• Er zijn vele RPG's op Quizlet, maar de vraag is welk onderwerp missen julllie nog???


    Vampire + Servant = Servamp

    KiliOfDurin schreef:
    Paarden RPG. Ik ben altijd in voor tips


    I'm in! c:
    Ik hou van paarden, en een paarden Rpg is inderdaad ook echt super c:
    Het leuke hier aan is vooral dat er tussendoor ook altijd iemand bij kan springen.. je zit dus eigenlijk nooit vol lijkt mij ^^


    Little do you know

    Hashirama schreef:
    (...)
    Yep, daarom zou er naar mijn mening een soort van wedstrijden systeem moeten komen :'].


    Zoals? Rpg's worden gekeurd en krijgen een keurmerk? :') rpg of the year?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Iemand een goed plot voor een bejaarden RPG?
    Ik loop al de hele dag te denken, maar ik kom alleen maar op troep.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    Iemand een goed plot voor een bejaarden RPG?
    Ik loop al de hele dag te denken, maar ik kom alleen maar op troep.


    Bejaarden in opstand door mindere zorg en trekken er opuit. (the onehundred-year old man who climed out of the window and dissapeared ter inspiratie?)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hashirama schreef:
    (...)
    Yep, daarom zou er naar mijn mening een soort van wedstrijden systeem moeten komen :'].


    Hier ben ik het niet echt mee-eens.
    Dan krijg je straks momenten waarop er veel RPG's zijn waar het minimum 3 regels is, of juist RPG's waar het minimum 300 woorden is.
    + Dan worden de RPG's zelf denk ik érg vol.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teixeira schreef:
    (...)

    Hier ben ik het niet echt mee-eens.
    Dan krijg je straks momenten waarop er veel RPG's zijn waar het minimum 3 regels is, of juist RPG's waar het minimum 300 woorden is.
    + Dan worden de RPG's zelf denk ik érg vol.


    26 - 02 - '16

    1913 schreef:
    VoetbalRPG's, denk ik.


    Yes man !


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Bejaarden in opstand door mindere zorg en trekken er opuit. (the onehundred-year old man who climed out of the window and dissapeared ter inspiratie?)


    Daar zat ik inderdaad ook aan te denken, maar gaat dat niet heel erg snel doodlopen?
    Ligt natuurlijk ook altijd aan de spelers.

    Zijn er mensen die mee zouden doen met die RPG? Zal er ff een topic over maken.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 19:13 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    To be honest lijkt een RPG over bejaarden die in opstand komen me echt verschríkkelijk saai.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teixeira schreef:
    To be honest lijkt een RPG over bejaarden die in opstand komen me echt verschríkkelijk saai.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Bejaarden lijken me aan de ene kant dus wel leuk, maar aan de andere kant saai, net als jullie zeggen. Kan gewoon niks bedenken ermee.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Losgeslagen bejaarden! Het niet-functionerende bejaardenhuis


    Bowties were never Cooler

    Is er trouwens behoefte aan een soort Georgie Shore achtige RPG of niet(Geen relaties, wel veel smuttiness)


    Bowties were never Cooler

    Dat is er al vaak genoeg geweest.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat vroeg ik niet ;p

    Ik vroeg of er vraag naar is


    Bowties were never Cooler