• Er zijn vele RPG's op Quizlet, maar de vraag is welk onderwerp missen julllie nog???


    Vampire + Servant = Servamp

    Teixeira schreef:
    Dat is er al vaak genoeg geweest.


    Indeed. Zo afgezaagd als wat.


    26 - 02 - '16

    Ik zou wel een epische sci-fi (oorlogs) RPG willen eigenlijk.
    Of iets zoals dat ene programma dat ooit op tv was met die uit elkaar gevallen wereld die nu dus bestond uit rondvliegendw brokstukken, skyland ofzo? Dat had geloof ik ook wel eeb aardige verhaallijn.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Skyland speelt zich af in het jaar 2251. De aarde is uiteengevallen in miljoenen blokken die nu om de voormalige kern heen cirkelen. Deze blokken worden bestuurd door de Sphere, een kwaadaardige dictatuur die het water steelt van onschuldige mensen. Onder deze mensen zijn "seijins", mensen met bovennatuurlijke krachten die gevoed worden door zonlicht. Lena en Mahad hebben zich aangesloten bij piraten nadat hun moeder gevangengenomen werd door Oslo, samen met deze piraten strijden ze tegen de onderdrukking van de Sphere. Met maar een doel, hun moeder te redden...


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Skyland speelt zich af in het jaar 2251. De aarde is uiteengevallen in miljoenen blokken die nu om de voormalige kern heen cirkelen. Deze blokken worden bestuurd door de Sphere, een kwaadaardige dictatuur die het water steelt van onschuldige mensen. Onder deze mensen zijn "seijins", mensen met bovennatuurlijke krachten die gevoed worden door zonlicht. Lena en Mahad hebben zich aangesloten bij piraten nadat hun moeder gevangengenomen werd door Oslo, samen met deze piraten strijden ze tegen de onderdrukking van de Sphere. Met maar een doel, hun moeder te redden...


    Dit klinkt wel leuk, maar dan moet niet alles gaan draaien om die Lena en Mahad


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teixeira schreef:
    (...)

    Dit klinkt wel leuk, maar dan moet niet alles gaan draaien om die Lena en Mahad


    Haha nee ik had dit even van wiki geplukt, als er zo een RPG komt is het het leukste om zelf personages te verzinnen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Haha nee ik had dit even van wiki geplukt, als er zo een RPG komt is het het leukste om zelf personages te verzinnen (:
    als er zoiets komt let me know


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Waarschuw mij dan ook even, hoop dat ik dan mee kan doen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Haha nee ik had dit even van wiki geplukt, als er zo een RPG komt is het het leukste om zelf personages te verzinnen (:


    Ik zou dan wel meedoen. Heel gaaf idee


    26 - 02 - '16

    Ieedereen ik heb een Sci fi RPG, maar niemand reageert, ik kan het anders wel veranderen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik heb een jaar geleden een fantasy-RPG gehad, die ik misschien binnenkort nog een keer ga doen, eventueel met kleine aanpassingen.

    Sembilan

    Volgens een oude Indonesische legende zijn er mensen die negen levens hebben. Sembilan. Zo worden die mensen ook wel genoemd In Montpelier, Idaho, wonen zes Sembilans. Sommige van hun weten al wel dat ze een Sembilan zijn, andere nog niet. Maar dat zijn niet de enige bovennatuurlijke wezens die in Montpelier wonen. Er wonen namelijk ook Iblis', demonen die op de Sembilan jagen.


    Sembilan
    Een Sembilan is een mens met negen levens. Het zijn alleen niet negen levens in één leven, maar negen verschillende levens. Zodra ze dood zijn en hun ogen weer openen zitten ze in hun nieuwe lichaam, dat elke leeftijd kan hebben. Sembilans kunnen “herboren” worden als een vierjarig kind maar ook als een 45jarige huisvrouw, maar meestal begint hun nieuwe leeftijd bij een leven van zeventien. Er kan ook tijdverschil tussen zitten. Een Sembilan kan doodgaan in 2002 en als hij/zij vervolgens zijn ogen weer open doet in het nieuwe lichaam kan het een paar uur later zijn, maar ook een paar jaar. Bij hun nieuwe lichaam en leven horen ook nieuwe gezinsleden. Die gezinsleden hebben herinneringen aan de Sembilan, maar de Sembilan weet alleen maar dingen uit zijn/haar oude leven(s) en niks van de nieuw.
    Een Sembilan kan je herkennen aan de tatoeage die ze ergens op hun lichaam hebben. In hun eerste leven hebben ze nog geen tatoeage.
    De tatoeage blijft altijd op dezelfde plek zitten maar veranderd dus wel van vorm. (klik voor de tattoeage)

    Iblis
    Een Iblis is een soort demon die als doel heeft Sembilans te vangen. Hoe meer levens de Sembilan nog heeft als de demon hem/haar vangt, hoe meer de demon er voor krijgt. Bij Sembilans die al acht levens geleefd hebben is het doel de Sembilan te vermoorden. Ze proberen de Sembilan mee te lokken door te verleiden en manipuleren. Een Iblis houdt er van de macht hebben over andere wezens.
    Een Iblis ziet er uit als een mens maar daar houdt het bij op. Ze zijn sterker, slimmer en sneller dan de gewone mens. Daar komt bij dat een Iblis er altijd prachtig uitziet.
    Een Iblis is onsterfelijk en kan elk uiterlijk en leeftijd aannemen die hij/zij maar wil. Ze kunnen alleen gedood worden door een Sembilan of een andere Iblis.
    Het grootste zwaktepunt van een Iblis is eigenlijk een Sembilan, niet zo zeer doordat ze alleen gedood kunnen worden door een Sembilan, maar doordat ze volledig geobsedeerd kunnen worden door een bepaalde Sembilan. Ze zullen er alles, maar dan ook echt álles voor doen om er voor te zorgen dat de Sembilan in zijn/haar “bezit” komt.
    Een Iblis voedt zich met de “levenslust” van een mens.


    Anyone who would be interested in this?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teixeira schreef:
    Ik heb een jaar geleden een fantasy-RPG gehad, die ik misschien binnenkort nog een keer ga doen, eventueel met kleine aanpassingen.

    (...)

    Anyone who would be interested in this?


    It sounds amazing.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Teixeira schreef:
    Ik heb een jaar geleden een fantasy-RPG gehad, die ik misschien binnenkort nog een keer ga doen, eventueel met kleine aanpassingen.

    (...)

    Anyone who would be interested in this?


    Sounds really nice! I hope I will have time for it when it is released ^-^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)

    Sounds really nice! I hope I will have time for it when it is released ^-^


    NightVale schreef:
    (...)

    It sounds amazing.


    Thanks c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    NightVale schreef:
    (...)

    It sounds amazing.


    I agree! Klinkt echt heel gaaf! (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik hoop echt zó dat ik tijd heb als die RPG komt, daar wil ik echt aan mee doen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel