• Er zijn vele RPG's op Quizlet, maar de vraag is welk onderwerp missen julllie nog???


    Vampire + Servant = Servamp

    Mamo schreef:
    Ben ik de enige die niet zit te wachten op RPG's waar je hele boekwerken moet schrijven per post? Ik heb veel liever een RPG waarbij je gewoon zoveel regels mag schrijven als je wilt, mits het geen one-liners zijn natuurlijk. Als ik een leuk RPG zie met een minimum van zo'n 7 regels, knap ik er al meteen weer op af. Maar ik zal wel weer de enige zijn die er zo over denkt...


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoidberg schreef:
    (...)

    Jij kan inderdaad hele lange posts schrijven. Ik snap ook niet hoe jou dat lukt, omdat het mij gewoon heel vaak niet lukt. Ik heb soms al moeite met 300 woorden, maar op andere momenten schrijf ik er makkelijk zoveel. Het ligt bij mij echt aan 't moment.


    Ik heb af en toe ook moeite om de 300 te halen, maar dan ligt het er ook maar net aan met wie je schrijft. En soms heb ik er gewoon geen zin in, haha. Maar ik vind het altijd fijn om gelijk heel veel te doen en niet steeds kleine beetjes om dan weer te moeten wachten en weer een klein beetje te doen.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik heb af en toe ook moeite om de 300 te halen, maar dan ligt het er ook maar net aan met wie je schrijft. En soms heb ik er gewoon geen zin in, haha. Maar ik vind het altijd fijn om gelijk heel veel te doen en niet steeds kleine beetjes om dan weer te moeten wachten en weer een klein beetje te doen.


    I agree en wanneer er veel inspiratie aanwezig is gaat het natuurlijk ook veel makkelijker. (Zou jij trouwens eventueel belangstelling hebben als ik die RPG, het was toen Raise your glass, weer activeer? Weer nieuw leven inblaas? Ik vond het namelijk wel zonde dat 'ie nooit echt levend is geweest.)


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    (...)

    I agree en wanneer er veel inspiratie aanwezig is gaat het natuurlijk ook veel makkelijker. (Zou jij trouwens eventueel belangstelling hebben als ik die RPG, het was toen Raise your glass, weer activeer? Weer nieuw leven inblaas? Ik vond het namelijk wel zonde dat 'ie nooit echt levend is geweest.)


    Dat vond ik ook wel zonde ja. Als ik gewoon met mijn vorige rol mee kan doen wil ik wel meedoen.


    Your make-up is terrible

    Oke, nu krijg ik steeds meer zin om een tinkerbell RPG te maken en dat ga ik doen ook, met orginele en verzonnen personages, maar dan met de regels:

    -het word dan tussen de 100 en 500 worden.

    En ik ben ook wel benieuwd naar die ene RPG

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 19:17 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Dat vond ik ook wel zonde ja. Als ik gewoon met mijn vorige rol mee kan doen wil ik wel meedoen.


    Of course (;


    26 - 02 - '16

    Mij lijkt een Disney RPG ook wel gaaf, zoiets als die Serie Once Upon a Time lijkt me wel geniaal d:
    Maar dan wel een ander plot.. maar een Rpg met alle disneyfiguren(Behalve de dierlijke dan..) erin als mogelijk lijkt me echt geniaal :')
    En dan niet zo'n rpg van 'we beginnen pas als álle figuren vol zijn' want dan kun je een jaar lang wachten zoveel figuren zijn er nog :')
    Maar ook dat idee van de bejaarden lijkt me echt Genius :')

    Ik heb onlangs zelf een RPG geopent, daar verwacht ik minimaal 4 regels. Maar je hebt ook Rpg's waar je een heel boekwerk moet schrijven, dat vind ik best onnozel.. ook die rpg's waar bij regels staat 'Graag wat meer ervaren RPG'ers' dat irriteert mij ook best wel. Als je dus nog nooit ge-rpg't heb mag je niet mee doen omdat je niet ervaren hebt, je word dus gewoon buiten gesloten om je ervaring. Dat vind ik toch wel een beetje discrimitatie :l


    Little do you know

    Roww schreef:
    Mij lijkt een Disney RPG ook wel gaaf, zoiets als die Serie Once Upon a Time lijkt me wel geniaal d:
    Maar dan wel een ander plot.. maar een Rpg met alle disneyfiguren(Behalve de dierlijke dan..) erin als mogelijk lijkt me echt geniaal :')
    En dan niet zo'n rpg van 'we beginnen pas als álle figuren vol zijn' want dan kun je een jaar lang wachten zoveel figuren zijn er nog :')
    Maar ook dat idee van de bejaarden lijkt me echt Genius :')

    Ik heb onlangs zelf een RPG geopent, daar verwacht ik minimaal 4 regels. Maar je hebt ook Rpg's waar je een heel boekwerk moet schrijven, dat vind ik best onnozel.. ook die rpg's waar bij regels staat 'Graag wat meer ervaren RPG'ers' dat irriteert mij ook best wel. Als je dus nog nooit ge-rpg't heb mag je niet mee doen omdat je niet ervaren hebt, je word dus gewoon buiten gesloten om je ervaring. Dat vind ik toch wel een beetje discrimitatie :l


    300 woorden is geen boekwerk :Y) En die regel vind ik ook wel lullig ja, al snap ik dat als je een RPG opent waarbij de meeste spelers gewoon een flink aantal regels schrijven en er dan iemand is die steeds antwoord met drie onnozele regels, dat het dan niet meer leuk is. Ik steek soms bijna een uur werk in een post, gewoon omdat ik het zie als een verhaal schrijven en elke post is weer ene nieuw hoofdstukje en dan irriteer ik me mateloos als ik met iemand RPG die binnen 10 minuten een nieuw antwoord post waar ik dan ook nog eens erg weinig mee kan.

