• Er zijn vele RPG's op Quizlet, maar de vraag is welk onderwerp missen julllie nog???


    Vampire + Servant = Servamp

    Teixeira schreef:
    Er is niet echt een onderwerp dat ik mis, maar waar ik me wel aan erger is dat de meeste RPG's de laatste tijd snel doodlopen.


    Volgens mij komt dit vooral doordat mensen het onderschatten en dan te veel hooi op hun vork nemen. Je moet niet meedoen aan te veel rpgs en ik heb het idee dat mensen vaak vergeten te schrijven oid.
    Ool ligt het wel eens aan de starters van een rpg, het is vaak niet genoeg om hem alleen te starten, je moet ook een beetje in de gaten houden dat er niemand buitengesloten wordt of moeite heeft met inspringen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik doe zelf mee aan drie Rpg's inmiddels :')
    Maar één daar van is niet echt levendig, de andere twee op het moment ook niet eigenlijk..

    Waar ik me aan erger is dat er zoveel 1D rpg's zijn, wat kun je daar nu mee? Ik bedoel je hebt 5 jongens die je kan spelen, en verder? Een paar meiden die met hun gaan en dat was het..? Datsoort Rpg's heb ik altijd al overgeslagen.. een Hp Rpg doe ik graag aan mee maar dat omdat er gewoon veel personages zijn, en de meeste Hp Rpg's van zoveel jaren later zijn. Dan is het leuk, anders is er niet veel aan omdat je je eigen personage niet echt kan creëren..


    Little do you know

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Volgens mij komt dit vooral doordat mensen het onderschatten en dan te veel hooi op hun vork nemen. Je moet niet meedoen aan te veel rpgs en ik heb het idee dat mensen vaak vergeten te schrijven oid.
    Ool ligt het wel eens aan de starters van een rpg, het is vaak niet genoeg om hem alleen te starten, je moet ook een beetje in de gaten houden dat er niemand buitengesloten wordt of moeite heeft met inspringen.


    Ik heb echt heel vaak dat Nikki en ik als enige overblijven in een RPG, samen met nog 1 of 2 andere.
    Je hebt ook altijd mensen die zich voor een RPG inschrijven, maar vervolgens nooit reageren, daar erger ik me echt aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Woeps, ik doe op het moment mee aan 7 RPG's. Maar op het moment kan ik nergens reageren... En bij twee kan ik wel, maar wil ik eerst nog even anderen de kans geven om te reageren...
    Ik kan me wel echt kapot ergeren aan mensen die zich inschrijven voor een RPG en dan niks meer van zich laten horen. Vooral als je de personages van die personen nodig hebt om zelf verder te kunnen.


    Stenenlikker

    Teixeira schreef:
    (...)

    Ik heb echt heel vaak dat Nikki en ik als enige overblijven in een RPG, samen met nog 1 of 2 andere.
    Je hebt ook altijd mensen die zich voor een RPG inschrijven, maar vervolgens nooit reageren, daar erger ik me echt aan.


    Argh ja dat laatste is bloedirritant!! Ik pb altijd iedereen even als de rpg start en als iemand telkens niet reageert, hoppa, eruit. Gelukkig zijn er ook een hoop rpgers waar je wel op kunt rekenen, in mijn rpg oosoom bijvoorbeeld. Daarbij reageren er nog relatief veel mensen en ook met lange posts (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    VoetbalRPG's, denk ik.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Gawain schreef:
    Woeps, ik doe op het moment mee aan 7 RPG's. Maar op het moment kan ik nergens reageren... En bij twee kan ik wel, maar wil ik eerst nog even anderen de kans geven om te reageren...
    Ik kan me wel echt kapot ergeren aan mensen die zich inschrijven voor een RPG en dan niks meer van zich laten horen. Vooral als je de personages van die personen nodig hebt om zelf verder te kunnen.


    Dit inderdaad, dat je tegenspeler gewoon niet meer reageert en dat je dan zelf ook niet verder kunt.

    Mij lijkt het trouwens leuk om in een RPG te spelen wat te maken heeft met paarden (denk aan een fokkerij of iets dergelijks), maar ik weet niet in hoeverre daar vraag naar is.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Een paarden rpg zou inderdaad ook wel leuk zijn. Volgens mij was die er ooit eens, maar is die totaal doodgebloed


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Een paarden rpg zou inderdaad ook wel leuk zijn. Volgens mij was die er ooit eens, maar is die totaal doodgebloed


    Dat lijkt mij ook wel leuk, moet ik eerlijk zeggen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Haha dank jullie voor het enthousiasme over de bejaarden RPG. Ik heb vandaag 1 uur school (deze hele week in totaal maar 9 uur) dus ik kan wel bezig met een goed plot en als ik iets bedenk hopelijk vanavond al openen.
    Maar wat valt meer in de smaak: Engels of Nederlands?

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 7:29 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    Haha dank jullie voor het enthousiasme over de bejaarden RPG. Ik heb vandaag 1 uur school (deze hele week in totaal maar 9 uur) dus ik kan wel bezig met een goed plot en als ik iets bedenk hopelijk vanavond al openen.
    Maar wat valt meer in de smaak: Engels of Nederlands?


    Nederlands.


    Vampire + Servant = Servamp

    Paarden RPG. Ik ben altijd in voor tips


    Bowties were never Cooler

    ik zoek eigenlijk een rpg die zich afspeeld in de middeleeuwen (desnoods met magie) ˆˆ ik heb er zelf nog wel ideetjes voor maar heb te weinig ervaring met rpg.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Teixeira schreef:
    Er is niet echt een onderwerp dat ik mis, maar waar ik me wel aan erger is dat de meeste RPG's de laatste tijd snel doodlopen.

    Yep, daarom zou er naar mijn mening een soort van wedstrijden systeem moeten komen :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Yep, daarom zou er naar mijn mening een soort van wedstrijden systeem moeten komen :'].


    Wedstrijden systeem? Wat houdt dat in?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."