• Er zijn vele RPG's op Quizlet, maar de vraag is welk onderwerp missen julllie nog???


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik kwam op een geweldige RPG,

    *Fantasie RPG

    Een groep vrienden besluiten om op vakantie te gaan. Hun planning is een klein eilandje aan de kust van Amerika. Hawaii. Om daar te komen moeten ze per vliegtuig en dan per bood de oceaan over, maar niet wetend dat er een grote kracht is ontstaan.
    De bermuda driehoek waar ze door aangetrokken worden is een portaal naar het onbekende land Gabora. Daar worden ze per twee in een uithoek van het land gestuurd om zo elkaar te vinden en terug te keren naar huis, maar wat ze niet weten is dat hun lot veranderd in die tijd.

    *Je hoeft het verhaal niet te kennen, het gaat erom dat je je fantasie gebruikt.


    Vampire + Servant = Servamp

    Hmm, ik mag het wel.
    Waar zit het fantasy-gedeelte nog? Want ddat zie ik er niet zo in.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Het gedeelte dat ze in Gabora zijn, want

    Gabora is een land verzonnen door de fantasie van kinderen die tot leven is gebracht. Het hele land bestaat uit, magische wezens, waaronder Meerminnen elven, draken enz.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    Ik kwam op een geweldige RPG,

    *Fantasie RPG

    Een groep vrienden besluiten om op vakantie te gaan. Hun planning is een klein eilandje aan de kust van Amerika. Hawaii. Om daar te komen moeten ze per vliegtuig en dan per bood de oceaan over, maar niet wetend dat er een grote kracht is ontstaan.
    De bermuda driehoek waar ze door aangetrokken worden is een portaal naar het onbekende land Gabora. Daar worden ze per twee in een uithoek van het land gestuurd om zo elkaar te vinden en terug te keren naar huis, maar wat ze niet weten is dat hun lot veranderd in die tijd.

    *Je hoeft het verhaal niet te kennen, het gaat erom dat je je fantasie gebruikt.


    Het is ergens wel leuk, maar als je maar met twee in een uithoek wordt gezegd is het haast een één op één RPG + je kan niks meer als je "partner" dan stopt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ja oke, misschien dat 5 om v5 dan beter is, dat de eerste groep op de plek terecht na de breuk, en dat de andere dan ergens in de hoofdstad terecht komen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Nog een Harry Potter RPG :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    Nog een Harry Potter RPG :')


    Alsjeblieft niet zeg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teixeira schreef:
    (...)

    Alsjeblieft niet zeg.


    Stel je niet aan, er zijn nog 10x zoveel One Direction RPG's.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hatsumomo schreef:
    Ik zou willen dat mensen meer mee zouden doen in plaats van om dingen te vragen en zich vervolgens toch niet aan te melden. Dat zou pas fijn zijn.


    Ik herken mezelf ^^


    ©1998

    LyraPhoenix schreef:
    Ik kwam op een geweldige RPG,

    *Fantasie RPG

    Een groep vrienden besluiten om op vakantie te gaan. Hun planning is een klein eilandje aan de kust van Amerika. Hawaii. Om daar te komen moeten ze per vliegtuig en dan per bood de oceaan over, maar niet wetend dat er een grote kracht is ontstaan.
    De bermuda driehoek waar ze door aangetrokken worden is een portaal naar het onbekende land Gabora. Daar worden ze per twee in een uithoek van het land gestuurd om zo elkaar te vinden en terug te keren naar huis, maar wat ze niet weten is dat hun lot veranderd in die tijd.

    *Je hoeft het verhaal niet te kennen, het gaat erom dat je je fantasie gebruikt.


    Je weet dat Hawaii niet aan de kust van Amerika ligt>


    ©1998

    Wunjo schreef:
    (...)

    Stel je niet aan, er zijn nog 10x zoveel One Direction RPG's.


    Ik stel me niet aan, er zijn al best wel wat HP-RPG's, en eerlijk gezegd zit er geen enkele originele tussen en ook bijna niks wat het lang vol houdt. Als die HP (en 1D) RPG's het nou eens lang vol zouden houden, dan zijn er ook minder van nodig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teixeira schreef:
    (...)

    Ik stel me niet aan, er zijn al best wel wat HP-RPG's, en eerlijk gezegd zit er geen enkele originele tussen en ook bijna niks wat het lang vol houdt. Als die HP (en 1D) RPG's het nou eens lang vol zouden houden, dan zijn er ook minder van nodig.


    Hm, de oude RPG van Lizor heeft het anders best lang vol gehouden :')
    Ik zeg trouwens alleen wat voor RPG ik nog zou willen, als jij het belachelijk vind dat er nog een Harry Potter RPG bij komt, prima.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    Je weet dat Hawaii niet aan de kust van Amerika ligt>



    Mijn topografie is niet zo goed


    Vampire + Servant = Servamp

    Wunjo schreef:
    (...)

    Hm, de oude RPG van Lizor heeft het anders best lang vol gehouden :')
    Ik zeg trouwens alleen wat voor RPG ik nog zou willen, als jij het belachelijk vind dat er nog een Harry Potter RPG bij komt, prima.


    Die van Lizor had/heeft ook wel een goede verhaallijn. Al gingen bijna al mijn chars dood... Oh whale. :')


    help

    Mijn nieuwe RPG:

    Klik


    Vampire + Servant = Servamp