    Anyway, een echte horror RPG lijkt me ergens wel geinig.. Of één met een goede verhaallijn waarbij twee heel aparte volkeren elkaar tegemoet komen en moeten samenwerken of juist een soort oorlog krijgen oid. Dat vind ik altijd wel lachen :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Roww schreef:
    Mij lijkt een Disney RPG ook wel gaaf, zoiets als die Serie Once Upon a Time lijkt me wel geniaal d:
    Maar dan wel een ander plot.. maar een Rpg met alle disneyfiguren(Behalve de dierlijke dan..) erin als mogelijk lijkt me echt geniaal :')
    En dan niet zo'n rpg van 'we beginnen pas als álle figuren vol zijn' want dan kun je een jaar lang wachten zoveel figuren zijn er nog :')
    Maar ook dat idee van de bejaarden lijkt me echt Genius :')

    Ik heb onlangs zelf een RPG geopent, daar verwacht ik minimaal 4 regels. Maar je hebt ook Rpg's waar je een heel boekwerk moet schrijven, dat vind ik best onnozel.. ook die rpg's waar bij regels staat 'Graag wat meer ervaren RPG'ers' dat irriteert mij ook best wel. Als je dus nog nooit ge-rpg't heb mag je niet mee doen omdat je niet ervaren hebt, je word dus gewoon buiten gesloten om je ervaring. Dat vind ik toch wel een beetje discrimitatie :l


    Nou ja, ik snap dat laatste aan de ene kant ook wel een klein beetje, sommige mensen schrijven niet zo goed en dat is af en toe wel irritant, maar aan de andere kant leren ze het wel als ze mee doen aan een RPG. Ik heb ook veel geleerd van het meedoen aan RPG's. Maar goed, het is wel erg extreem om meteen te zeggen dat ze niet mee mogen doen inderdaad.

    Trouwens, nog over het minimum aantal regels, soms heb je toch gewoon even geen inspiratie? Dat heb ik in ieder geval wel. Dan vind ik het altijd wel fijn als ik dan toch even een keer een kort stukje mag schrijven.

    Hoe strikt zijn jullie met je minimum regels? Is het echt zo dat je perse elk bericht dat aantal regels moet hebben of zien jullie het ook wel eens door de vingers als iemand een keer een regeltje minder heeft?

    Mijn kijk hier op kan ook wel komen omdat ik in heel veel RPG's op Girlscene mee heb gedaan en daar was het vanzelfsprekend dat je gewoon snel reageerde en dus ook niet zoveel regels had, maar dat is daar nu inmiddels ook wel verandert.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 19:32 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    (...)

    Nou ja, ik snap dat laatste aan de ene kant ook wel een klein beetje, sommige mensen schrijven niet zo goed en dat is af en toe wel irritant, maar aan de andere kant leren ze het wel als ze mee doen aan een RPG. Ik heb ook veel geleerd van het meedoen aan RPG's. Maar goed, het is wel erg extreem om meteen te zeggen dat ze niet mee mogen doen inderdaad.

    Trouwens, nog over het minimum aantal regels, soms heb je toch gewoon even geen inspiratie? Dat heb ik in ieder geval wel. Dan vind ik het altijd wel fijn als ik dan toch even een keer een kort stukje mag schrijven.

    Hoe strikt zijn jullie met je minimum regels? Is het echt zo dat je perse elk bericht dat aantal regels moet hebben of zien jullie het ook wel eens door de vingers als iemand een keer een regeltje minder heeft?


    Minimum regels zijn bij mij gewoon gemiddeld. Natuurlijk heb je soms geen inspiratie en jammer dan, dan zit je maar een keer onder het minimum, als het maar niet te vaak gebeurt (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Minimum regels zijn bij mij gewoon gemiddeld. Natuurlijk heb je soms geen inspiratie en jammer dan, dan zit je maar een keer onder het minimum, als het maar niet te vaak gebeurt (:


    Ja oké, dat is goed om te horen haha. Ik ben meestal bang dat mensen het dan ook niet oké vinden als je een keer minder regels hebt.

    Ik snap jullie overigens ook wel hoor, dat jullie het leuker vinden om langere stukken er van te maken, maar ik ben het zelf totaal niet gewend. :')


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik ben hard aan het nadenken voor een RPG,

    maar ik vind Disney RPG tot nu toe het leukst, en dan niet met.


    Vampire + Servant = Servamp

    Mamo schreef:
    (...)

    Ja oké, dat is goed om te horen haha. Ik ben meestal bang dat mensen het dan ook niet oké vinden als je een keer minder regels hebt.

    Ik snap jullie overigens ook wel hoor, dat jullie het leuker vinden om langere stukken er van te maken, maar ik ben het zelf totaal niet gewend. :')


    Haha, we zijn geen fucking boemannen :'D Ik doe alleen vaak dat als ik geen inspiratie heb dat ik even vraag aan mijn medespeler of zij nog ideeën heeft en of ik anders toestemming heb voor iets radicalers in mijn post ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoidberg schreef:
    Ik heb de RPG Raise your glass, weer nieuw leven in geblazen. Zijn er nog gegadigden hier?


    Ik ga er zelf nog even over nadenken.


    Vampire + Servant = Servamp