Vier maar een beetje of zo haha. Ik hou van jullie, dus 'vier' ik mijn verjaardag met jullie, haha.


    Reality's overrated.

    De link naar Gabs profiel is weg, of is dat alleen bij mij.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    InsaneMe schreef:
    De link naar Gabs profiel is weg, of is dat alleen bij mij.


    Aangepast ^-^ Was het vergeten te markeren met de Q-code.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sorry, Noek, ik was pas om vijf uur thuis en ik was doorweekt soor de regen en toen ben ik film gaan kijken en heb je stuk niet nagekeken. Ik kruip zo achter de pc om het na te kijken. Sorry! :c

    Volgens mij doen de Q codes het niet meer.
    Even uitproberen: Karev
    Oké, hier wel, maar in de beginpost niet.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 18:37 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Karev schreef:
    Volgens mij doen de Q codes het niet meer.
    Even uitproberen: Karev
    Oké, hier wel, maar in de beginpost niet.


    Had een spatie tussen de username en de code gedaan. Oeps. Aangepast.


    I don't want you to die, I want you to suffer.