• Hooi people,

    Het zou mij echt super awesome lijken om met een groepje Harry Potter fans naar Alnwick Castle te gaan! Je weet wel, waar sommige scenes uit HP 1 n 2 gefilmd zijn :) Iemand interesse? Ik had al een beetje gekeken enzo, en je kunt een speciale minicruise maken vanuit NL naar New Castle en dan het kasteel bezoeken (vanaf €79,- dus valt op zich nog mee) Maar misschien hebben jullie andere ideeën? Tell me!
    Als er mensen zijn die dit leuk vinden, drop dan ff een (vrijblijvende) reactie voor meer informatie. En je kunt zelf natuurlijk ook nog mensen vragen of ze mee willen. Dan houden we een grote Harry Potter meeting!
    Dan bekijken we later allemaal wel hoe&wat ;).

    P.S.: Ik ben geen kinderlokker ofzo haha.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 17:35 ]

    Ik haat mijn leeftijd echt nu (cat)

    Je profielfoto ziet er anders wel kinderlokkerachtig uit. ^^
    Haha, maar nee. Ik ga toch niet mee mogen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Omg, dat lijkt me zo awesome.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wauw, dat lijkt mij echt cool! Op welke site heb je dat gevonden?


    Never forget who you are

    Moams schreef:
    Wauw, dat lijkt mij echt cool! Op welke site heb je dat gevonden?


    Hier denk ik (: Lijkt me echt mega vet, maar ik doe het liever met mensen die ik ken dan.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Macabre schreef:
    Omg, dat lijkt me zo awesome.


    26 - 02 - '16

    Macabre schreef:
    Omg, dat lijkt me zo awesome.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lijkt me Awesome!
    maar ik mag toch niet jammer!.


    Old Hogwart's Sorting Hat Sing Me A Song, Speak In My Head Tell Me Where I Belong...

    Macabre schreef:
    Omg, dat lijkt me zo awesome.


    +Ik heb geen geld daarvoor D':


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik ben zelf absoluut geen Harry Potter fan, maar ik ben in het Alnwick Castle geweest en het is werkelijk prachtig.
    Dus voor degene die de kans krijgen, ik zal zeker gaan!


    Creative soul

    Ik wil zoooo graag.. Maar ik kan niet :(
    Ten eerste woon ik in België niet nl, ten tweede mag ik zoiezo met een vreemd iemand op stap en ten derde is dat te duur :(
    Misschien dat ik mn vader kan overhalen om me er eens mee naartoe te nemen.. Ooit :p
    Maar sorry ik kan dus niet met je mee!


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Iniminimoshi schreef:
    Ik wil zoooo graag.. Maar ik kan niet :(
    Ten eerste woon ik in België niet nl, ten tweede mag ik zoiezo met een vreemd iemand op stap en ten derde is dat te duur :(
    Misschien dat ik mn vader kan overhalen om me er eens mee naartoe te nemen.. Ooit :p
    Maar sorry ik kan dus niet met je mee!


    16 - 09 - '17

    Ike ike ike! Maar dan stiekem wel de vier dagen in plaats van de drie (A)


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Lijkt me heel leuk maar ik ben er al geweest en ik ga toch niet mogen en ik ga liever met mensen die ik ken


    Life isn't about waiting till the storm i past, it's about learning how to dance in the rain.

    Okee als het goed is, heb ik nu iedereen die interesse heeft, een PM gestuurd toch?