• ik ben opzoek naar rolletjes :D
    helaas is er nog geen beschrijving van de story, want ik weet nog niet precies hoe ik alles wil laten aflopen etc... ik schrijf namelijk gewoon altijd wat er in me opkomt. ik ben opzoek naar!

    2 x rechercheur vrouw (1 vrouw moet pittig, dat is de hoofdpersoon)
    2 x rechercheur man
    1 x receptionist (man/vrouw maak niet uit)
    1 x moordenaar (man)
    1 x vader slachtoffer
    1 x moeder slachtoffer
    1 x broer(tje) zus(je) slachtoffer

    het slachtoffertje mag ook... ik denk dat ik een kleine flashback erin toevoeg ergens in het verhaal, maar in het begin is het slachtoffertje al dood.
    slachtoffer niet ouder dan 10 jongen of meisje maak niet uit.

    naam:
    leeftijd:
    uiterlijk: (liefs met foto)
    karakter:
    Afdeling: (alleen voor rechercheurs)
    extra:

    dankjewel voor het invullen!!!

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 11:56 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Huh? In de titel staat 'titel nodig', geen 'rollen'..


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Huh? In de titel staat 'titel nodig', geen 'rollen'..


    haha oeps... ik zie het :s
    het moeten dus rollen zijn.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 20:33 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    MonkeyPie schreef:
    (...)

    haha oeps... ik zie het :s
    het moeten dus rollen zijn.

    Meld je eigen topic met de vraag of een mod je titel kan veranderen?


    Some people are art and do art at the same time

    Zeg er gelijk bij dat moordstory aan elkaar mag :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Zeg er gelijk bij dat moordstory aan elkaar mag :X


    ja nou... als dat het grootste probleem is, maar goed heb ik erbij gezet.

    dankjewel in iedergeval

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 20:42 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    MonkeyPie schreef:
    (...)

    ja nou.... als dat het grootste probleem is..... maar goed heb ik erbij gezet.


    Jaa nou als je dan toch je titel aanpast, denk ik dat het miss het beste is dat je hem gewoon helemaal in goed Nederlands hebt staan dan fout. Komt wat professioneler over.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Jaa nou als je dan toch je titel aanpast, denk ik dat het miss het beste is dat je hem gewoon helemaal in goed Nederlands hebt staan dan fout. Komt wat professioneler over.


    sorry, ik bedoelde het niet kwaad ofzo ;)
    normaal doe ik bij een story zelf altijd betta aanvragen, maar kan niet bij een titel.
    en ik twijfelde al of ik het goed schreef.

    dankjewel dat je het zegt, ik heb iemand gemaild dus hij zal binnen nu en een tijdje wel veranderd worden.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 20:48 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik maak er wel een paar aan ^^


    El Diablo.

    MonkeyPie schreef:
    (...)

    sorry, ik bedoelde het niet kwaad ofzo ;)
    normaal doe ik bij een story zelf altijd betta aanvragen, maar kan niet bij een titel.
    en ik twijfelde al of ik het goed schreef.

    dankjewel dat je het zegt, ik heb iemand gemaild dus hij zal binnen nu en een tijdje wel veranderd worden.


    aahh maakt niet uit,
    Je kunt het beter altijd voor de zekerheid even checken.
    Als je namelijk beginnersfouten maakt dat vinden veel lezers niet fijn.
    Lezers zijn wel bereid om over fouten heen te lezen maar dan moeten ze een beetje bedekt zijn.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Rol: Rechercheur vrouw.
    naam: Scarlett Rose West.
    leeftijd: 25.
    uiterlijk:


    Foto 1, Foto 2.
    Megan Fox
    karakter: Scarlett is een pitige vrouw die stevig in haar schoenen staat. Ze is zelfverzekerd en weet wat ze wil. Ze laat zich dan ook nooit tegenhouden, ze heeft een grote wilskracht. Scarlett kan een aardige vrouw zijn, maar ook een behoorlijke bitch als het moet. Tot slot is ze slim en misschien een tikkeltje ijdel.
    Afdeling: Technise Recherche.
    extra: Scarlett is nog single.

    Rol: Moordenaar.
    naam: James Micheal Denero.
    leeftijd: 27.
    uiterlijk:


    Foto 1, Foto 2.
    Joseph Morgan
    karakter: James staat erom bekend dat hij een charmante man is en een echte flirt. Hij wind elke vrouw met gemak om zijn vinger, al is hij meestal niet serieus met ze. Eigenlijk is James bijna nooit serieus, zelfs bij de fbi zou hij er met een grijns bij zitten. Als je even blijft doordrammen doet hij na een tijdje wel serieus, alleen om er vanaf te zijn. Hij is erg uitdagend en hij houd ervan om sluwe "spelletjes" te spelen met mensen. Als hij je mag is het een aardige man hoor, maar tegen zijn vijanden kan hij als de duivel zijn.
    extra: Hij heeft zelf twee kinderen van 8, een tweeling. Het zijn ongelukjes uit een one night stand en hij wil ze eigenlijk niet zien. Toch zit hij er bijna elk weekend mee thuis, omdat de vrouw er ook niet elke dag voor wil zorgen. James is single, dit is zijn eigen keus. Anders kan hij geen lol meer maken, zijn zijn woorden.

    Rol: Slachtoffer of zusje slachtoffer.
    naam: Alice Judy Campbell
    leeftijd: 8.
    uiterlijk:


    Foto 1, Foto 2.
    Mackenzie Foy
    karakter: Alice is een schat van een meid die geen vlieg kwaad doet. Ze houdt ervan om te helpen en doet het dan ook vaak. Door haar zachtaardige karakter heeft ze veel vrienden. Alice vertrouwt snel mensen en is goedgelovig, wat niet altijd een goed ding kan zijn. Alice is vaak vrolijk en een beetje verlegen.
    extra: /

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 21:49 ]


    El Diablo.

    ooh malino

    voornamelijk de moordenaar vind ik echt ge-wel-dig, qua karakter etc :D
    allemaal wel hoor maar ik weet nu weer een heel verhaal voor de moordenaar door zijn karakter en het extra met de kinderen enzo haha


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Haha ;P


    El Diablo.

    Ik maak straks een rechercheur man aan.

    Limits schreef:
    Ik maak straks een rechercheur man aan.


    oké dankje ;)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Rol:
    Vader Slachtoffer
    naam:
    George Ethan Campbell.
    leeftijd:
    37.
    uiterlijk:


    Matthew Morrison
    karakter:
    George heeft tot tegenstelling van zijn vrouw een harde persoonlijkheid. Hij kan best snel boos worden en kan ook lang boos blijven. Alleen dierbaren zal hij makkelijk kunnen vergeven. George vertrouwt mensen moeilijk en maakt best moeilijk vrienden. Toch schuilt er achter dit harde masker een lieve, zorgzame man. Die kant zal alleen zijn gezin en goede vrienden zien.
    extra:
    Hij is al 14 jaar getrouwd met Julliet, hij rookt als hij gestresst is.

    Rol:
    Moeder Slachtoffer
    naam:
    Julliet Rose Campbell.
    leeftijd:
    34.
    uiterlijk:


    Elizabetth Reaser
    karakter:
    Julliet is een rustige, zorgzame vrouw. Ze is een beetje gevoelig en soms een beetje té. Julliet heeft het beste met iedereen voor en ze zou nog geen vlieg kwaad kunnen doen. Ze zal zelfs voor de meest grote criminelen begrip tonen. Julliet vergeeft mensen snel, waar soms misbruik van wordt gemaakt.
    extra:
    Ze is al 14 jaar getrouwd met George.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 17:39 ]


    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them..