• Er zijn vele RPG's op Quizlet, maar de vraag is welk onderwerp missen julllie nog???


    Vampire + Servant = Servamp

    Teixeira schreef:
    Ik heb een jaar geleden een fantasy-RPG gehad, die ik misschien binnenkort nog een keer ga doen, eventueel met kleine aanpassingen.

    (...)

    Anyone who would be interested in this?
    me me me


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik zeg maar wel alvast dat ik zeker een minimum van 300 woorden ga doen, misschien 350.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teixeira schreef:
    Ik zeg maar wel alvast dat ik zeker een minimum van 300 woorden ga doen, misschien 350.


    Top!! Ik heb het idee dat ze bij 300.altijd al stiekem denken aan zo een 500 woorden :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Top!! Ik heb het idee dat ze bij 300.altijd al stiekem denken aan zo een 500 woorden :p
    500 vind ik teveel...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Teixeira schreef:
    Ik zeg maar wel alvast dat ik zeker een minimum van 300 woorden ga doen, misschien 350.


    Dat zijn toch ongeveer 15 regels? (Ik vind het namelijk handiger om met regels te werken, haha)


    26 - 02 - '16

    RavensMoon schreef:
    (...)500 vind ik teveel...


    Beter lezen.



    Zoidberg schreef:
    (...)

    Dat zijn toch ongeveer 15 regels? (Ik vind het namelijk handiger om met regels te werken, haha)


    Eerder tien :') Ik werkte eerst ook met minimum regels, maar dan heb je straks mensen die zo posten.
    Ik loop naar de koelkast.
    Uit de koelkast pak ik iets te eten.
    Met iets te eten in mijn hand loop ik de keuken weer uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga strakjes een Apocalypse RPG dinges openen, geïnteresseerden?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beaton schreef:
    Ik ga strakjes een Apocalypse RPG dinges openen, geïnteresseerden?


    Een wattes? (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Een wattes? (cat)

    :'D
    Grieks voorspelling van het einde der tijden; het einde van de wereld

    De mijne heeft dus als voorbeeld dit als locatie, als voorbeeld. Het is een beetje lastig om mijn verhaallijn uit te leggen zonder gelijk alles hier te gooien, lol, en het is een hoop tekst.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beaton schreef:
    (...)
    :'D
    Grieks voorspelling van het einde der tijden; het einde van de wereld

    De mijne heeft dus als voorbeeld dit als locatie, als voorbeeld. Het is een beetje lastig om mijn verhaallijn uit te leggen zonder gelijk alles hier te gooien, lol, en het is een hoop tekst.


    Oh, I'm interested.

    But I do not have much time, so I'll see.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)

    Oh, I'm interested.

    But I do not have much time, so I'll see.

    Oki, haha. Ik heb ook al bij de regels gezet dat de RPG niet in een sneltreinvaart hoeft te gaan en heb een minimum van 250 woorden. Ik moet zelf ook gewoon naar school, dus ja.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beaton schreef:
    (...)
    :'D
    Grieks voorspelling van het einde der tijden; het einde van de wereld

    De mijne heeft dus als voorbeeld dit als locatie, als voorbeeld. Het is een beetje lastig om mijn verhaallijn uit te leggen zonder gelijk alles hier te gooien, lol, en het is een hoop tekst.
    '

    Ooh dus toch, klinkt wel erg leuk. Waarschuw me maar (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Beaton schreef:
    (...)
    Oki, haha. Ik heb ook al bij de regels gezet dat de RPG niet in een sneltreinvaart hoeft te gaan en heb een minimum van 250 woorden. Ik moet zelf ook gewoon naar school, dus ja.


    Oh , dat valt nog mee.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)

    Oh , dat valt nog mee.

    Ik twijfel nog tussen 250 en 300, maar ik denk dat ik het hierbij hou. idk. D:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ta-daaaa:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=155395


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''